Puslapis 34

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Parašytas: 2011 Sau 21, 12:56
Haro
redb rašė:vat man irgi idomu pasidare dar kas antra-trecia tepalu keitima suprantama. bet kaip zvakes kastuoja 160lt ir keist kiekviena kart kartu su tepalais... is kur ju zmones tiek pinigu uzsidirbat? as tikriausiai dar kazko siam gyvenime nesuprantu.

gal eaeropoli tiek ir kainuoja. o nubegus pas igaliotus NGK atstovus nustembi tos pacios zvakes po 10-11lt kainuoja... Tei net EIX(zvakes su iridiniais elektordais ) komplektas kainuoja 140lt ;)

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Parašytas: 2011 Sau 21, 13:01
Maximus
Vytas rašė:...

Jusu ironija nesuprantama, gerbiamasis.
Ar jus tas zvakes tikrinote po 7k km? Ar jus jas nors matete po tokio kilometrazo?
A, tai matyt jus nezinote, to kad ir zvakes galima patikrinti.
Ir to kad po 7k km zvakes daznai buna kaltos del degimo praleidimu, o tai itakoja kasete (na, tai toks daiktas, su uzrasu "Direct Ignition", juodos spalvos jusu buvusioj masinoj, na, buvo uzdeta "ant variklio", gal prisimenate?:)) Kaina to daikto irgi gal prisimenate?;)
O gal zinote kad platinines ar iridzio zvakes skirtos tarnauti velnias zino kiek (is reklamos) km, is tikruju normaliai atidirba apie 15k km ? Matyt irgi nezinote...

Taip, zvakes kas 7000 km, o kas cia tokio?
Apie 40 lt uz komplekta normaliu paprastu NGK.
Rubliovka blyn...



P.S. 2 redb: cia turimos omeny paprastos NGK, "Aerines" tikrai brangesnes, bet ir tokio dazno keitimo nereikalaujancios (zr. virsui;)

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Parašytas: 2011 Sau 21, 13:30
pjezo
Maximus rašė:Ir to kad po 7k km zvakes daznai buna kaltos del degimo praleidimu, ///
O gal zinote kad platinines ar iridzio zvakes skirtos tarnauti velnias zino kiek (is reklamos) km, is tikruju normaliai atidirba apie 15k km ? Matyt irgi nezinote...


Del paprastu zvakiu viskas aisku, taciau del iridzio irgi platininiu.
Is tiesu 15 kilokilometru?

Gal galima butu kazkur apie tai pasiskaityti.
Nes is tiesu idomu (be jokios ironijos...).

Nes tiesiog pats esu susidejes iridzio zvakes, keisdamas tepalus (taip, kas 7 kkm ;) ) jas patikrinu - normalios bukles po 21 kkm dar buvo- tiek tarpelis, centrinis bei "zeme" elektrodai. Ir pagal nuodegu spalvas- misinys gerai uzdegamas.

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Parašytas: 2011 Sau 21, 13:49
Maximus
pjezo rašė:...

Jei trumpai, tai:
Esu beveik tikras kad tamstai (ypac tumbleri pasukus i mazosios t padeti:) jos tarnaus ~30k km.
Cia irgi be jokios ironijos.
Po 15k km tiesiog jau paprastai pasirodo degimo praleidimai, ypac stipriau forsuotuose varikliuose.
Kadangi panasios zvakes eina i 9-5 Aero variklius, o jie ir yra stipriau forsuoti, tai juos ir turejau omeny.
I 9k ar pvz siap i koki paprasta 9-5 LPT, aisku mazai kas tokias perka

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Parašytas: 2011 Sau 21, 13:51
Vytas
Gerb. p. Maximus,
gal nepatikesite, bet zinau kaip atrodo tos zvakes ir po 7 ir po 30 kkm.
Keiskite tas zvakes kad ir kas 1000 km, bele tik i sveikata.

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Parašytas: 2011 Sau 21, 13:56
Maximus
Jum irgi to paties gerb. p. Vytas


"Jedem das Seine"

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Parašytas: 2011 Sau 21, 14:28
skyaero
Maximus rašė:Jum irgi to paties gerb. p. Vytas


"Jedem das Seine"

+1
"Und mir das Meiste" :-)

Parašytas: 2011 Sau 21, 15:20
selvedre
Labai nutolot jau nuo tepalų temos ir daug spėjot prirašyt :)

aurissan rašė:1. Geriausias variklio plovimas - keist alyvą kas 5,5-7kkm (reiškia pas mane variklis iš vidaus blizga);
2. Keičiant alyvos rūšį ( sint arba pus. sint. į min. arba atvirkščiai)- reikia praplaut su spec. plovikliu (eigos instrukcija ploviklio etiketėje);
3. Jei man taip prisireiktų - daryčiau Davidson'o variantą.


1 punktas priklauso nuo važiavimo režimo.
O dėl antro - žmonėms, kurie galvoja apie visokius spec ploviklius, jūs žinote, ką jie daro? klausimas tada, o kaip jūs tą spec ploviklį iš variklio po to švariai išplaunat, kad jis neardytų naujai užpilto tepalo?

Parašytas: 2011 Sau 21, 17:11
Khary900
selvedre rašė:1 punktas priklauso nuo važiavimo režimo.
O dėl antro - žmonėms, kurie galvoja apie visokius spec ploviklius, jūs žinote, ką jie daro? klausimas tada, o kaip jūs tą spec ploviklį iš variklio po to švariai išplaunat, kad jis neardytų naujai užpilto tepalo?


Netik tepalą,bet ir riebokšlius,gumas.

Parašytas: 2011 Sau 21, 18:27
aurissan
Haro'ldai, žvakes nupirkus už 10-14Lt/vnt., jau po 500km jos veikia "ne į temą"- jos skirtos tik iš bėdos. O iridžio žvakės (į šunuką susidėjau 41Lt/vnt.) tai net CO sumažėjo iki man nesuvokiamų ribų :shock:
O jų tarnavimas >15kkm. 8)
selvedre, jei šeimininkui rūpi variklis, tai jam gyvenime neturėtų rodyti jokių ploviklių :)

Parašytas: 2011 Sau 21, 18:58
cementukis
tai kad po geru 200km jos isidirba ir daverst reikia, o jau po 500km metamos? nebejuokauk.

Parašytas: 2011 Sau 21, 19:35
Marrat
aurissan rašė:Haro'ldai, žvakes nupirkus už 10-14Lt/vnt., jau po 500km jos veikia "ne į temą"- jos skirtos tik iš bėdos. O iridžio žvakės (į šunuką susidėjau 41Lt/vnt.) tai net CO sumažėjo iki man nesuvokiamų ribų :shock:
O jų tarnavimas >15kkm. 8)

Man rodos, apie skirtingiems modeliams skirtų skirtingų žvakių kainas kalbate. NG900-ajam gamintojo rekomenduojamos NGK BCPR7ES (12 Lt/vnt. - KGK) nėra "tik iš bėdos".
Keistokai skamba keitimas kas 7000 km, kai vėl gi gamintojo rekomendacija yra kas 60.000 km.

Parašytas: 2011 Sau 21, 20:04
trulikas
as manau, kad del visko kaltas sylantis klimatas

Parašytas: 2011 Sau 21, 23:09
aurissan
cementukis rašė:... nebejuokauk.
Ar žvakių tikrinimo stendas akyse bent matytas? Tai va, aš jį dar ir grabinėjau- duomenai ne iš palubinsko- sakau iš prityrimo.

Parašytas: 2011 Sau 21, 23:30
Edgaras'
Keičiu žvakes kartu su tepalais, o juos vėliausiai kas 10.000
Ir man nesvarbu, kad kažkas žvakes siūlo keist kas 60.000 ar kas 120.000, nes tie siūlytojai man nuolaidų DI kasetei nepadarys.
O žvakės paprastos, japoniškos NGK BCPR7ES, kaip ir rekomenduoja..
Ir mano nuomone, geriau patikimas, geresnės kokybės bei dažniau keičiamas pusiau-sintetinis, nei pilna sintetika 30.000 km intervalais.