Dujų įranga

Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Vas 02, 16:26

GP6891 rašė:Vaziuok i kita puse, i DP servisa, jie man ir pasake kad reik pariebint...

Dylas tame kad daudriuj uz 20 lt kompa pajungia :) tiesiog viena kart nesusisnekejom, o kita karta man pasuko kai tikrino ir as uzsiziopsojau pasakyt kad freezus nuimtu.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2011 Vas 03, 11:33

SS rašė:
trulikas rašė:reiskia kazkas negerai su dujine iranga, nes neturi persijungti


pas mane irgi perjungia, kai reduktoriui smarves neuztenka, tai cia taip ir turi buti:)

būtent, kad neturi būti ;)
vakar kaip tik buvau pas juos dar kartelį - ant laisvų "burbuliuoja" šiek tiek ir virš 4krpm problematiškai važiavo. Tai prie įrangos nerado kur prikibt ir pamažino žvakių tarpelius. Pagerėjo, bet įtarimas, kad reikia DI pasižiūrėt.....
:(
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
SS
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 13:55
Miestas: Klaipėda

Standartinė SS » 2011 Vas 03, 11:39

darėnas rašė:būtent, kad neturi būti ;)
vakar kaip tik buvau pas juos dar kartelį - ant laisvų "burbuliuoja" šiek tiek ir virš 4krpm problematiškai važiavo. Tai prie įrangos nerado kur prikibt ir pamažino žvakių tarpelius. Pagerėjo, bet įtarimas, kad reikia DI pasižiūrėt.....
:(


Na man kai dejo siule ar didesni ar mazesni reduktoriu deti, paklausiau koks skirtumas, pasake, kad jokio, tik toks, kad su mazesniu reduktorium esant didelems apkrovoms permes ant benzo, tai kur is tikruju cia teisybe?
SAAB 9-5 SE 2.3t MY01 [CBN 501]
Vahtangas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2011 Vas 03, 11:53

auto

Standartinė Vahtangas » 2011 Vas 03, 12:02

Pas mane 9-5 2001 2.3 manual. Su dujom jau 70.000km jokiu problemu.
As ir visi draugai i tikrai geras masinas deda pas viena zmogu Vilniuje.Dirba jau daug metu, tikrai profesionaliai ir gerai.Jei domina gali pasukti man 865039499 papasakosiu.Sms nebendrauju.beje jokiu persijungimu i bendza ir jokiu ce neturi degti jei viskas sureguliuota.Jei dujininkas sako kitaip vadinasi izuliai meluoja.
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Vas 03, 12:39

Jei po 3.5-4k rpm yra persijungimai i benza, vadinasi nepakanka dujiniu purkstuku nasumo. Tik po purkstuku galima kaltinti reduktoriu.

Jei dujininkai sako kad nieko tokio, taip ir turi buti - jie arba meluoja, arba visai nesigaudo savo srity.
Jei dujininkai samoningai siule mazesnio pralaidumo reduktoriu - jie arba nieksai, arba visiski durniai.

Del duju neturi buti jokiu persijungimu, ar check'u. Nebent dujos savos gamybos...
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
SS
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 13:55
Miestas: Klaipėda

Standartinė SS » 2011 Vas 03, 13:33

Maximus rašė:Jei po 3.5-4k rpm yra persijungimai i benza, vadinasi nepakanka dujiniu purkstuku nasumo. Tik po purkstuku galima kaltinti reduktoriu.

Jei dujininkai sako kad nieko tokio, taip ir turi buti - jie arba meluoja, arba visai nesigaudo savo srity.
Jei dujininkai samoningai siule mazesnio pralaidumo reduktoriu - jie arba nieksai, arba visiski durniai.

Del duju neturi buti jokiu persijungimu, ar check'u. Nebent dujos savos gamybos...


Dujininkai siūlė reduktorius pagal kilovatus, tą kur įdėjo yra iki 147 kW(maniškis 136 kw), o didesnis buvo virs 185 kw, be to man mieste netgi paspaudus dugną važiuoja ant duju, o benzas turėtų įsijungti važiuojant >200 km/h ir jokie CE pas mane nedega, trauka normali, kuro sąnaudos normalios, tai nemanau, kad jie kažką melavo, koks jiems tikslas, kaip tik būtų siūlę didesnį reduktorių nes jo ir kaina gerokai aukštesnė
SAAB 9-5 SE 2.3t MY01 [CBN 501]
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 03, 17:19

girdejau, kad rekomenduojama purkstukus statyti tik italiskus, yra tiesos?
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2011 Vas 03, 18:55

dujos ijungia benza todel kad taip kompas duju suprogramuotas,gali suprogramuot kaip nori.purkstukai geri coltek ar valtek tikslaus pavadinimo neprisimenu.
9000 2.0 136KW aero 96m
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 03, 19:00

o brc?
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2011 Vas 03, 19:01

nezinau
9000 2.0 136KW aero 96m
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Vas 03, 20:56

Valtek yra remontuotini - keičiamos gumelės, BRC - ne, bet atlaiko pakankamai ilgai (ne asmeninė patirtis,bet 100.000km ir daugiau nereikia keist).
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
SS
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 13:55
Miestas: Klaipėda

Standartinė SS » 2011 Vas 03, 21:06

zilva rašė:dujos ijungia benza todel kad taip kompas duju suprogramuotas,gali suprogramuot kaip nori.purkstukai geri coltek ar valtek tikslaus pavadinimo neprisimenu.


Gal coltec, nes 5 SUBARU ale gamyklines dujas tos firmos dėdavo
SAAB 9-5 SE 2.3t MY01 [CBN 501]
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2011 Vas 03, 22:13

kokios tu purkstuku kainos? sakykim brc ar vialle?
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
Nerulis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2010 Gru 27, 22:48

Re: Automobiline dujine iranga

Standartinė Nerulis » 2011 Vas 06, 13:08

trulikas rašė:turiu klausima del dujines irangos. siulo man dabar visokias akcijas, atrakcijas. noriu pasikonsultuoti su saabistais, kuri iranga yra verta demesio, su kuria netureciau problemu?
variantai yra tokie:
1. Komplektas „AUTO GAS ITALIA“
Reduktorius „Tomasetto Alaska“ – Italija
Dujų purkštukai „Valtek“ – Italija
Elektronika „AutoGasItalia“ -Italija
Dujų balionas „Atrama“
2. Komplektas „GOLD“
Reduktorius „Tomasetto Alaska“ – Italija
Dujų purkštukai „Valtek“ – Italija
Elektronika „EGS“ - Lietuva 5 m. garantija
Dujų balionas „Atrama“
3. Komplektas „PLATINUM“
Reduktorius „OMVL“ - Italija
Dujų purkštukai „OMVL REG“ - Italija
Elektronika „EGS“- Lietuva 5 m. garantija
Balionas „Atrama“
4. Komplektas „DIAMOND“
Reduktorius „OMVL“ - Italija
Dujų purkštukai „OMVL REG“ - Italija
Elektronika „OMVL“- Italija – 2 m. garantija
Balionas „Atrama“

Balionas gali būti vietoje atsarginio rato, talpa apie 50 litrų.

Į visų komplektų kainą įeina:
Pasirinktas IV kartos dujų įpurškimo komplektas (atitinkantis EURO4 standartą)
Didžiausios talpos balionas tinkantis Jūsų automobiliui
Dujų įrangos montavimo darbai
Įrangos apžiūra ir reguliavimas pravažiavus 1000km
2 metų garantija įrangai

laukiu protingu atsakymu, nes reikia apsispresti ar as isvis tu duju noriu :roll:


Sveiki,

Duju iranga montavausi BRC dujos Vilnius. Su dujine iranga jau nuvaziavom aie 4000 km. Po montavimo kazkur letai nuteka ausinimo skystis- reikia papildyti 1-1,5/ ~ 2500 km. Kiek girdejau visi dujininkai nesugeba hermetiskai integruoti ausinimo sistemos prie duju reduktoriaus- mano apklausa rodo, kad siu sia problemele susiduria praktiskai visi, pasistate dujas. Be sios paminetos problemeles, daugiau jokiu. Mano argumentai, pasirenkant BRC: atlikes apklausa asmenu, vazinejanciu su dujom, padariau isvada, kad neturi arba maziausiai turi problemu tie, kurie montavosi brc, kiti- trukcioja, gesta, kompai durniuoja...
Gal pades apsisprest del duju: mes vaziuojam su 3.0 l varikliu. Realiai i 53 ltr baka telpa iki 45 ltr duju ( uzpildymas ~ 80-90 %), su baku padarom mieste ~ 350 km. Realios vidutines sanaudos mieste gruodzio-sausio menesiais:

duju- ~ 13 Ltr ( 2.4 lt/ltr) /100km + benzo ~ 2 Ltr. ( 4,4 lt/ltr)/100 km.= ~ 40 Lt/100 km

Palyginimui: jei vaziuotume tik benzu, sanaudos butu ~ 12 ltr/100 km = ~ 53 lt/100 km.
Padori duju iranga + montavimas turetu kainuoti ~ 3500 lt. Mano skaiciavimu, ivertinus ir papildomas islaidas, eksploatuojant automobili su dujom, iranga atsipirktu tik nuvaziavus > 30000-35000 km.
Mano sprendimas kita karta butu toks: jei vaziuoji daug ir uzmiesty- dujos, jei vaziuoji nedaug ir mieste- tik benzas.
sm
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2006 Rgp 21, 12:26
Miestas: Vilnius

Standartinė sm » 2011 Vas 06, 13:46

Sutinku su Neruliu :arrow:
su dujom pravazinejes 5 metus, galiu drasiai teigti, kad jos man dar neatsipirko, nes pagrinde vazineju mieste.
1- brangesne technikine
2- papildomas kompiuteris masinoje papildomi nesusikalbejimai tarp sistemu. Prasideda visokie chek engine, trukciojimai, nukepa kasete, nesuziurai ar kam paskolini tai iskepa kuro siurbliukas, ausinimo skystis labiau megsta dingti, dazniau keiti zvakes, dar plius ir duju iranga turi ka keisti, maziausiai kas 10 metu reikia keisti baliona, arba daryti patikra, kuri kainuoja kiek balionas, keiciami purkstukai, gali uzsalt reduktorius laba ilgai vaziuojant, sumazeja vieta bagazineje, daznai pradeda alpink baliona kauptis kondensatas, atsiranda korozija ir siaip dregma bagazinej, kas keli metai buna nukepa lemda zondas...
Ir cia tik keletas problemu su kuriom teko susidurt, nors visi itikineja kad su dujom pigiau.. o ne velnio, tas pigumas pasijunta tik degalinej, bet sudejus kiek kartu jungta ant techo, kiek meistriuku pakeista, kurie atseit moka statyt dujas, kiek del to reikejo but vaziuotam pesti.. Tai patariu dujas tiems kas masina naudoja darbui ir intensyviai, bei statyti paprasciausias sistemas su mono ipurskimais.

STatyta duju iranga Romano, berods 4 kartos, zodziu pries 5 metus tai buvo geriausia ka galima buvo isidet.. :( (pinigai i bala)
MY93 9000 2,3 Aero

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 63 ir 0 svečių