Saab 9000 kas seka po turbinos pakeitimo
Parašytas: 2011 Bal 17, 22:49
sveiki forumieciai
Zodziu turejau saab 9000 93'm 2,3l B234R AERO 225 AG. Deja jo nebera, liko tik dalys.
Dabar turiu saab 9000 95'-96'm 2.0l B204E 150AG. Pastarajam turbina Garet isejo dumais per duslintuva, tai pasikankines savaitgali perdejau nuo turbina nuo AERO. Kaip supratau tai AERO turbina jau ne garetas o greiciausiai Mitsubishi (kazkur uzejau info kad i 9000kus dejo 2 variantus gereto ir viena mitsubishi, tai kadangi nuo gareto skirias net ir vizualiai tai speju kad pas man mitsubishis).
Truputis vamzdeliu lankstymo, virinimo ir turbina tiko i senosios vieta, bet ziuriu kiek skiriasi valdymas. Pas gareta turbinos voztuvelis buvo tiesiai sujungtas su vamzdeliu tarp turbinos ir interkuleriu [cia kaip suprantu turbina max standartiskai gali uzpusti pastuvu iki 0.4 bar], o mitsubishis turejo atskita valdyma su trimis vamzdeliais ir elektros jungtimi.
Beja ir blovas sujungtas kitaip. Pas AERO ejo per pora elektriniu voztuveliu, o pas 2.0l B204E jau tiesiai i isiurbimo kolektoriu zarnele.
Esant tokiems skirtumams noriu zinovu patyrimo:
1 Perkelus AERO turbina ant 2.0L variklio su tuo triju vamzdeliu elektriniu voztuveliu ar reikia papildomai reguliuot turbinos kojele, kaip tai padaryt ir ar reikia papildomai apmokint kompiuteri prie naujos turbinos.
2 Ar mineti AERO blovo voztuveliai labai svarbus ar tik jie buvo reikalingi del to kad modelis buvo senas (turiu minty, kad prie naujasnio modelio gal apseinama ir be papildomu elektriniu voztuveliu)
3 Na ir pabaigai, gal su nauja turbina galima isspaust daugiau nei vien 150?
Zodziu turejau saab 9000 93'm 2,3l B234R AERO 225 AG. Deja jo nebera, liko tik dalys.
Dabar turiu saab 9000 95'-96'm 2.0l B204E 150AG. Pastarajam turbina Garet isejo dumais per duslintuva, tai pasikankines savaitgali perdejau nuo turbina nuo AERO. Kaip supratau tai AERO turbina jau ne garetas o greiciausiai Mitsubishi (kazkur uzejau info kad i 9000kus dejo 2 variantus gereto ir viena mitsubishi, tai kadangi nuo gareto skirias net ir vizualiai tai speju kad pas man mitsubishis).
Truputis vamzdeliu lankstymo, virinimo ir turbina tiko i senosios vieta, bet ziuriu kiek skiriasi valdymas. Pas gareta turbinos voztuvelis buvo tiesiai sujungtas su vamzdeliu tarp turbinos ir interkuleriu [cia kaip suprantu turbina max standartiskai gali uzpusti pastuvu iki 0.4 bar], o mitsubishis turejo atskita valdyma su trimis vamzdeliais ir elektros jungtimi.
Beja ir blovas sujungtas kitaip. Pas AERO ejo per pora elektriniu voztuveliu, o pas 2.0l B204E jau tiesiai i isiurbimo kolektoriu zarnele.
Esant tokiems skirtumams noriu zinovu patyrimo:
1 Perkelus AERO turbina ant 2.0L variklio su tuo triju vamzdeliu elektriniu voztuveliu ar reikia papildomai reguliuot turbinos kojele, kaip tai padaryt ir ar reikia papildomai apmokint kompiuteri prie naujos turbinos.
2 Ar mineti AERO blovo voztuveliai labai svarbus ar tik jie buvo reikalingi del to kad modelis buvo senas (turiu minty, kad prie naujasnio modelio gal apseinama ir be papildomu elektriniu voztuveliu)
3 Na ir pabaigai, gal su nauja turbina galima isspaust daugiau nei vien 150?