Puslapis 11

Saab 9000 APC keitimas į manual boost controller'į

Parašytas: 2011 Bir 02, 20:51
faze
Taip jau atsitiko, kad maniškis APC skaičiuoja paskutines dienas, žinoma dar bandysiu su WD40 jį praplauti, bet nemanau, jog tai padės. Kitą APC šrote ar dar kur rasti mano 9000'ukui be šansų...
Gal kam teko susidurti su tais manual boost controller?
Pvz: 1) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NXS-MANU ... ccessories
2) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-30-PSI ... ccessories
3)http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Voodoo-IIIHP-MBC-Manual-Turbo-Boost-Controller-0-30-PSI-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3f0a71378bQQitemZ270758131595QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1748wt_1165

Kokia jūsų nuomonė apie tokios žaisliukus? Įdomu ar veiksmingas jis bus ir ar vienodą slėgį palaikys.
Taip pat kažkur teko matyti, jog galima seną APC korpusą pjauti ir jo vidurius tvarkyti, bet irgi nežinau kiek ten veiksminga. :)

Parašytas: 2011 Bir 02, 21:12
faze
Dar prie to paties: http://forum.ecuproject.com/showthread. ... nic-5-SAAB
Gal kam teko į tai gilintis? Atrodo įdomi įdėja, sudėtingiausia vieta su ECU programos koregavimu.

Parašytas: 2011 Bir 02, 22:36
Audriss99
Ar ne paprasčiau visgi susirasti APC vožtuvą. Kta vertus galima palikti bazinį slėgį - tada bus LPT, arba galima jį kiek padidinti. Visi tie manual boost kontroleriai - kažkoks nelabai rimtas vaikų žaidimas tokiame automobilyje. Primena 4WD, kuriam sugedus, savininkas pasidaro 2 WD ir važinėja toliau.

Parašytas: 2011 Bir 02, 23:31
faze
na va dar savo su wd prasivaliau nesenai, lyg ir atsigavo, nebuvo kur rimčiau pabandyti. Visgi nemanau, jog jis ilgai laikys man.
o lpt daryti iš fpt daryti, tai manau nesąmonė, jau geriau tada tą ventilį bandyt įsidėti tik kad jie irgi nepigūs. Nesinori taip aklai ekspermentuoti:-)

Parašytas: 2011 Bir 03, 06:01
Edgaras'
Atjungi šlangutę nuo W, atsargiai pabandai kaip traukia, niekam neduodi mašinos ir važinėji pats, atkreipdamas dėmesį į APC rodyklę :-D

Parašytas: 2011 Bir 03, 06:12
Romeo
faze rašė:na va dar savo su wd prasivaliau nesenai, lyg ir atsigavo, nebuvo kur rimčiau pabandyti. Visgi nemanau, jog jis ilgai laikys man.
o lpt daryti iš fpt daryti, tai manau nesąmonė, jau geriau tada tą ventilį bandyt įsidėti tik kad jie irgi nepigūs. Nesinori taip aklai ekspermentuoti:-)


Tai perki kitą APC vožtuvą. Paieškojus skelbimuose gali ir už 30 lt nupirkti.

Parašytas: 2011 Bir 03, 06:35
aurissan
faze rašė:Dar prie to paties: "...Trionic-7-APC-valve-on-Trionic-5-..."Gal kam teko į tai gilintis? Atrodo įdomi įdėja, sudėtingiausia vieta su ECU programos koregavimu.
Su ECU nei sudėtinga nei ką. O veiks geriau ir patikimiau nei T-5. Kas pasidaręs tas nesiskundžia. Perprogramuot ECU net nereikia (ten gal tik "varnelė" užsideda). Tai brangiai nekainuotų.

Parašytas: 2011 Bir 03, 07:44
dr.amber
Konversija iš T5 į T7 vožtuvą reikalauja lituoti ECU plokštę ir smulkaus programos pakeitimo. Vien programavimu neišsisuksi, nors ir tam įrangos reikia. Na ten dar visokios gyvenimo smulkmenos su jungtimis irgi kronšteinais... žodžiu, jei galima gauti _veikianti_ T-5 vožtuvą už 30 litų, tai sprendimas manau aiškus. už 100 litų irgi :)
Dėl mechaninio reguliatoriaus - jei užteks valios nustatyti 0,7-0,8 bar ir daugiau prie jo nelysti, tai irgi sprendimas, nors ir akmens amžių primena.

Parašytas: 2011 Bir 03, 07:52
pjezo
:)
Paiekojus tu voztuvu be problemu tikrai galima rasti...
Buna kad kartais ir uz aciu jie gaunami/atiduodami :lol:

Parašytas: 2011 Bir 03, 11:06
Marrat
faze rašė:o lpt daryti iš fpt daryti, tai manau nesąmonė, jau geriau tada tą ventilį bandyt įsidėti tik kad jie irgi nepigūs.

Taigi ir rašo, kad MBC bus tas pats, kas LPT, jeigu bazinį slėgį nustatysi. Gali nustatyti didesnį, bet ką bedarytum, tai vis tiek l.primityvus sprendimas, lyginant su APC, kai ECU gali valdyti slėgį.

Parašytas: 2011 Bir 03, 12:24
Maximus
faze rašė:...

Jau buvo rasyta, kad vien programos koregavimo nepakanka.
Reikia dar ir trioniko plokstes litavimo.
Beje, kad ir koks butu koregavimas, ar viena varnele, ar pilnai pakeiciant viska programoje, - vistiek programa dar reikia atsiusti ir poto irasyti atgal, kas nevisada praeina be pasekmiu. [kadangi maciau abu tamstos kompus, tai linkes manyti kad pvz., stokinis kompas to gali neatlaikyti, nes turejau jau jam priekaistu. Tad, jei kazka daryti, tai geriau su antruoju, pakaitiniu].

Bet siaip, yra ir lengvesniu budu atnaujinti voztuva.
Paprasciausia reikia voztuva ne praplauti, o pilnai perrinkti, ji isardant. Jei rites dar gyvos, tai voztuva galima atgaiviniti. Reik pamatuot varza tarp vidurinio ir abieju soniniu kontaktu. Turetu but apie 3 Omai. Jei mazdaug tiek yra, tai rites gyvos. Belieka isardyti ir pakeisti membrana. Isvalyti viska viduje. Na ir graziai surinkti, suklijuoti.
Vo, cia su issamiais paaiskinimais bei nuotraukom (rusiskai) :
http://www.saabnet.ru/forum/topic6290-r ... a-ars.html

Beje, T7 voztuvai irgi mirsta.
Reciau, bet mirsta...


P.S. Jei kartais kam labai reiks voztuvo, tai as turiu gerai veikianciu pora.
Uz 30 lt deja atiduoti negaliu, bet manau kad 50 lt irgi normali kaina.
O jei kas nors nenori (arba tingi:) pats ardyti voztuva, tai galiu as tai padaryti.


P.P.S. Manualinis busto kontroleris - blogis

Parašytas: 2011 Bir 03, 15:03
faze
Na kaip supratau manual booster reguliatorius kraštutiniu atveju, T7 irgi gan sudėtingas variantas, apsistosim ties T5 APC vožtuvo tvarkymu. Šiaip kolkas ritės gyvos, o po vakar WD-40 injekcijos lyg ir pagerėjo jo veikla, žiūrėsim kaip čia bus toliau :)