Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 03, 15:24

aurissan rašė:Kad, kolega, pirmas pradėjot :?

aš ne poliau, tiesiog palaikiau žmogu kuris buvo aplotas...ta pati mačiau kuro sanaudų temoj, kai vienas idejo savo pastebejimus, gana logiškus, ir buvo išjuoktas nes tie pastebejimai nesutapo su kai kurio labai aršaus "žinovo" nuomone, kuri remiasi gamintojo skelbtais duomenimis...
mano praktikoj- dviejų identišku modeliu kuro sanaudos gali skirtis gana žymiai, nes tai įtakoja daug faktorių, savo mašinų sanaudų (nors jie ir nevisai sutampa su gamykliniais) neskelbiu dėl auksčiau minėtų priežasčių...bet ta tema ne apie tai....
Andronas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
Miestas: Vilnius

Standartinė Andronas » 2010 Gru 03, 20:12

Apex rašė:khary > zvakes naujos.
valdasmal> holo davikli bent kai jis sugedo man, kompas mate, rode jo klaida (taip sake zaiboratas kai ji pakeite)
Andronas > zinoma, kad abs ir variklis nesusije. cia viso labo sutapimas. kai abiem atvejais del salcio veikia, silumos - ne.
dabar variklis vedasi be problemu, lauke -10.


Beje Apex, del holo davyklio. Man jis durniodavo butent rytais! Diena karstas varyklis niekad nedurniavo. Problemos buvo butent rytais, jis man vezio neivare. Diagnostikos nieko nerode, jau buvo tokiu minciu kad kompresijos nera ir saltas varyklis nenorejo vestis.... Uzvedus pasipurtydavo pradziai. Aisku tas ryto uzvedimas buvo kaskart vis progresojanciai skausmingas, nes ko toliau to labiau nenorejo vestis, kol viena diena visiskai neuzsivedziau. Keiciau ir benzo siurbli ir sliegio reguliatoriu, ir DI tikrinaus. VNZ kaltas buvo holo davyklis. Ji pasikeiciau ir iki siol neturiu bedu vedant. O jau buvo minciu apie varyklio kapitalini :D Beje neivienas kompas nerode jokiu klaidu :)
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Gru 03, 21:50

Andronas rašė:Beje Apex, del holo davyklio. Man jis durniodavo butent rytais! Diena karstas varyklis niekad nedurniavo. Problemos buvo butent rytais, jis man vezio neivare. Diagnostikos nieko nerode, jau buvo tokiu minciu kad kompresijos nera ir saltas varyklis nenorejo vestis.... Uzvedus pasipurtydavo pradziai. Aisku tas ryto uzvedimas buvo kaskart vis progresojanciai skausmingas, nes ko toliau to labiau nenorejo vestis, kol viena diena visiskai neuzsivedziau. Keiciau ir benzo siurbli ir sliegio reguliatoriu, ir DI tikrinaus. VNZ kaltas buvo holo davyklis. Ji pasikeiciau ir iki siol neturiu bedu vedant. O jau buvo minciu apie varyklio kapitalini :D Beje neivienas kompas nerode jokiu klaidu :)
Kokie simptomai ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Sau 18, 15:40

2,3 LPT MY 98. Numiro benzo siurblys. Pakeitėm. Po savaitės užgeso važiuojant. Buvo vedamas iki akumo mirties, kas pasak Kęsto, galėjo įjungti LIMP HOME funkciją. Neužsivedė. Teko prisikurt nuo kito auto. Prisikūrus parsirado namo ant LIMP HOME. Kitą rytą neužsivedė. Nuvilkom iki serviso ir keitėm viską iš eilės pradėję nuo oro srauto matuoklės iki gazo sklendės (DI, žvakės, holas). rezultatas - užsiveda labai sunkiai. Prasidirbęs veikia normaliai iki užgesinimo. Užgęsinus nebesikuria vėl. Any ideas?
e85
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Sau 18, 15:54

Snatch rašė:2,3 LPT MY 98. Numiro benzo siurblys. Pakeitėm. Po savaitės užgeso važiuojant. Buvo vedamas iki akumo mirties, kas pasak Kęsto, galėjo įjungti LIMP HOME funkciją. Neužsivedė. Teko prisikurt nuo kito auto. Prisikūrus parsirado namo ant LIMP HOME. Kitą rytą neužsivedė. Nuvilkom iki serviso ir keitėm viską iš eilės pradėję nuo oro srauto matuoklės iki gazo sklendės (DI, žvakės, holas). rezultatas - užsiveda labai sunkiai. Prasidirbęs veikia normaliai iki užgesinimo. Užgęsinus nebesikuria vėl. Any ideas?
Kokios klaidos ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Sau 25, 08:40

Davidson rašė:
Snatch rašė:2,3 LPT MY 98. Numiro benzo siurblys. Pakeitėm. Po savaitės užgeso važiuojant. Buvo vedamas iki akumo mirties, kas pasak Kęsto, galėjo įjungti LIMP HOME funkciją. Neužsivedė. Teko prisikurt nuo kito auto. Prisikūrus parsirado namo ant LIMP HOME. Kitą rytą neužsivedė. Nuvilkom iki serviso ir keitėm viską iš eilės pradėję nuo oro srauto matuoklės iki gazo sklendės (DI, žvakės, holas). rezultatas - užsiveda labai sunkiai. Prasidirbęs veikia normaliai iki užgesinimo. Užgęsinus nebesikuria vėl. Any ideas?
Kokios klaidos ?

