Dujų įranga

Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Vas 06, 15:00

Kadangi oras prastas, ir šiaip nuobodžiauju, tai parašysiu savo patirtį, skaičiavimus ir t.t.

Aš savo ex-Aero vedžiau šimtaprocentinę išlaidų statistiką(pačiam buvo įdomu). Tai galiu pateikt duomenis:

Nuo 2009.05.14 iki 2010.05.16 (metai nuo dujų sumontavimo) supilta 1930 litrų dujų.
Nuo 2009.05.02(pildytas pilnas bakas) iki 2010.05.15 supilta 152 litrai benzino. 152 - (~30likutis bake tai dienai) = 122 litrai sudeginta.
Taigi, tų dienų kainomis benzinas man atsiėjo 541 Lt, o dujos 3423 Lt. Jei ką, vidutinė metinė benzo kaina 3.63 Lt/l o dujų 1.78 Lt/l (skirtumas 1.85 Lt/l. Dabar, kaip Nerulis rašė, 2 Lt/l)
Gaila, kad neturiu konkrečios metinės ridos, bet galima ją išskaičiuoti pagal vidut.kuro sąnaudas visam eksploatavimo laikotarpiui (10.75l/100km). Grubiai imant, 2000 litrų kuro mane vežė 18.000 km.
Taigi, kas gaunasi. Važinėjant benzinas-dujos mišiniu, per metus man tai atsiėjo 3964 Lt. Jei tuos 18.000 km būčiau važiavęs vien tik benzinu (vidut.sąnaudos sakykime kiek mažesnės - 10 l/100 km), man tai apytiksliai būtų kainavę 6534 Lt.

Na ir sumoje didysis skirtumas be papildomų išlaidų 6534-3964=2570 LT

Ką iš to skirtumo galima išminusuoti:
Didžioji suma - dujų įranga 1900 Lt
TA (kurios su įranga taip ir neteko eiti) 31 Lt
Žvakės (kurių keitimo intervalą rašiau aukščiau) 36 Lt * 2
Lambda zondas (klausimas, ar nuo dujų sugedo) gavau naudotą dykai, šiaip neieškant naudotas ~50 Lt, naujas ~200 Lt
1900+31+36+36+50=2053 Lt
2570-2053=517 Lt pliuse.

Sekančiais metais būtų reikėję keisti filtrus (40Lt). Blogiausiu atveju, po 50.000 km tektų keisti purkštukų gumeles (100 Lt). Po 100.000km perrinkinėti reduktorių (gatavas reduktorius 250 Lt). Po 10 metų tikrinti balioną (patikra nuimto 50 Lt, jei reikia ardyti 200 Lt, naujas balionas su 10m patikra ~300 Lt)


Kas dėl tavo nurodytų priežasčių:
Pirmas punktas:brangesnė TA. Tai reiškia, kad kas du metus, tau papildomai teks išleisti NET 31 Lt. Kitaip tariant, mėnuo su dujine įranga - 1.30 Lt Tuvlitai. Baisu.....

Antras punktas:
sm rašė:2- papildomas kompiuteris masinoje papildomi nesusikalbejimai tarp sistemu.

Visiems elektrofilams (no offence) siūlau sėst atgal į moskvičius, kur pagrindinis remonto įrankis - plaktukas.
Pačiam Saab'e ir be dujų tos elektronikos prikišta su kaupu.

sm rašė:Prasideda visokie chek engine, trukciojimai, nukepa kasete, nesuziurai ar kam paskolini tai iskepa kuro siurbliukas, ausinimo skystis labiau megsta dingti,dazniau keiti zvakes

CE, trukčiojimai ir panašios bėdos prasideda tik dėl to, kad kažkas kažko nemoka padaryti. Su senesniuoju 9000 buvo panašių problemų tol, kol pats neišsiaiškinau kas ir kaip, ir to nepaaiškinau meistrui. Dabar jau žinočiau, kuo galima pasitikėti, ir kuo ne.
Kasetės sukepimas čia visiškai ne į temą, nebent žvakes keiti kas 100.000 km. Tarp kitko, jas aš keičiu kas 10.000km ir keisčiau taip pat jei važinėčiau benzinu. 36 Lt kas 10.000 km
Kuro siurblio sukepimas taip pat pergyventas, aišku dėl pačio kaltės - bake būdavo 15 l benzino. Dabar mažiau 35 l niekada nebebūna. Kitaip dujos sunkiai gali įtakoti tokį gedimą.
Dingstantis aušinimo skystis dėl dujų įrangos galimas dviem atvejais - nepriveržtos reduktoriaus šlangos (chamutai po 2lt) arba seno reduktoriaus nesandarumas (remkomplektas arba reduktoriaus keitimas).

sm rašė:maziausiai kas 10 metu reikia keisti baliona, arba daryti patikra,<...> vieta bagazineje<...>korozija

Po 10 metų važinėjimo (su sąlyga, kad dar neparduosi mašinos, kas laaabai tikėtina), dujos bus sutaupę tiek, kad galėsi naują balioną nusipirkt.
Vietos bagažinėje pas mane sumažėjo lygiai tiek kiek užima šie du daiktai - kompresorius ir padangų sandarinimo putos. Važinėjant po Lietuvą neliko reikalo tampytis domkratą, raktą varžtams, vamzdį, ir pačią zapaskę.
Kas dėl korozijos, tai tokios tendencijos dar neteko pastebėti, tačiau jei ir taip vyksta, tai to plotelio antikorozinis paruošimas daug kainuoti neturėtų.

O kad nebūčiau sumaišytas su purvais, parašysiu ir pastebėtų dujų įrangos trūkumų:
Jei galinė važiuoklė silpnesnė (pavargę spyruoklės, amortizatoriai), gali šiek tiek susėsti automobilis. Tačiau beveik nepastebimai. Pilnai užpildyto baliono svoris tikrai neviršys dietos besilaikančio suaugusiojo svorio, kuris sėdėtų ant galinės sėdynės (arba gulėtų bagažinėje :shock:).
Dažniau prakiūra duslintuvas. Greičiausiai dėl to,kad dujos dega karščiau, o ir kondensato išsiskiria daugiau. Pastebėta ne vien pas mane.
Dėka to kondensato, padidėja garų kiekis, išmetamas iš duslintuvo, ypač šaltesniu metų laikotarpiu. Mieste gan lengvai pasimato :) Estetinė problema.
Krapštantis po kapotu, gali kliūti įrangos komponentai. Reduktorių "patraukt" nėra taip lengva. Nebent dujų magistralės vamzdukas ne varinis o plastikinis.
Žiemą reduktorius "nutraukia" dalį šilumos. Logiška, bet problemų dėl to, bent jau aš, neturėjau.

Tai tokia ta mano patirtis. Man LPG tinka. Skaičiavimus matote :)
Sužinoti ar tinka Jums teks pasikliaujant kitų pagrįsta patirtimi, arba ilgesnį laiką skaičiuojant visus už ir prieš.
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Vas 06, 17:25

Riebus + Edgarui...issamiai,pagrystai,teisingai.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 06, 17:48

Pavarisiu ir as... SAAB 900i, 90 m. (pastumdielis) 8V, 470 000 km. vazineja kas netingi, darbo reikalams (daugiausiai) ir nedarbo... Dujos pirmiausios kartos, reduktorius pas mane jau vienuolika metu (StarGas), kelis kart buvo issardytas, apziuretas, ir surinktas atgal (nieko nekeista, jokiu remkomplektu). Sanaudos 13-14 ltr. po miesta, benzino nenaudojama, trauka saip sau, bet subine pervezinet uztenka (ne turbo, bet neatsilieki nuo trafiko). Tepalai, Mobil sintetika buvo uzpilta, bet kada, niekas nepamena... Zvakes irgi neaisku, keite kas, nekeite.... Antifrizas irgi lygtais nedingsta, bent jau ziauriai pastebimai... Buvo salciai -15, uzsiveda be problemu, su vos gyvu akumuliatorium (uztenka tik keliems starterio pasukimams), po keliu minuciu variklio temperaturos rodikle jau per viduri... Aisku cia ne pavizdingas masinos eksploatavimo (to labiau, netinkantis elektroniniams SAABams)variantas... Kebulas nujotas jau parejo is Danijos (antikorozija daryta, bet toks jausmas, kad jau ant rudziu), del to ir damusineja ta vargsa.... Bet vis pasiziuri, ir nekila ranka vezt i metala, is lauko ir is keliu zingsniu dar neblogai atrodo..., ir dar vazioja gana neblogai :?

P.S. Audris jau rase, kad benzas nuplauna tepalo plenke nuo cilindro seneliu, tai viksta salto paleidimo metu (zemom temperaturom esant, blogesnis benzino garavimas, kompensojamas misinio riebinimu), cia pats nemaloniausias rezimas! Pas dujiniu masinu, kurios vedasi ant benzo, tas rezimas niekur nedingsta :!: Del to turiu minciu pasidaryti grinai dujini varikli, bet tai jau kita istorija...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 06, 23:19

To rudik900
Tamstos "pastumdėlis" eksplotuojamas kaip ir mano ekomobilis... :lol:
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 07, 09:42

klausimas is kitos operos. Ar biopower motorai dujinasi?
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Vas 07, 10:26

trulikas rašė:klausimas is kitos operos. Ar biopower motorai dujinasi?


Dujų kompas veikia kaip parazitas - jis nuskaito purkštukų signalus ir juos transformuoja dujiniams purkštukams. Man rodos jokio skirtumo kas pilama - benzas ar spiritas - bet kuriuo atveju dujų kompas atlieka reikalingas korekcijas.
SAAB 900
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 07, 10:52

visai variantas geras. 2.3 aero biopower lpg 191kw
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Vytas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Vytas » 2011 Vas 07, 10:58

trulikas rašė:klausimas is kitos operos. Ar biopower motorai dujinasi?



O ar yra prasme? :roll:
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2011 Vas 07, 14:40

manau reiktu aero biopower lpg hybrid.

turetum 4 energijos saltinius, benzas, dujos, E85, elektra.
kas per daug tas nesveika.
kiek teko skaityt E85 ekonomiskumas tik teorinis, tiek kad ekologija.

Vytas rašė:
trulikas rašė:klausimas is kitos operos. Ar biopower motorai dujinasi?



O ar yra prasme? :roll:
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.
Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
Vytas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Vytas » 2011 Vas 07, 15:17

kiek teko skaityt E85 ekonomiskumas tik teorinis, tiek kad ekologija.


E85 nei ten ekonomiskiau, nei ekologiskiau.. Tiesiog vakaru valstybese vazinejantiems biokuru taikomos visokios mokesciu lengvatos ir pan., del to ekonomiskai tas naudinga. Turbut vienintelis E85 privalumas - geresne trauka :)
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2011 Vas 07, 15:41

viskas kas susije su ekologija yra burbulas, PR ir pan. CO emisiju vaikymasis yra auto gamintoju spaudimo pasekme.
globaliai ziurint - žemei nuo tų CO mazinimo tik blogiau. cia skamba kontraversiskai. tai butu pirmas sakinys, vidurio nerasau. paskutinis sakinys - žemei geriau tik tuo atveju, jei žmogus nieko nedaro, nes visas civilizacijos progresas tik didino taršą, kiekviena nauja gyvybė didina taršą.
nu čia pavariau :D
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.

Mano foto albumas>>>
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2011 Vas 07, 18:08

as pralekes 100 000 km su dujom jokiu problemu neiskile tehniniu del ju.Dujos romano detos alytuj buvo ispradziu problemu bet radus gera meistra viskas issisprende tabar nera jokiu nusiskundimu.jokiu trukciojimu jokiu gedimu pakolkas.daug ka reiskia kas jas montuoja
jai dejai dujas zirniu gatvej tai tokius meistrus saudyt reik kad nesamoniu nepasakotu zmonem del savo nemoksiskumo
9000 2.0 136KW aero 96m
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 07, 18:20

zilva rašė:as pralekes 100 000 km su dujom jokiu problemu neiskile tehniniu del ju.Dujos romano detos alytuj buvo ispradziu problemu bet radus gera meistra viskas issisprende tabar nera jokiu nusiskundimu.jokiu trukciojimu jokiu gedimu pakolkas.daug ka reiskia kas jas montuoja
jai dejai dujas zirniu gatvej tai tokius meistrus saudyt reik kad nesamoniu nepasakotu zmonem del savo nemoksiskumo

jei tamsta skyrybos zenklus sudetumete, tai visiems lengviau butu :lol:
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2011 Vas 07, 18:21

:oops: skubejau
9000 2.0 136KW aero 96m
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 07, 18:24

zilva rašė::oops: skubejau

suprantu, pyktis ir nuoskauda :)
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių