Dujų įranga
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 2014 Gru 07, 22:05
Re: Dujų įranga
Vyrai, reikia patarimo del duju irangos. Ruosiuos detis dujas i savo 9-3 2.0t 154 dujas, bet pasiskaites sita tema supratau, kad galima lengvai prasaut su duju iranga. Tai prasau patarimo, koki patartumet rinktis reduktoriu, purkstukus ir kompa? Neretusi varianto uz vidutine kaina
Saab 9-3 (YS3F) 2.0T 129Kw
Ex. MB C270, E270
Ex. Saab 9-3 (YS3F) 2.2 TiD
Ex. MB C270, E270
Ex. Saab 9-3 (YS3F) 2.2 TiD
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dujų įranga
Zilitonas rašė:Vyrai, reikia patarimo del duju irangos. Ruosiuos detis dujas i savo 9-3 2.0t 154 dujas, bet pasiskaites sita tema supratau, kad galima lengvai prasaut su duju iranga. Tai prasau patarimo, koki patartumet rinktis reduktoriu, purkstukus ir kompa? Neretusi varianto uz vidutine kaina
Svarbu:
pralaidesnis multivožtuvas (tuo pačiu 8 mm vamzdelis, dėčiau plastikinį),
reduktorius pvz., Tomasetto Antartic ar panašus,
purkštukai Hana Blue; pigesnis variantas OMVL Reg Fast.
Visa kita nėra labai svarbu; man asmeniškai patinka Stag 4 + kompo valdymas.
Kainas pasižiūrėk www.setaltas.lt
P. s. dėvėtų dalių nepirkčiau; na nebent kompą su laidais ir balioną (kurį reikėtų išsivalyti...)
SAAB 900
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 2014 Gru 07, 22:05
Re: Dujų įranga
Audriss99 rašė:Zilitonas rašė:Vyrai, reikia patarimo del duju irangos. Ruosiuos detis dujas i savo 9-3 2.0t 154 dujas, bet pasiskaites sita tema supratau, kad galima lengvai prasaut su duju iranga. Tai prasau patarimo, koki patartumet rinktis reduktoriu, purkstukus ir kompa? Neretusi varianto uz vidutine kaina
Svarbu:
pralaidesnis multivožtuvas (tuo pačiu 8 mm vamzdelis, dėčiau plastikinį),
reduktorius pvz., Tomasetto Antartic ar panašus,
purkštukai Hana Blue; pigesnis variantas OMVL Reg Fast.
Visa kita nėra labai svarbu; man asmeniškai patinka Stag 4 + kompo valdymas.
Kainas pasižiūrėk http://www.setaltas.lt
P. s. dėvėtų dalių nepirkčiau; na nebent kompą su laidais ir balioną (kurį reikėtų išsivalyti...)
Dėkui už info, Hana Blue purkštukus užskaitau, jie jau kaip ir mano pirkinių krepšelyje
Kuo plastikinis vamzdelis geriau už varinį?
Dėl Tomasetto Antartic pasiskaičiau, kad turbininiam varikliui nelabai tinka, nes dėl savo storos membranos sunkiau reaguoja į slėgį ir, kad būtinai jį reikia guldyti, nes kaupiasi kondensatas ir paskui pradeda slėgis krist, tiesa ar vėjai čia? gal apie kažkokį kitą variantą reiktų galvoti? Bet kaina tinka ir Tomasetto, tik jei kas galit dėl kokybės jo pakomentuokit.
