Puslapis 11

SAAB 9-5 Nesiveda su įkaitusiu varikliu

Parašytas: 2011 Bir 08, 11:49
widzew
SAAB 9-5 (1998 m. variklis 2.0) nesiveda su įkaituiu varikliu.

Is ryto, ar atvesus varikliui automobilis užsiveda gerai. Pilnai užkaitus varikliui ir ji išjungus atsiranda problemos. Karštas variklis užsiveda labai retai. Vienas atvejis iš penkių. Varikliui atašus automobilis vėl užsiveda.

Klausimas. Kas galėtu būti? Gal kas turėjo panašių problemų?

Buvo prijungtas diegnostikos kompas, gedimo nerodo.

Parašytas: 2011 Bir 08, 11:52
Atoms
Daug tokių temų yra, reiktų paieška pasinaudot ir nebereiktų klaust:)

http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... o+daviklis

Gali būti, kad holo (alkūninio veleno padėties) daviklis grybauja.

Parašytas: 2011 Bir 08, 12:26
widzew
Atoms rašė:Daug tokių temų yra, reiktų paieška pasinaudot ir nebereiktų klaust:)

http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... o+daviklis

Gali būti, kad holo (alkūninio veleno padėties) daviklis grybauja.


Jei grybauja daviklis, kodėl tada to nerodo diagnostikos kompas?
Ar alkūninio veleno padieties daviklis gedimų diagnostikai nepasiduoda :( ?

Parašytas: 2011 Bir 08, 14:15
Perkūnas
widzew rašė:Jei grybauja daviklis, kodėl tada to nerodo diagnostikos kompas?
Ar alkūninio veleno padieties daviklis gedimų diagnostikai nepasiduoda :( ?

Koks "diagnostikos kompas" ? Kompas kompui - nelygus.Garantuoju 100 %,kad Holo beda.

Parašytas: 2011 Bir 08, 17:37
Andronas
98% holo.
Kaip kazkadaise isgirdau tokia labai patyrusiu su saab zmoniu pasakyma, jeigu saab nesiveda, reikia pradziai tikrint sios dalykus 1) DI kasete 2) Benzo siurblis 3) Holo davyklis.

Aisku begale ir kitu galimu gedimu, bet pagrinde dazniausiai pasitaikantis tai sie.

Parašytas: 2011 Bir 08, 21:28
Andronas
romask rašė:
Andronas rašė:98% holo.
Kaip kazkadaise isgirdau tokia labai patyrusiu su saab zmoniu pasakyma, jeigu saab nesiveda, reikia pradziai tikrint sios dalykus 1) DI kasete 2) Benzo siurblis 3) Holo davyklis.

Aisku begale ir kitu galimu gedimu, bet pagrinde dazniausiai pasitaikantis tai sie.

DI ir siurblys salto variklio nesivedimui berods galioja labiau.


Mano atveju del holo nesikure saltas... Taip kad buna ir isimciu is taisykliu :)

Parašytas: 2011 Bir 09, 09:50
Mantvydas83
esu susidūręs su tokia bėda kai turėjau Opel Vectra 2,0l tai buvo 100 % holo daviklis, žinau buvo 400 lt ir vėl eina. Ir taip pat joks kompas nerodė kol protingam žmogui neparodžiau.

Parašytas: 2011 Bir 09, 11:58
naslaitis
na pas mane buvo toks reikalas su dyzeliu ir ziema. saltas ir kuo salciau geriau kuriasi o kaipkarstas variklis turiu kokia 10min zaisti kol uzkuriu . bet va geras akumas viska atlaike . tai ir neissiaiskinausake gal siurblys . daba vasara po kolkas gerai kurias aisku reikia truputi padzirdzint bet uzsikuria pirma karata ilgiau dzirdzinant :)

Parašytas: 2011 Bir 09, 18:04
Khary900
Blin-dizelis yra dizelis,o cia apie petrol'i kalba-du skirtingi mechanizma-neterskim temu tokiais dalykais ;)

Duodu kaimynu saldytuva prikakot-holo davyklis.

Parašytas: 2011 Bir 28, 12:00
Apex
ne visad holo daviklis kaltas.
pas mane holo daviklis nusprogo po savaites kai nusipirkau (druskininkuose, sekmadieni vakare, tek oant tralo grizti)
pakeitus i nauja. po metu pradejo kartotis auksciau aprasyta istorija.
saltas - visad kuriasi, kai susyla - kuriasi labai sunkiai ir ilgai, reik zulint.
daugelis sake - holo daviklis.
bet problema ne jame buvo -
kuro siurblio sietelis purvinas, jis nuo surge tanko (nzn kaip lietuviskai) dugno prisiurbia purvo. kai saltas variklis, purvas nuseda per kuri laika (cia ne su saltu varikliu, o su laiku susije)
todel visad uzsikuria. padirbes jis pritraukia purva prie sietelio ir uzgesinus varikli, is kart uzvesti sunku, nes siurblys nesukuria reikiamo slegio.
atkelk sedyne galine kaires puses, ten siurblio dangtelis ir paklausyk kaip dirba siurblys, maniskis ūžė gan stipriai.
išvaliau sietelį ir surge tank'o dugną ir bedos nebeliko.
tą reik daryt kuo greičiau, nes siurbliui toks darbas ne į gerą.

Parašytas: 2011 Bir 28, 20:34
hartke
lengvai ten issima tas siurblys?

Parašytas: 2011 Lie 05, 16:03
Apex
hartke rašė:lengvai ten issima tas siurblys?


nesunkiai, ypač naudojant special tools'ą siurblių veržlei atsukti, bet ir be jo galima. tik siūlau kad bakas būtų kuo tuštesnis nes kol traukiau, nemažai purvo atgal subėgo.
tiesa primenu, kad šiltas variklis vesdavosi, tik ilgai reikėdavo zulint, dabar nepamenu ar siurblys nuo starterio ar nuo degimo veikia, veikiausiai nuo degimo.

Parašytas: 2011 Lie 05, 19:12
romask
Apex rašė:...dabar nepamenu ar siurblys nuo starterio ar nuo degimo veikia, veikiausiai nuo degimo.

Ijungus degima jis is kart veikt pradeda.

Re: SAAB 9-5 Nesiveda su įkaitusiu varikliu

Parašytas: 2012 Rgp 02, 14:20
FatalX
Sveiki, pas mane butent si beda, tikriausiai bus holo daviklis kaltas. Taciau butu idomu diagnostika pasidaryt ir isitikinti. Todel noriu paklausti, galbut yra siaulieciu pilotu, kurie zino kur sitam mieste galima pasidaryt normalia diagnostika? Nes kur nuvarai, ten skecioja rankom ir sako nieko nebus su saabu.. :/ O gal kaip nors kitaip imanoma pasitikrint sita dalyka?