Puslapis 11

Saab 9000 kas seka po turbinos pakeitimo

Parašytas: 2011 Bal 17, 22:49
sm
sveiki forumieciai :)
Zodziu turejau saab 9000 93'm 2,3l B234R AERO 225 AG. Deja jo nebera, liko tik dalys.
Dabar turiu saab 9000 95'-96'm 2.0l B204E 150AG. Pastarajam turbina Garet isejo dumais per duslintuva, tai pasikankines savaitgali perdejau nuo turbina nuo AERO. Kaip supratau tai AERO turbina jau ne garetas o greiciausiai Mitsubishi (kazkur uzejau info kad i 9000kus dejo 2 variantus gereto ir viena mitsubishi, tai kadangi nuo gareto skirias net ir vizualiai tai speju kad pas man mitsubishis).
Truputis vamzdeliu lankstymo, virinimo ir turbina tiko i senosios vieta, bet ziuriu kiek skiriasi valdymas. Pas gareta turbinos voztuvelis buvo tiesiai sujungtas su vamzdeliu tarp turbinos ir interkuleriu [cia kaip suprantu turbina max standartiskai gali uzpusti pastuvu iki 0.4 bar], o mitsubishis turejo atskita valdyma su trimis vamzdeliais ir elektros jungtimi.
Beja ir blovas sujungtas kitaip. Pas AERO ejo per pora elektriniu voztuveliu, o pas 2.0l B204E jau tiesiai i isiurbimo kolektoriu zarnele.

Esant tokiems skirtumams noriu zinovu patyrimo:

1 Perkelus AERO turbina ant 2.0L variklio su tuo triju vamzdeliu elektriniu voztuveliu ar reikia papildomai reguliuot turbinos kojele, kaip tai padaryt ir ar reikia papildomai apmokint kompiuteri prie naujos turbinos.

2 Ar mineti AERO blovo voztuveliai labai svarbus ar tik jie buvo reikalingi del to kad modelis buvo senas (turiu minty, kad prie naujasnio modelio gal apseinama ir be papildomu elektriniu voztuveliu)

3 Na ir pabaigai, gal su nauja turbina galima isspaust daugiau nei vien 150? :roll:

Parašytas: 2011 Bal 18, 06:21
Romeo
Pas tave buvo žemo slėgio turbina, be elektroninio valdymo ( be vadinamo APC/BCV). Kadangi uždėjai didesnę turbiną reikia to vožtuvo ir perprogramuoti kompiuterį. Perprogramavus kompiuterį turėsi daugiau nei 150 AG. Į ECU vidų landžioja Maximus. Su juo gali pasikonsultuoti.

Parašytas: 2011 Bal 18, 07:16
sm
Romeo rašė:Pas tave buvo žemo slėgio turbina, be elektroninio valdymo ( be vadinamo APC/BCV). Kadangi uždėjai didesnę turbiną reikia to vožtuvo ir perprogramuoti kompiuterį. Perprogramavus kompiuterį turėsi daugiau nei 150 AG. Į ECU vidų landžioja Maximus. Su juo gali pasikonsultuoti.


Supratau, reiks Maximus pakalbinti.

O jei dar uzklausus apie tas zemo slegio turbinas, joms juk galima elektrini valdyma pridet, atseit patiuninguot kad is ju daugiau isspaust ar neverta ir prasidet del ju silpnos konstrukcijos?
O gal vienintelis budas sukelt slegi tik su ta kojele, o valdymai ja sudegintu?

Parašytas: 2011 Bal 18, 07:37
aurissan
Dar paprastesnis būdas slėgį sukelt tai pastatyt mechaninį slėgio reguliatorių- tai daug paprasčiau ir bet kada gali pareguliuot, ypač peprogramuojant kompą.

Parašytas: 2011 Bal 18, 08:44
Audriss99
1. Turbos wastegate kojelė jau nustatyta baziniam slėgiui, perdėjus ją kitur slėgis lieka tas pats. Galima pasireguliuoti pačiam - 1 apsisukimas slėgį keičia 0.08 bar.
2. Norint vadinamo Overboosto, dedamas elektromechaninis vožtuvas (APC) + prijungiamas kompas, kuris viską reguliuoja. Šiuo atveju esant tam tikroms sąlygoms galima užpūsti tarkim 1 bar ir daugiau, vėliau slėgis pagal algoritmą (priklauso nuo sūkių, detonacijos ir t.t.) krenta iki bazinio.
3. Norint didesnės galios, reiktų kreiptis į specialistą, kuris perprogramuotų kompą - paprasto ašelės pasukiojimo neužteks.

Re: Saab 9000 kas seka po turbinos pakeitimo

Parašytas: 2011 Bal 18, 09:51
Maximus
Idomus variantas bent tuom kad gamykliniu 9k 2.0 su Mitsu nebuvo ;)

sm rašė:...

Vamzdriu lankstymas bei virinimas buvo reikalingas del skirtingu bloku, 93m dar senasis longblock'as.
Tie pora voztuveliu tai TCS valdymo voztuveliai, o tas valdymas su trim vamzdeliais tai APC (kitaip BCV) voztuvas
1. Turbinos, tiksliau veistgeito kojeles reguliavimas butinas ne parametru keitimui bet tiksliam baziniam slegiui nustatyti, patarciau tarp 0.4-0.5 bar
Papildomai "apmokint" kompa prie naujos turbo butina, nes kaip minejau tai nestandartinis setup'as.
2. Voztuveliai nereikalingi, nes dabartinis lektuvas, itariu neturi TCS.
3. Jei turbina, variklis, ir visi agregatai atsakingi uz galios perdavima nuo variklio i ratus, jei visa tai yra tvarkoj ir geros bukles, tai tikrai galima daugiau nei 150. Sakyciau daugiau nei 200 ;)


P.S. Jokiu mechaniniu busto kontroleriu nereikia (ypac Saabams tai neturi jokios prasmes) - tai blogis.

Parašytas: 2011 Bal 18, 19:09
sm
TCS :) stai kam jie reikalingi.

Siaip idomiai sugalvojo sabas - neduoti pakankamai oro ir ratu jau nebeprasuksi :)

O siaip gerai kad nera tcs, per ji galejau daug bedos ant ledo prisidaryt pries kelis metus..

Re: Saab 9000 kas seka po turbinos pakeitimo

Parašytas: 2011 Bal 19, 10:36
pjezo
Maximus rašė:Papildomai "apmokint" kompa prie naujos turbo butina, nes kaip minejau tai nestandartinis setup'as..


o variantas su ECU keitimu?

Nes tarkim is LPT i FPT 9000 transformuot pakanka pakeisti variklio ECU (arba plius signalizacijos ECU jei yra ji), bei pastatyti APC voztuva, laidai visi jau buna (pas mane net APC stovejo nezinia kam, matomai surinkimo linijoj paprasciau buvo tik skirtingus ECU deti).

O jei siuo atveju gavus ir idejus aero ECU i APC?
Nes kartais daug paprasciau buna gauti reikiama ECU nei zaisti su jo adaptavimais.....

Re: Saab 9000 kas seka po turbinos pakeitimo

Parašytas: 2011 Bal 19, 11:04
Maximus
pjezo rašė:...

Senasis ECU netinka bo is principo kitoks.
O ir masiniuks nebe 2.3 o 2.0 su Mitsu