Saab 9-3 (YS3F) 2.0T 129Kw
Ex. MB C270, E270
Ex. Saab 9-3 (YS3F) 2.2 TiD
Ex. MB C270, E270
Ex. Saab 9-3 (YS3F) 2.2 TiD
- Incoming
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2015 Bal 26, 07:37
- Miestas: Kaunas
Re: Dujų įranga
Zilitonas rašė:Audriss99 rašė:Zilitonas rašė:Vyrai, reikia patarimo del duju irangos. Ruosiuos detis dujas i savo 9-3 2.0t 154 dujas, bet pasiskaites sita tema supratau, kad galima lengvai prasaut su duju iranga. Tai prasau patarimo, koki patartumet rinktis reduktoriu, purkstukus ir kompa? Neretusi varianto uz vidutine kaina
Svarbu:
pralaidesnis multivožtuvas (tuo pačiu 8 mm vamzdelis, dėčiau plastikinį),
reduktorius pvz., Tomasetto Antartic ar panašus,
purkštukai Hana Blue; pigesnis variantas OMVL Reg Fast.
Visa kita nėra labai svarbu; man asmeniškai patinka Stag 4 + kompo valdymas.
Kainas pasižiūrėk http://www.setaltas.lt
P. s. dėvėtų dalių nepirkčiau; na nebent kompą su laidais ir balioną (kurį reikėtų išsivalyti...)
Dėkui už info, Hana Blue purkštukus užskaitau, jie jau kaip ir mano pirkinių krepšelyje
Kuo plastikinis vamzdelis geriau už varinį?
Dėl Tomasetto Antartic pasiskaičiau, kad turbininiam varikliui nelabai tinka, nes dėl savo storos membranos sunkiau reaguoja į slėgį ir, kad būtinai jį reikia guldyti, nes kaupiasi kondensatas ir paskui pradeda slėgis krist, tiesa ar vėjai čia? gal apie kažkokį kitą variantą reiktų galvoti? Bet kaina tinka ir Tomasetto, tik jei kas galit dėl kokybės jo pakomentuokit.
Siaip galiu pasiulyt praktiskai nauja duju reduktiriu. Vadinamaji dvieju papu. Pravaziaves 4km. Uz nauja moketa 80 euru. Sake dedamas i turbininius motorus iki 184kw atlaiko
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dujų įranga
Zilitonas rašė:Kuo plastikinis vamzdelis geriau už varinį?
Dėl Tomasetto Antartic pasiskaičiau, kad turbininiam varikliui nelabai tinka, nes dėl savo storos membranos sunkiau reaguoja į slėgį ir, kad būtinai jį reikia guldyti, nes kaupiasi kondensatas ir paskui pradeda slėgis krist, tiesa ar vėjai čia?.
Varinis tipo gali koroduoti; nežinau kiek čia tiesos.
Dėl Antartic - matyt sutiksiu. Pačiam po metų toks užsikimšo - antra kamera buvo pilna kondensato; jos dangtelio nuimti nesugebėjau - nesugadinant jo tai padaryti pasirodė neįmanoma. Prapūčiau, pakeičiau remkomplktą, bet po pusmečio atrodo kad kažkas vėl kemšasi. Turiu dar vieną tokį patį, nuvažiavusį apie 10-15 kkm; išlašinau iš jo krūvą kondensato... matyt su jais tikrai kažkas ne taip. Dar vienas keistas dalykas - maniškiame reduktoriuje kas 2 mėnesius elektomagnetiniame vožtuve prisikaupia "medaus" ir jis stringa. Valymas, filtrų keitimas 2x dažniau nei rekomenduoja nepadeda.
O jei jau guldyti, tai matyt antra kamera į apačią...
SAAB 900
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 2014 Gru 07, 22:05
Re: Dujų įranga
na dar pora variantų užmačiau, tai "Zavoli ZETA S" , "OMVL DREAM HP" ir "ROMANO HD", gal kas turit bent vieną iš sąrašo, kokie atsiliepimai?
Taip pat kalbėjau su meistru dėl purkštukų, tai sakė HANA blue perpilinės ir reiktų green dėti, bet green kw neužtenka... Dėl reduktoriaus, tai apie Tamosetto tą patį sakė, kad užsikemša, tai siūlė kaip alternatyvą - Valteko kažkokį.
