Turbina

PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2011 Kov 15, 11:49

bet kai "faina" kai aptarinejam garsa sklindanti is kazkur ir kurio raidemis nenupasakosi... tiek diskusiju ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Kov 15, 11:54

PRUSAS rašė:bet kai "faina" kai aptarinejam garsa sklindanti is kazkur ir kurio raidemis nenupasakosi... tiek diskusiju ;)

Aga :-D Tai kiek turba sukasi po uzgesinimo? :?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2011 Kov 15, 12:11

daug veiksniu :
jei staiga tepalo slegis nukris ir turba bus su fiksuota ivore (GT serijos garetas) suksis nuo 3 iki 30 s.
jei tos pacios salygos tb , td , t serijos kur ivores nefiksuotos padeties o dar ir kartidze sukasi tas laikas bus nuo 3 iki 15 sek.
jei slegis krenta ne staiga o dar uzsilaiko suksis max 2-10 sek. ir nesvarbu kokio tipo turba.
apie guolines nelabai ka papasakosiu , jos suksis ilgiau gerokai.
trumpai tiek.
p.s. sukimosi trukme dar labai ribos atstumas iki katalizatoriaus, jo stovis , jo nebuvimas ir dar koks tukstantis priezasciu.
is patirties stende ilgiausiai sukasi KKK firmos turbinos ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Kov 15, 12:53

Taigi, nukritus spaudimui, gali suktis apie puse minutes... Taip iseina, kad cia jau skambutis, toki garsa isgirdusiems :o
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
saaab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 2010 Lie 25, 21:17

Standartinė saaab » 2011 Kov 15, 12:53

pnvz , balandzio pabaigoje liktai kaip tureciau uzsukti i kauna, tai jei ka susirasysim susisieksim[/quote] :lol: ,100 km atstumo kelione,planuojama pusantro men. i prieki...[/quote]

kam man bea tikslo vaziuoti i kauna, kad pasiklausytu kaskaip kur zvimbia? juk auto nei traukos nieko neprarado, o i kauna balandi ar butu zvimbia ar nea zvimbia vistiek tektu vaziuoti.
Peugeot 206 2.0 HDI
Saab 9-5 2.2 tid estate
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2011 Kov 15, 13:51

rudik900 rašė:Taigi, nukritus spaudimui, gali suktis apie puse minutes... Taip iseina, kad cia jau skambutis, toki garsa isgirdusiems :o

netaip supratote , jei greit nukrenta tepalo spaudimas turbinoje ir nauja gera turba suksis 30s ;) , bet tai nereiks kad ji bloga :)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Kov 15, 14:22

PRUSAS rašė:
rudik900 rašė:Taigi, nukritus spaudimui, gali suktis apie puse minutes... Taip iseina, kad cia jau skambutis, toki garsa isgirdusiems :o

netaip supratote , jei greit nukrenta tepalo spaudimas turbinoje ir nauja gera turba suksis 30s ;) , bet tai nereiks kad ji bloga :)

Nauja gera turbina, suksis tiliai ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2011 Kov 16, 12:25

Toks bisky klausimelis ne visai y temos eiga: kokia turba stovi pas 9-5 2,0 141kw, ta pati kaip ant 2,0 110kw ar ne?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2011 Kov 16, 12:40

ta pati. ten tik purkštukai ir programa skiriasi. arba net purkštukai nesiskiria.
jei galvoji imti 2.0lpt, tai žiūrėk, kad purkštukai raudoni, o ne žali būtų.
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2011 Kov 16, 12:47

Aciu uz info
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Algp
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 2008 Kov 15, 14:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Algp » 2011 Kov 17, 11:23

sarasand rašė:Toks bisky klausimelis ne visai y temos eiga: kokia turba stovi pas 9-5 2,0 141kw, ta pati kaip ant 2,0 110kw ar ne?


Jeigu masinai nieko nedaryta, tai is gamyklos iseina su ta pacia turbina, o purkstukai buna zali pas 2,0l 110kw ir raudoni pas 2,0l 141kw iki 2000m. Po 2000m stovi tik rudi pukstukai.
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2011 Kov 17, 11:31

Su purkstukais 100 metu viskas man aisku ;) Tik burbina buvo su klaustuku, bet jei ta pati kaip lpt tai neydomu :roll:
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Re: Turbina

Standartinė i4rilu » 2011 Rgs 12, 19:45

Klausimelis toks teorinis: jei pradeda tepala valgyti variklis ir rytais truputi padumina, bet isiurbimo slanga prie gazo sklendes ir pati gazo sklende netepaluoti ir svarus, ar gali cia vis tiek buti turbinos problema?

T.y. ar turbina gali leisti tepala ne i interkuleri, bet tiesiai i ismetima (katalizatoriu), ir to pasekoje gautis dumai ryte?
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Turbina

Standartinė selvedre » 2011 Rgs 12, 22:49

šiaip.. gali..
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Turbina

Standartinė Romeo » 2011 Rgs 13, 06:06

i4rilu rašė:Klausimelis toks teorinis: jei pradeda tepala valgyti variklis ir rytais truputi padumina, bet isiurbimo slanga prie gazo sklendes ir pati gazo sklende netepaluoti ir svarus, ar gali cia vis tiek buti turbinos problema?

T.y. ar turbina gali leisti tepala ne i interkuleri, bet tiesiai i ismetima (katalizatoriu), ir to pasekoje gautis dumai ryte?



Gali būti ir ne turbinoje problemos, o pvz vožtuvų gumelėse.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 31 ir 0 svečių