Puslapis 343

Parašytas: 2011 Sau 31, 13:38
Maximus
Audris rašė:Fizikos mokykloje nesimokė niekas; nepainiokite :-D

įtampa matuojama voltais
srovė - amperais
energija - džauliais
+1


Kas del balionu...
Rodos niekur nerasiau kad visai blogi.
Parasiau tik kad nieko gero:) Tiesiog paimat 2 balionus i rankas ir palyginat. Tarkim su Stako. O yra ir geresniu uz juos, beje irgi lenkisku (firmos pavadinimo dabar neprisimenu). Nemanau kad Atrama per paskutini laikotarpi padare didele pazanga.
O ir neturi jie plataus asortimento, pvz 9000-tukui belieka tenkintis tik 46/37 L balionu (kiek zinau virs 200mm i auksti netelpa), kuriuo trasoje uztenka tik iki 450 km max.

Mano nuomone vaziuoti montuoti iranga uz ~100 km, galima tik jei:
- tie montuotojai yra tikrai "ze best of ze best";
- arba jei ten su reikalais lankaisi kas savaite ar dazniau.
Nes kitaip tiesiog beprasmiska keliauti kas kart po 200 km elementariam sureguliavimui ar kitai garantinei prieziurai (juk nedarysit taip kad isideje vienoj vietoj, jei ka, vaziuosit reguliuotis i kita, ir dar uz pinigus)

Parašytas: 2011 Sau 31, 14:42
Rudik
Vilniuje nekas nemontuoja duju irangos?...
Apie kaina, kiek teko girdet, apie 1800 su montavimu (1400 + 400) 4-em cilindram, italu reduktorius su purkstukais (tartarini) ir lenku elektronika...
Apie montotojus, prisiklauses reklamos apie viena, skambinu:
- kokiai masinai?
-senukui SAABui.
-koks ipurskimas?
- Bosch LH 2.2 Jetronic.
- O krabas yra..., toks metalinis su vamzdeliais..?
- Hm.., jeigu ka, pasuksiu...
Isvadas darykite patis, o dar nori uz kelias valandas 400 lt. uzsidirbti.. (cia privaciai, ne firma)...

Parašytas: 2011 Vas 01, 07:21
SS
hartke rašė:
SS rašė:na as tai dejau Landirenzo iranga, kainavo 2300, balioną siūlė rinktis arba lenkišką arba lietuvišką, bet sakė, kad lietuviški geresni, net nežinau dėl ko. Kol kas nesiskundziu, trauka ta pati, tik ziema kuro sanaudos kazkur +2l. Jei placiau tai http://www.redagra.lt/landirezo.html

o kada cia dejais? man pries metus sistemos siule uz 2700.. gal atpigo :)


na cia po blatų;) siaip ir dabar panasiai kaina laiko, siek tiek priklauso nuo reduktoriaus dydzio:)

Parašytas: 2011 Vas 01, 11:23
Atoms
Jei sakot, kad neverta važiuot į kitą miestą ir geriau dėt ten kur gyveni, tai kur Vilniuj būtų pasiūlymai dėt? Pagrindinis kriterijus būtų, kad sumontuotų įrangą, kuri atitinktų auto galingumą, kad variklio skyriuj viską gražiai padarytų, o ne bet kaip sukištų ir kad aptarnavimo reiktų ne daugiau 1 karto metuose (neskaitant pradinio sureguliavimo).

Parašytas: 2011 Vas 01, 11:55
Haro
Atoms rašė:Jei sakot, kad neverta važiuot į kitą miestą ir geriau dėt ten kur gyveni, tai kur Vilniuj būtų pasiūlymai dėt? Pagrindinis kriterijus būtų, kad sumontuotų įrangą, kuri atitinktų auto galingumą, kad variklio skyriuj viską gražiai padarytų, o ne bet kaip sukištų ir kad aptarnavimo reiktų ne daugiau 1 karto metuose (neskaitant pradinio sureguliavimo).

BRC, yra garazai uz keliu policijos bet ten reikia su zinanciu, kur yra vazuot, ba kitaip gali nerast. dar vieni yra vazuojant likn orouosto nestej uz veduko virs zirniu gatves, kiti nestej kur sankirtoje svitrigailos ir kauno gatviu ir dar turbut milijono nepaminejau, jai tvarkingai sudeta duju iranga jai reguliavimo ir reikia karta metuose +filtu keitimas jai per metus daugioau kaip 15-20k nuvazuojat. Dar kazkokiu dujininku telefona turiu, sakesi labai geri bet velnias juos ten zino.
O del galingumo tai turi gera (galinga reduktoriu sudet) ir gerus purkstukus aisku turbut butu neblogai platesnis duju vamzdelis, bet gali but cia ir nusipezu i langkas. Zmonys kalba kad reduktoriaus galingumas turi buti +25% masinos galingumo, bet cia gali buti tik pletkai.

Parašytas: 2011 Vas 01, 14:22
Khary900
Žinau žmogų,kuris stato dujas,su teisingomis rankomis,kuris savaitgaliai dujas stato.Jei kam ką sako,tai jis pats važinėja su Volvo S80 T6 Biturbo+ jo statytos dujos.Jei ką domina PM. Veiksmas Vilniuje.

Parašytas: 2011 Vas 01, 16:14
Andrewz
Mano patirtis. BRC įranga, dėjausi prieš 1,5 metų. Kainavo 2600. Viskas kaip ir gerai - dujų suvartojimas teisingas, trauka ok, viskas gražiai sumontuota. Bet dėl visokių smulkių gedimų važiavau pas juos į garantinį gal kokius 6 kartus (dabar laukia kitas vizitas). Smulkmenos, bet nevuoja. :cry: Pas draugą analogiška mašina, ta pati įranga, buvo pasireguliuot vieną vienintelį kartą, viskas veikia be priekaištų. Taip kad su dujom, ko gero, sėkmė nuo rankų tiesumo priklauso.

Parašytas: 2011 Vas 01, 16:54
Edgaras'
Andrewz rašė:...


Sequent ar Plug&Drive ?

Jei paprasčiau - perjungimo mygtukas dėžutėj, ar apvalus mažas?

Parašytas: 2011 Vas 01, 21:12
^Andrius^
2009-10-28 dujas montavo Šventojoje:

Reduktorius - GENIUS MB
Valdymo blokas - BRC FLY SF P/D turbo
Multivoztuvas - EUROPA 2
Purkštukai - BRC MAX
Balionas - BORMEX
+Lašaline

Viskas kainavo 2800 Lt. Sumontavus iranga meistras sake uzvaziuoti pries technikine (2011-09) patikrinimui ir duju technikines uzpildymui. Iki siol pas meistra vaziavau tik viena karta - tepalo i lasaline :) Duju ryja daugiau ~2 l nei benzino, galia atrodo nesiskiria. Tiesa staigiai nuspaudus greicio pedala iki dugno persijungia i benzina.

Parašytas: 2011 Vas 01, 21:26
trulikas
^Andrius^ rašė:2009-10-28 dujas montavo Šventojoje:

Reduktorius - GENIUS MB
Valdymo blokas - BRC FLY SF P/D turbo
Multivoztuvas - EUROPA 2
Purkštukai - BRC MAX
Balionas - BORMEX
+Lašaline

Viskas kainavo 2800 Lt. Sumontavus iranga meistras sake uzvaziuoti pries technikine (2011-09) patikrinimui ir duju technikines uzpildymui. Iki siol pas meistra vaziavau tik viena karta - tepalo i lasaline :) Duju ryja daugiau ~2 l nei benzino, galia atrodo nesiskiria. Tiesa staigiai nuspaudus greicio pedala iki dugno persijungia i benzina.

reiskia kazkas negerai su dujine iranga, nes neturi persijungti

Parašytas: 2011 Vas 02, 01:47
SS
trulikas rašė:reiskia kazkas negerai su dujine iranga, nes neturi persijungti


pas mane irgi perjungia, kai reduktoriui smarves neuztenka, tai cia taip ir turi buti:)

Parašytas: 2011 Vas 02, 06:55
Andrewz
Edgaras' rašė:
Andrewz rašė:...


Sequent ar Plug&Drive ?

Jei paprasčiau - perjungimo mygtukas dėžutėj, ar apvalus mažas?



Apvalus mažas.

Parašytas: 2011 Vas 02, 08:12
GP6891
Haro rašė:... Vienintele su kuria tenka gyventi iki siol isilus motorui kazkodel pasidaro liesokas misinys ir CE uzdega laiks nuo laiko ....


O tai kodel nepariebina misinio?
Pas mane pradzioj sureguliavo pagal benzo parametrus, tai po kiek tai laiko CE uzsidege,nuskaicius klaida paaiske kad kazkur 20 rpoc per liesas misinys, nuvaziavau pas dujininka,tai pariebino 20 proc ir po siai dienai viskas gerai.

Beje buvau pas dujininka ir man sake kad BRC filtras italiskas 130tl, ji keist reikia kas 60tukst, o lenkiskas 40 lt kas 40tukst...

O uzspaudus gaza antram begi tai tikrai i benza permeta...

Parašytas: 2011 Vas 02, 11:20
Haro
GP6891 rašė:
Haro rašė:... Vienintele su kuria tenka gyventi iki siol isilus motorui kazkodel pasidaro liesokas misinys ir CE uzdega laiks nuo laiko ....


O tai kodel nepariebina misinio?
Pas mane pradzioj sureguliavo pagal benzo parametrus, tai po kiek tai laiko CE uzsidege,nuskaicius klaida paaiske kad kazkur 20 rpoc per liesas misinys, nuvaziavau pas dujininka,tai pariebino 20 proc ir po siai dienai viskas gerai.

Beje buvau pas dujininka ir man sake kad BRC filtras italiskas 130tl, ji keist reikia kas 60tukst, o lenkiskas 40 lt kas 40tukst...

O uzspaudus gaza antram begi tai tikrai i benza permeta...

Ju OBD2 kompiuteriukas nenuskaito Freeze farme klaidos parametru normaliai. o as du kartus buvau daudriuj tai jie uzgesindavo klaida ir vis pamirsdavo paziuret i freeze fraime sendien dar bandysiu iki ju nulekt paziuret ka ras.

Parašytas: 2011 Vas 02, 16:15
GP6891
Vaziuok i kita puse, i DP servisa, jie man ir pasake kad reik pariebint...