Taip pat kalbėjau su meistru dėl purkštukų, tai sakė HANA blue perpilinės ir reiktų green dėti, bet green kw neužtenka... Dėl reduktoriaus, tai apie Tamosetto tą patį sakė, kad užsikemša, tai siūlė kaip alternatyvą - Valteko kažkokį.
Saab 9-3 (YS3F) 2.0T 129Kw
Ex. MB C270, E270
Ex. Saab 9-3 (YS3F) 2.2 TiD
Ex. MB C270, E270
Ex. Saab 9-3 (YS3F) 2.2 TiD
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dujų įranga
Pasižėk BRC komplektą, kai dėjausi kaina ne tiek ir daug skyrėsi nuo lenkiško varianto, užtat žinai kad gauni gera įrangą.. Sudėjo, sureguliavo, jau netoli metų važinėju jokių bėdų..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dujų įranga
Zilitonas rašė:... HANA blue perpilinės ir reiktų green dėti, bet green kw neužtenka...
Dabar važinėju su OMVL reg fast; skylės daugiau nei 3 mm (viską išsukau). Sumažinau daugiklį esant dideliems įpurškimo impulsams; nieko neperpila.
SAAB 900
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Dujų įranga
Ar kas nors naudojat Stag programą su Windows 10?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re:
bruzas rašė:As
Hmm, man kažko nesusijungia. Jei yra naudojančių, vadinasi, veikia. Su Win 7 viskas buvo ok, o įsirašius 10 nepavyksta prijungti. Reiks dar pakankinti laptopą.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Dujų įranga
Kuri versija programos?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Dujų įranga
10.4.0.5 (ikeliau cia).
Beje, patikslinu ankstesni post'a - ne mano kompas atsisako veikti su naujausia versija o duju. Ismeta lentele kad uzblokavo adapteri, kreipkites i dileri (pirma syki tai kelnes pritepiau - turiu nusipirkes ale originalu adapteri uz 100lt (cia dar pries eura) ir pyst - uzblokavo!, bet su senesne versija veikia ok tas pats adapteris)
Beje, patikslinu ankstesni post'a - ne mano kompas atsisako veikti su naujausia versija o duju. Ismeta lentele kad uzblokavo adapteri, kreipkites i dileri (pirma syki tai kelnes pritepiau - turiu nusipirkes ale originalu adapteri uz 100lt (cia dar pries eura) ir pyst - uzblokavo!, bet su senesne versija veikia ok tas pats adapteris)
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dujų įranga
Sveiki, taigi laikas turbūt keist dujų filtą užsikūrus grubiai permetinėja į benziną. Beveik 15 tūkts. lyg su šitu filtru prasukta dujinės fazės, o skystos nekeistas 31 tūkst.
Gal kas žino kur Kaune gerom kainom įsigyti Romano filtrų?
Reikia dujinės fazės kaip suprantu apvalkalas daugkartinis ir skystos fazės. Sudėta buvo Šiauliuose, ten išvis įmonės savininkas pasakė kad skystos fazės keist nereikia, tai nežinau gal po 100k jie ten suka.. . Kolkas radau tik Alreginta berods iš Alytaus kad tokius tik turi.. Su dujinės fazės aišku, bet su skystos abejoju ar jie man reikalingą siūlo, nes iš foto bent per didelis atrodo..
Gal kas žino kur Kaune gerom kainom įsigyti Romano filtrų?
Reikia dujinės fazės kaip suprantu apvalkalas daugkartinis ir skystos fazės. Sudėta buvo Šiauliuose, ten išvis įmonės savininkas pasakė kad skystos fazės keist nereikia, tai nežinau gal po 100k jie ten suka.. . Kolkas radau tik Alreginta berods iš Alytaus kad tokius tik turi.. Su dujinės fazės aišku, bet su skystos abejoju ar jie man reikalingą siūlo, nes iš foto bent per didelis atrodo..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių