Puslapis 11

SAAB 9-5 AERO variklio keitimas

Parašytas: 2010 Gru 26, 10:29
Henris
Sveiki.
Nepykit jei pasikartojanti klausimas, bet per paiešką nieko nepavyko surasti.
Reikia informacijas ar galima i 2000 m. 9-5 aero įdėti 2002 m. aero variklį. Tiksliau kokius dar mazgus kartu reikėtų keisti.
Užkalė maniškis. Ir yra galimybė parsivaryti iš UK naujesnį. Tai ir galvoju ar tokia operacija įmanoma?
Iš anksto ačiū už informaciją.

Parašytas: 2010 Gru 26, 13:27
trulikas
tai ziurek pati koda variklio. jei toks pats, tai gali det. nemanau, kad ten kazkas skiriasi

Parašytas: 2010 Gru 26, 15:06
utah
Taigi 2.3 variklis toks pats, skiriasi tik purkštukai, turba, ecu.
Pataisykit kolegos jei klystu :oops:

Parašytas: 2010 Gru 26, 15:31
trulikas
blokas tai tikrai toks pats. gi vos ne iki siu dienu niekas nesikeicia, isskyrus kelis gm'inius variantus

Parašytas: 2010 Gru 26, 15:49
trance_inside
o ar tvirtinimai variklio atitiks ?
nes as kazkada ieskojau kronsteino, kur po akumu variklio pagalve tvirtinasi, tai ant senesnio modelio tas dalykas visai netoks, tai gal ir kiti skirsis

Parašytas: 2010 Gru 26, 16:05
selvedre
tvirtinimai ir variklio blokas yra atskiros dalys. Gal jam nuo senojo tiks visi tvirtinimai.
į opel corsą v8 įkiša, tai čia iš saabo į saabą :D jei bloke tvirtinimo skylės vienodos.. tai viskas turėtų lengva būt.

Parašytas: 2010 Gru 26, 16:53
Henris
O greičių dėžės nereikės perdėti ? nes 2002 m. aero eina 250a.g. variklis ir 5 bėgių automatinė greičių dėžė. O pas mane 230 a.g. ir 4 begių dėžė. Tai įdomu ar senoji dežė atlaikys galingesnį variklį. Kompa suprantu, kad reikės keisti. O kaip su visais kitais agregatais?

Parašytas: 2010 Gru 27, 09:31
Perkūnas
Henris rašė:O greičių dėžės nereikės perdėti ? nes 2002 m. aero eina 250a.g. variklis ir 5 bėgių automatinė greičių dėžė. O pas mane 230 a.g. ir 4 begių dėžė. Tai įdomu ar senoji dežė atlaikys galingesnį variklį. Kompa suprantu, kad reikės keisti. O kaip su visais kitais agregatais?
Manau ,deze netiks.

Parašytas: 2010 Gru 27, 09:46
selvedre
jei blokai vienodi, tai ir dėžių korpusai turėtų taip pat prisijungt. O šiaip juk minėjai, kad yra galimybė kitą iš UK parsivaryt, tai parsivaryk su dėže :) 4 bėgių automatas tai kažkoks nesusipratimas.. 5 tikrai geriau, jei yra galimybė.
Jei pusašiai vienodi, tai ok.

Parašytas: 2010 Gru 27, 09:51
Edgaras'
O kaip jis čia užkalė? Nepriežiūra, nelaimė, ar tiesiog nepavyko nusipirkt?..

Parašytas: 2010 Gru 27, 11:26
Henris
selvedre rašė:jei blokai vienodi, tai ir dėžių korpusai turėtų taip pat prisijungt. O šiaip juk minėjai, kad yra galimybė kitą iš UK parsivaryt, tai parsivaryk su dėže :) 4 bėgių automatas tai kažkoks nesusipratimas.. 5 tikrai geriau, jei yra galimybė.
Jei pusašiai vienodi, tai ok.


Taip, parsivaryčiau važiuojančią, daužtą į šoną.
Suprantu, kad galima persimest ir dėžę tuo pačiu, bet klausimas ką dar reikėtų permesdinėt? Kaip pusašiai, traversas, šakės greičių dėžės valdymas, kuro siurblys, interkuleris ir t.t.

Parašytas: 2010 Gru 27, 11:28
Haro
jai kompo nekeisi ir paliksi sena turbaka (jai jie skiriasi) tada ir turesi 230A.g. o seip deze turetu prisisukt ir ta 4 begiu
P.S. nuomone asmenine taip turetu but bet nesu 100% tikras

Parašytas: 2010 Gru 27, 11:32
Henris
Edgaras' rašė:O kaip jis čia užkalė? Nepriežiūra, nelaimė, ar tiesiog nepavyko nusipirkt?..


Gavo hidro smūgį ir lūžo alkūninis velenas. O hidro smūgį gavo dėl to, kad prapūtė tarpinę. Iš pradžių po truputį varydavo aušinimo skystį į cilindrą ir dar buvo galima važiuot. O kai jau susipirkau visas tarpines, salnykus ir t.t. (galvojau viską vienu kartu pasikeisiu) bevažiuojant link garažo užlinko.

Parašytas: 2010 Gru 27, 17:36
aurissan
Haro rašė:jai kompo nekeisi ir paliksi sena turbaka (jai jie skiriasi) tada ir turesi 230A.g. ...
Būtų gerokai mažiau ;)