DI, alkūninio daviklio ir pan.
e85
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Sau 25, 08:45

OBDII rašė:Tiksla pasiekete? Pas ka masina db tvarkoma?

Taip. Kaip dažniausiai būna, tvarkoma buvo Paneriuose pas Audrimantą, kuris per pora dienų atrado nebeveikiantį kuro slėgio vožtuvą (kažkaip taip jis ten vadinasi).
e85
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2011 Bal 04, 21:28

Apex - kaip rutuliojasi istorija?
;)

P.S. prie to pačio, kad naujos temos nekurt.
Nes jau šįvakar norėjau, bet paskutinę akimirką tiesa paaiškėjo.
Esmė apie mistinius gedimus.
Pradėjo važiuojant "nukrist" aušinimo skysčio temperatūros rodyklė.
Pradžioj retai ir palaipsniui vis dažniau. Klaida kompe - kaip ir reikia tikėtis apie daviklio grandinę.
Pribrendus ūpui :D sutvarkyt - žinoma pakeičiau daviklį. Ir nieko - visiškai jokio pagerėjimo..... Sekantis žingsnis - instaliacijos tikrinimas. Kada ir tai nedavė jokių rezultatų, prasidėjo detektyvas :D
Pradėjau sekt ir sistemint informaciją 8) Paaiškėjo, kad dažniausiai rodyklė nukrenta praėjus apie 15min. nuo užkūrimo. Jei po to užgesint ir vėl užvest neatvėsus - praktiškai važiuoji be jokių cirkų. Galvoj visokių nesąmonių pradėjo suktis :lol: Gūglas nepadėjo. Pradėjau sekt parodymus su diagnostine programa važiuojant - daviklis rodo visą laiką be problemų. Ir tada, kada rodyklė krenta. Bet štai pajungtas kompas padėjo pastebėt vieną dalyką, kas ir padėjo išsiaiškint bėdą (gūglo pagalba jau).
Tad palieku apmąstymam ir vėliau brūkštelsiu daugiau :D

Tskant norėjau išsiliet,
nes ta problema jau buvo stipriai sunervavus :x
o dabar pajutau didelį atoslųgį :-D
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
Egi2x
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 182
Užsiregistravo: 2006 Vas 21, 13:55
Miestas: Mažeikiai

Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Standartinė Egi2x » 2013 Lap 29, 19:43

Chebra, pasakokit kaip išsprendėt bėdą. Man tas pats prasidėjo. Šaltas veikia puikiai, įšilus nebegaliu užvest. Griebia lyg užsivestų ir gęsta. Atšalo, užsivedė kaip niekur nieko, grįžau į garažą, bandau paleist - be šansų...
SAAB 9-5 2.3 SE Estate MY1999
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1166
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Standartinė drh » 2013 Lap 29, 21:08

Egi2x rašė:Chebra, pasakokit kaip išsprendėt bėdą. Man tas pats prasidėjo. Šaltas veikia puikiai, įšilus nebegaliu užvest. Griebia lyg užsivestų ir gęsta. Atšalo, užsivedė kaip niekur nieko, grįžau į garažą, bandau paleist - be šansų...

pirmoi vietoi reiktu ziureti holo davikli (alkuninio veleno padeties) , po to gali but DI, siurblys ir pan.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Algiukas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 2010 Lie 30, 09:05
Miestas: Šiauliai

Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Standartinė Algiukas » 2013 Lap 30, 00:40

Egi2x rašė:Chebra, pasakokit kaip išsprendėt bėdą. Man tas pats prasidėjo. Šaltas veikia puikiai, įšilus nebegaliu užvest. Griebia lyg užsivestų ir gęsta. Atšalo, užsivedė kaip niekur nieko, grįžau į garažą, bandau paleist - be šansų...

kaip ir minejo kolega, su panasiais simptomais.... problema issprendem pakeitus holo davikli....
Saab 9⁵
Vartotojo avataras
Egi2x
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 182
Užsiregistravo: 2006 Vas 21, 13:55
Miestas: Mažeikiai

Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Standartinė Egi2x » 2013 Lap 30, 08:11

DI bandžiau keist - tas pats, siurblys - kurtus dujomis avariniu būdu, lieka holo ir pan. Bandysiu ieškot holo, jei nepadės, ir pan. rasti bus sunkiau...
SAAB 9-5 2.3 SE Estate MY1999
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Standartinė Tomeshas » 2013 Gru 01, 12:56

O temperatūrinis neturi tam įtakos?
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
Egi2x
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 182
Užsiregistravo: 2006 Vas 21, 13:55
Miestas: Mažeikiai

Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Standartinė Egi2x » 2013 Gru 03, 23:52

Vakar nebeužkūriau ir atšalusio... Skirtumas tas, kad variklis net nebegiebia, visai negyvas. Pakeičiau holo - tas pats š... Esu nevilty
SAAB 9-5 2.3 SE Estate MY1999
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.

Standartinė Tomeshas » 2013 Gru 04, 08:48

Negriebia, nes:
a. nepaduoda kuro
b. nėra kibirkšties
c. nėra kompresijos

Gaires turi, tad gali arba tikrintis, arba važiuoti pas meistrus.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių