Taip jau atsitiko, kad maniškis APC skaičiuoja paskutines dienas, žinoma dar bandysiu su WD40 jį praplauti, bet nemanau, jog tai padės. Kitą APC šrote ar dar kur rasti mano 9000'ukui be šansų...
Gal kam teko susidurti su tais manual boost controller?
Pvz: 1) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NXS-MANU ... ccessories
2) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-30-PSI ... ccessories
3)http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Voodoo-IIIHP-MBC-Manual-Turbo-Boost-Controller-0-30-PSI-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3f0a71378bQQitemZ270758131595QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1748wt_1165
Kokia jūsų nuomonė apie tokios žaisliukus? Įdomu ar veiksmingas jis bus ir ar vienodą slėgį palaikys.
Taip pat kažkur teko matyti, jog galima seną APC korpusą pjauti ir jo vidurius tvarkyti, bet irgi nežinau kiek ten veiksminga.
Saab 9000 APC keitimas į manual boost controller'į
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 05, 00:15
- Miestas: kaunas
Saab 9000 APC keitimas į manual boost controller'į
SAAB 9000 2,3t 97m
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 05, 00:15
- Miestas: kaunas
Dar prie to paties: http://forum.ecuproject.com/showthread. ... nic-5-SAAB
Gal kam teko į tai gilintis? Atrodo įdomi įdėja, sudėtingiausia vieta su ECU programos koregavimu.
Gal kam teko į tai gilintis? Atrodo įdomi įdėja, sudėtingiausia vieta su ECU programos koregavimu.
SAAB 9000 2,3t 97m
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Ar ne paprasčiau visgi susirasti APC vožtuvą. Kta vertus galima palikti bazinį slėgį - tada bus LPT, arba galima jį kiek padidinti. Visi tie manual boost kontroleriai - kažkoks nelabai rimtas vaikų žaidimas tokiame automobilyje. Primena 4WD, kuriam sugedus, savininkas pasidaro 2 WD ir važinėja toliau.
SAAB 900
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 05, 00:15
- Miestas: kaunas
na va dar savo su wd prasivaliau nesenai, lyg ir atsigavo, nebuvo kur rimčiau pabandyti. Visgi nemanau, jog jis ilgai laikys man.
o lpt daryti iš fpt daryti, tai manau nesąmonė, jau geriau tada tą ventilį bandyt įsidėti tik kad jie irgi nepigūs. Nesinori taip aklai ekspermentuoti:-)
o lpt daryti iš fpt daryti, tai manau nesąmonė, jau geriau tada tą ventilį bandyt įsidėti tik kad jie irgi nepigūs. Nesinori taip aklai ekspermentuoti:-)
SAAB 9000 2,3t 97m
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
faze rašė:na va dar savo su wd prasivaliau nesenai, lyg ir atsigavo, nebuvo kur rimčiau pabandyti. Visgi nemanau, jog jis ilgai laikys man.
o lpt daryti iš fpt daryti, tai manau nesąmonė, jau geriau tada tą ventilį bandyt įsidėti tik kad jie irgi nepigūs. Nesinori taip aklai ekspermentuoti:-)
Tai perki kitą APC vožtuvą. Paieškojus skelbimuose gali ir už 30 lt nupirkti.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Su ECU nei sudėtinga nei ką. O veiks geriau ir patikimiau nei T-5. Kas pasidaręs tas nesiskundžia. Perprogramuot ECU net nereikia (ten gal tik "varnelė" užsideda). Tai brangiai nekainuotų.faze rašė:Dar prie to paties: "...Trionic-7-APC-valve-on-Trionic-5-..."Gal kam teko į tai gilintis? Atrodo įdomi įdėja, sudėtingiausia vieta su ECU programos koregavimu.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
Konversija iš T5 į T7 vožtuvą reikalauja lituoti ECU plokštę ir smulkaus programos pakeitimo. Vien programavimu neišsisuksi, nors ir tam įrangos reikia. Na ten dar visokios gyvenimo smulkmenos su jungtimis irgi kronšteinais... žodžiu, jei galima gauti _veikianti_ T-5 vožtuvą už 30 litų, tai sprendimas manau aiškus. už 100 litų irgi
Dėl mechaninio reguliatoriaus - jei užteks valios nustatyti 0,7-0,8 bar ir daugiau prie jo nelysti, tai irgi sprendimas, nors ir akmens amžių primena.
Dėl mechaninio reguliatoriaus - jei užteks valios nustatyti 0,7-0,8 bar ir daugiau prie jo nelysti, tai irgi sprendimas, nors ir akmens amžių primena.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
faze rašė:o lpt daryti iš fpt daryti, tai manau nesąmonė, jau geriau tada tą ventilį bandyt įsidėti tik kad jie irgi nepigūs.
Taigi ir rašo, kad MBC bus tas pats, kas LPT, jeigu bazinį slėgį nustatysi. Gali nustatyti didesnį, bet ką bedarytum, tai vis tiek l.primityvus sprendimas, lyginant su APC, kai ECU gali valdyti slėgį.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
faze rašė:...
Jau buvo rasyta, kad vien programos koregavimo nepakanka.
Reikia dar ir trioniko plokstes litavimo.
Beje, kad ir koks butu koregavimas, ar viena varnele, ar pilnai pakeiciant viska programoje, - vistiek programa dar reikia atsiusti ir poto irasyti atgal, kas nevisada praeina be pasekmiu. [kadangi maciau abu tamstos kompus, tai linkes manyti kad pvz., stokinis kompas to gali neatlaikyti, nes turejau jau jam priekaistu. Tad, jei kazka daryti, tai geriau su antruoju, pakaitiniu].
Bet siaip, yra ir lengvesniu budu atnaujinti voztuva.
Paprasciausia reikia voztuva ne praplauti, o pilnai perrinkti, ji isardant. Jei rites dar gyvos, tai voztuva galima atgaiviniti. Reik pamatuot varza tarp vidurinio ir abieju soniniu kontaktu. Turetu but apie 3 Omai. Jei mazdaug tiek yra, tai rites gyvos. Belieka isardyti ir pakeisti membrana. Isvalyti viska viduje. Na ir graziai surinkti, suklijuoti.
Vo, cia su issamiais paaiskinimais bei nuotraukom (rusiskai) :
http://www.saabnet.ru/forum/topic6290-r ... a-ars.html
Beje, T7 voztuvai irgi mirsta.
Reciau, bet mirsta...
P.S. Jei kartais kam labai reiks voztuvo, tai as turiu gerai veikianciu pora.
Uz 30 lt deja atiduoti negaliu, bet manau kad 50 lt irgi normali kaina.
O jei kas nors nenori (arba tingi:) pats ardyti voztuva, tai galiu as tai padaryti.
P.P.S. Manualinis busto kontroleris - blogis
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 05, 00:15
- Miestas: kaunas
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių