Dujų įranga

Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Sau 31, 13:38

Audris rašė:Fizikos mokykloje nesimokė niekas; nepainiokite :-D

įtampa matuojama voltais
srovė - amperais
energija - džauliais
+1


Kas del balionu...
Rodos niekur nerasiau kad visai blogi.
Parasiau tik kad nieko gero:) Tiesiog paimat 2 balionus i rankas ir palyginat. Tarkim su Stako. O yra ir geresniu uz juos, beje irgi lenkisku (firmos pavadinimo dabar neprisimenu). Nemanau kad Atrama per paskutini laikotarpi padare didele pazanga.
O ir neturi jie plataus asortimento, pvz 9000-tukui belieka tenkintis tik 46/37 L balionu (kiek zinau virs 200mm i auksti netelpa), kuriuo trasoje uztenka tik iki 450 km max.

Mano nuomone vaziuoti montuoti iranga uz ~100 km, galima tik jei:
- tie montuotojai yra tikrai "ze best of ze best";
- arba jei ten su reikalais lankaisi kas savaite ar dazniau.
Nes kitaip tiesiog beprasmiska keliauti kas kart po 200 km elementariam sureguliavimui ar kitai garantinei prieziurai (juk nedarysit taip kad isideje vienoj vietoj, jei ka, vaziuosit reguliuotis i kita, ir dar uz pinigus)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 31, 14:42

Vilniuje nekas nemontuoja duju irangos?...
Apie kaina, kiek teko girdet, apie 1800 su montavimu (1400 + 400) 4-em cilindram, italu reduktorius su purkstukais (tartarini) ir lenku elektronika...
Apie montotojus, prisiklauses reklamos apie viena, skambinu:
- kokiai masinai?
-senukui SAABui.
-koks ipurskimas?
- Bosch LH 2.2 Jetronic.
- O krabas yra..., toks metalinis su vamzdeliais..?
- Hm.., jeigu ka, pasuksiu...
Isvadas darykite patis, o dar nori uz kelias valandas 400 lt. uzsidirbti.. (cia privaciai, ne firma)...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
SS
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 13:55
Miestas: Klaipėda

Standartinė SS » 2011 Vas 01, 07:21

hartke rašė:
SS rašė:na as tai dejau Landirenzo iranga, kainavo 2300, balioną siūlė rinktis arba lenkišką arba lietuvišką, bet sakė, kad lietuviški geresni, net nežinau dėl ko. Kol kas nesiskundziu, trauka ta pati, tik ziema kuro sanaudos kazkur +2l. Jei placiau tai http://www.redagra.lt/landirezo.html

o kada cia dejais? man pries metus sistemos siule uz 2700.. gal atpigo :)


na cia po blatų;) siaip ir dabar panasiai kaina laiko, siek tiek priklauso nuo reduktoriaus dydzio:)
SAAB 9-5 SE 2.3t MY01 [CBN 501]
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2011 Vas 01, 11:23

Jei sakot, kad neverta važiuot į kitą miestą ir geriau dėt ten kur gyveni, tai kur Vilniuj būtų pasiūlymai dėt? Pagrindinis kriterijus būtų, kad sumontuotų įrangą, kuri atitinktų auto galingumą, kad variklio skyriuj viską gražiai padarytų, o ne bet kaip sukištų ir kad aptarnavimo reiktų ne daugiau 1 karto metuose (neskaitant pradinio sureguliavimo).
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Vas 01, 11:55

Atoms rašė:Jei sakot, kad neverta važiuot į kitą miestą ir geriau dėt ten kur gyveni, tai kur Vilniuj būtų pasiūlymai dėt? Pagrindinis kriterijus būtų, kad sumontuotų įrangą, kuri atitinktų auto galingumą, kad variklio skyriuj viską gražiai padarytų, o ne bet kaip sukištų ir kad aptarnavimo reiktų ne daugiau 1 karto metuose (neskaitant pradinio sureguliavimo).

BRC, yra garazai uz keliu policijos bet ten reikia su zinanciu, kur yra vazuot, ba kitaip gali nerast. dar vieni yra vazuojant likn orouosto nestej uz veduko virs zirniu gatves, kiti nestej kur sankirtoje svitrigailos ir kauno gatviu ir dar turbut milijono nepaminejau, jai tvarkingai sudeta duju iranga jai reguliavimo ir reikia karta metuose +filtu keitimas jai per metus daugioau kaip 15-20k nuvazuojat. Dar kazkokiu dujininku telefona turiu, sakesi labai geri bet velnias juos ten zino.
O del galingumo tai turi gera (galinga reduktoriu sudet) ir gerus purkstukus aisku turbut butu neblogai platesnis duju vamzdelis, bet gali but cia ir nusipezu i langkas. Zmonys kalba kad reduktoriaus galingumas turi buti +25% masinos galingumo, bet cia gali buti tik pletkai.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 01, 14:22

Žinau žmogų,kuris stato dujas,su teisingomis rankomis,kuris savaitgaliai dujas stato.Jei kam ką sako,tai jis pats važinėja su Volvo S80 T6 Biturbo+ jo statytos dujos.Jei ką domina PM. Veiksmas Vilniuje.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Andrewz
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 110
Užsiregistravo: 2006 Spa 11, 11:23
Miestas: Vilnius

Standartinė Andrewz » 2011 Vas 01, 16:14

Mano patirtis. BRC įranga, dėjausi prieš 1,5 metų. Kainavo 2600. Viskas kaip ir gerai - dujų suvartojimas teisingas, trauka ok, viskas gražiai sumontuota. Bet dėl visokių smulkių gedimų važiavau pas juos į garantinį gal kokius 6 kartus (dabar laukia kitas vizitas). Smulkmenos, bet nevuoja. :cry: Pas draugą analogiška mašina, ta pati įranga, buvo pasireguliuot vieną vienintelį kartą, viskas veikia be priekaištų. Taip kad su dujom, ko gero, sėkmė nuo rankų tiesumo priklauso.
SAAB 9-5 Vector, 2005, 2.3t, AT
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Vas 01, 16:54

Andrewz rašė:...


Sequent ar Plug&Drive ?

Jei paprasčiau - perjungimo mygtukas dėžutėj, ar apvalus mažas?
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
^Andrius^
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 2009 Rgs 20, 20:27
Miestas: Klaipeda

Standartinė ^Andrius^ » 2011 Vas 01, 21:12

2009-10-28 dujas montavo Šventojoje:

Reduktorius - GENIUS MB
Valdymo blokas - BRC FLY SF P/D turbo
Multivoztuvas - EUROPA 2
Purkštukai - BRC MAX
Balionas - BORMEX
+Lašaline

Viskas kainavo 2800 Lt. Sumontavus iranga meistras sake uzvaziuoti pries technikine (2011-09) patikrinimui ir duju technikines uzpildymui. Iki siol pas meistra vaziavau tik viena karta - tepalo i lasaline :) Duju ryja daugiau ~2 l nei benzino, galia atrodo nesiskiria. Tiesa staigiai nuspaudus greicio pedala iki dugno persijungia i benzina.
9-5 SE MY01 AT 2.0t.
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 01, 21:26

^Andrius^ rašė:2009-10-28 dujas montavo Šventojoje:

Reduktorius - GENIUS MB
Valdymo blokas - BRC FLY SF P/D turbo
Multivoztuvas - EUROPA 2
Purkštukai - BRC MAX
Balionas - BORMEX
+Lašaline

Viskas kainavo 2800 Lt. Sumontavus iranga meistras sake uzvaziuoti pries technikine (2011-09) patikrinimui ir duju technikines uzpildymui. Iki siol pas meistra vaziavau tik viena karta - tepalo i lasaline :) Duju ryja daugiau ~2 l nei benzino, galia atrodo nesiskiria. Tiesa staigiai nuspaudus greicio pedala iki dugno persijungia i benzina.

reiskia kazkas negerai su dujine iranga, nes neturi persijungti
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
SS
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 13:55
Miestas: Klaipėda

Standartinė SS » 2011 Vas 02, 01:47

trulikas rašė:reiskia kazkas negerai su dujine iranga, nes neturi persijungti


pas mane irgi perjungia, kai reduktoriui smarves neuztenka, tai cia taip ir turi buti:)
SAAB 9-5 SE 2.3t MY01 [CBN 501]
Vartotojo avataras
Andrewz
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 110
Užsiregistravo: 2006 Spa 11, 11:23
Miestas: Vilnius

Standartinė Andrewz » 2011 Vas 02, 06:55

Edgaras' rašė:
Andrewz rašė:...


Sequent ar Plug&Drive ?

Jei paprasčiau - perjungimo mygtukas dėžutėj, ar apvalus mažas?



Apvalus mažas.
SAAB 9-5 Vector, 2005, 2.3t, AT
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2011 Vas 02, 08:12

Haro rašė:... Vienintele su kuria tenka gyventi iki siol isilus motorui kazkodel pasidaro liesokas misinys ir CE uzdega laiks nuo laiko ....


O tai kodel nepariebina misinio?
Pas mane pradzioj sureguliavo pagal benzo parametrus, tai po kiek tai laiko CE uzsidege,nuskaicius klaida paaiske kad kazkur 20 rpoc per liesas misinys, nuvaziavau pas dujininka,tai pariebino 20 proc ir po siai dienai viskas gerai.

Beje buvau pas dujininka ir man sake kad BRC filtras italiskas 130tl, ji keist reikia kas 60tukst, o lenkiskas 40 lt kas 40tukst...

O uzspaudus gaza antram begi tai tikrai i benza permeta...
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Vas 02, 11:20

GP6891 rašė:
Haro rašė:... Vienintele su kuria tenka gyventi iki siol isilus motorui kazkodel pasidaro liesokas misinys ir CE uzdega laiks nuo laiko ....


O tai kodel nepariebina misinio?
Pas mane pradzioj sureguliavo pagal benzo parametrus, tai po kiek tai laiko CE uzsidege,nuskaicius klaida paaiske kad kazkur 20 rpoc per liesas misinys, nuvaziavau pas dujininka,tai pariebino 20 proc ir po siai dienai viskas gerai.

Beje buvau pas dujininka ir man sake kad BRC filtras italiskas 130tl, ji keist reikia kas 60tukst, o lenkiskas 40 lt kas 40tukst...

O uzspaudus gaza antram begi tai tikrai i benza permeta...

Ju OBD2 kompiuteriukas nenuskaito Freeze farme klaidos parametru normaliai. o as du kartus buvau daudriuj tai jie uzgesindavo klaida ir vis pamirsdavo paziuret i freeze fraime sendien dar bandysiu iki ju nulekt paziuret ka ras.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2011 Vas 02, 16:15

Vaziuok i kita puse, i DP servisa, jie man ir pasake kad reik pariebint...
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių