Saltas variklis trukcioja

Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Bir 20, 08:30

niuniauskas rašė:yra taskines BRC dujos :)
Knisa prota duju purkstukas/-ai.Duju kompas ju darba pakoreaguoja,greiciausiai pariebina,dirba gerai.Sia info gauna ir benzo kompas.Kuriant salta masina imami parametrai is benzo kompo atminties,o ten - riebus misinys,del to ir uzgesta.
Pradziai,varyk pas dujininkus,tegul praplauna purkstukus.Jei nepavyks,teks keisti.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
niuniauskas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Spa 23, 17:16
Miestas: Klaipėda

Standartinė niuniauskas » 2011 Bir 20, 08:46

Davidson rašė:
niuniauskas rašė:yra taskines BRC dujos :)
Knisa prota duju purkstukas/-ai.Duju kompas ju darba pakoreaguoja,greiciausiai pariebina,dirba gerai.Sia info gauna ir benzo kompas.Kuriant salta masina imami parametrai is benzo kompo atminties,o ten - riebus misinys,del to ir uzgesta.
Pradziai,varyk pas dujininkus,tegul praplauna purkstukus.Jei nepavyks,teks keisti.
dekui, bandysim pradeti nuo tenais, nes kiek skaitinejau forume, tai ir trukciojimas, ko gero, kad susijes su sia beda...o servise jau ir variklio pagalves pakeiciau, ir zvakes naujas sudejau...na bet kokiu atveju ziuresim ar pades purkstuku pravalymas...
SAAB 95 SE 1998m.
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2011 Bir 20, 11:07

Siaip megsta dar prakiurti BRC Genius duju reduktorius membrana, ko pasekoje duju per vakumo slangele priteka i isiurbimo kolektoriu per ilgesni laika, ko pasekoje kuriant salta variklis uzsisiurbia ir labai sunkiai kuriasi...

Cia jei jau reduktorius ne naujas, o kokia nuo >50K km pravaziaves.

Zodziu pasitikrink ir sita versija. Turbut paprasciausiai pasitikrinti su muilo putomis vakumo zarnele kuri eina is reduktoriaus numovus nuo isiurbimo kolektoriaus (ant uzgesinto variklio)...

Nors cia gal labiau su sunkiu kurimusi salto variklio susije, o ne su trukciojimu jau vaziuojant.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2011 Bir 20, 16:41

Davidson rašė:...Duju kompas ju darba pakoreaguoja,greiciausiai pariebina,dirba gerai...

Duju kompas misinio neturetu riebinti, nes tai atlieka benzino kompas. Del ko paskui ir nedirba saltas variklis uzvestas benzinu su adaptacijoje islikusiais uzriebinto misinio nustatymais.
Benzino kompas is duju sistemos gaudamas per liesa misini, kiek gali ji riebina, o kai jau nebegali - uzdega CE.
Purkstuku manau vienu irgi neiseina kaltinti, gali buti ir reduktorius, ir filtras, ir tie patys purkstukai. Bet cia jau dujininkai turetu ieskoti bedu.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
niuniauskas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Spa 23, 17:16
Miestas: Klaipėda

Standartinė niuniauskas » 2011 Bir 20, 21:19

Dekui uz patarimus, ryt vezam pas dujininkus, ziuresim ka atkrapstys, jei nepamirsiu brukstelsiu...
SAAB 95 SE 1998m.
niuniauskas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Spa 23, 17:16
Miestas: Klaipėda

Standartinė niuniauskas » 2011 Bir 21, 21:30

niuniauskas rašė:Dekui uz patarimus, ryt vezam pas dujininkus, ziuresim ka atkrapstys, jei nepamirsiu brukstelsiu...

Grizom is dujininku, viskas OK, purkstukai tvarkoj,reduktoriaus membrana tvarkoj, CE meta, kad per liesas misinys. Pariebino misini, ziuresim ar uzsidegs CE.
Jei purkstukai veikia, drebejimas galbut gali atsirasti del DI kasetes problemu, kokia babyna neveikia gal...?

Na apibendrinant iki savaitgalio testuosim pariebinta misini, po to nezinau, galbut reikes apie DI galvoti, gal kas neseniai keitet? kokia jos kaina?
SAAB 95 SE 1998m.
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2011 Bir 21, 23:02

niuniauskas rašė:Na apibendrinant iki savaitgalio testuosim pariebinta misini, po to nezinau, galbut reikes apie DI galvoti, gal kas neseniai keitet? kokia jos kaina?


Nauja DI kainuoja ~1k Lt.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2011 Bir 22, 06:15

niuniauskas rašė:Na apibendrinant iki savaitgalio testuosim pariebinta misini, po to nezinau, galbut reikes apie DI galvoti, gal kas neseniai keitet? kokia jos kaina?

Nesenai nenauja DI buvo 350.
Variklio drebejima sukeliantis misinio liesumas pas mane kaip CE islindo po 2-3 savaiciu...
Nori atmest duju sistema - pasivazinek kelias dienas benzinu (turetu uztekti ir kelis kilometrus pries sustojant ilgam laikui pravaziuot benzinu, kad adaptacija benzinui praeitu). Jei purtysis - tada ziurek jau kas ten su varikliu negerai. Man kai taip buvo ne vienas meistras nepasake, kad del per lieso misinio galetu buti, forume tik apie tai perskaiciau. Zvakes, DI, droselis ir kitos bedos buvo vardinamos, o padejo tiesiog duju misinio sureguliavimas.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2011 Bir 22, 07:57

DI bėda pirma tik ant dujų ir pasimato, imho...
:roll:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
grab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 53
Užsiregistravo: 2008 Rgp 11, 10:47
Miestas: Vilnius

Standartinė grab » 2011 Lie 12, 11:32

Pas mane buvo beda tokia kad trukciodavo dodant gaza kai vaziuodavau ant duju, galu gale issiaiskinau kad problema buvo zvakeje (trukusi keramima) nor buvau katik pakeites i naujas. pakeitus zvake viskas susitvarke :)
niuniauskas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Spa 23, 17:16
Miestas: Klaipėda

Standartinė niuniauskas » 2011 Lie 12, 12:18

niuniauskas rašė:
niuniauskas rašė:Dekui uz patarimus, ryt vezam pas dujininkus, ziuresim ka atkrapstys, jei nepamirsiu brukstelsiu...

Grizom is dujininku, viskas OK, purkstukai tvarkoj,reduktoriaus membrana tvarkoj, CE meta, kad per liesas misinys. Pariebino misini, ziuresim ar uzsidegs CE.
Jei purkstukai veikia, drebejimas galbut gali atsirasti del DI kasetes problemu, kokia babyna neveikia gal...?

Na apibendrinant iki savaitgalio testuosim pariebinta misini, po to nezinau, galbut reikes apie DI galvoti, gal kas neseniai keitet? kokia jos kaina?


Po pariebinimo gal 2 savaitikes pavazinejau ir vel dega CE, nors turiu pastebeti, kad trukcioja maziau, beveik net nebesijaucia...Siaip idomumo delei jau kelinta diena vazineju ant benzo, tai visos bedos dingusios. Is esmes beda su dujom, manau, pakeitus purkstukus(zvakes jau pakeistos) visos bedos issisprestu...kita vertus jos kol kas nera tokios dideles, kad purkstukus keisti...
SAAB 95 SE 1998m.
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2011 Lie 12, 12:24

Na jei irangai dar galioja garntija - geriau dabar, negu veliau :)
Man po nauju duju sudejimo misnys reguliuotas (riebintas) berods 4 kartus, kol bedos dingo :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
niuniauskas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Spa 23, 17:16
Miestas: Klaipėda

Standartinė niuniauskas » 2011 Lie 12, 16:19

romask rašė:Na jei irangai dar galioja garntija - geriau dabar, negu veliau :)
Man po nauju duju sudejimo misnys reguliuotas (riebintas) berods 4 kartus, kol bedos dingo :)

nea, jau ketvirti metai dujoms(BRC), tai g.b., kad purkstukai pradejo pabaigo eit...
SAAB 95 SE 1998m.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių