Puslapis 22

Re: 9000 slegio bangavimas

Parašytas: 2011 Spa 11, 21:12
Edgaras'
O APC vožtuvas tikrinamas štai taip:
-Peržiūrimos visos storosios šlangutės (C,W,R), kad nebūtų jokių įtrūkimų, užsikimšimų ir pan.
-Atjungus vožtuvą pabandome pūsti (burna) į C skylutę. Turėtų prasipūsti į W, bet ne į R.
-Jei turim ir mokam naudotis multimetru, matuojam varžą tarp vidurinio ir kraštinių kontaktų. Turėtų būti apie 3 omus.

Jei viskas tvarkoj, bet vistiek šūdas gaunasi, tai reikėtų pabandyt pakeist vožtuvą į tikrai tikrai veikiantį. Dar gali būt nusprogęs tranzistorius ECU viduje, atsakingas už APC valdymą. Ar dar koks velnias..

Visiškai naujo pirkt neverta finansiškai, geriau šiek tiek modifikavus ECU, dėt vožtuvą nuo 9-5'o.

Re: 9000 slegio bangavimas

Parašytas: 2011 Spa 12, 06:46
aurissan
ShypaZ, kad tikrai nekiltų pagundų pirkti naują 9k'o APC- kaina 400-500Lt.

Re: 9000 slegio bangavimas

Parašytas: 2011 Spa 12, 07:29
AUGIS
ShypaZ rašė:
AUGIS rašė: Ir nera jokios cia samadielkos is kur cia istraukei, is kur pas jus tiek negatyvo? normalus variklis tvarkingas, tik as dabar supratau kad po pakeitimo bus FTP sudeta viskas, paciam keista pasirode nes spydike nebuvo apc daciko. Tai va video aiskiai matosi kas darosi, tai kiek supratau liko kaltininkai APC arba wastegto tas vakuminis voztuvas kuris darineja sklende. Bovas tai sveikas, laikosi atidarytas pastoviai, ant laisvo uzsidarineja prie slegio irgi normaliai, bandziau papust su burna ir patraukt tai pilnai laiko membrana

Jokio negatyvo, tiesiog lygiai tą patį dariau prieš pora metų su saviškiu net gauge toks pats :) .Rezultatas panašus tik kad slėgis kilo max 0,6- 0,7
pareguliavau bazinį slėgį pagal http://www.saab9000.com/procedures/exha ... ostadj.php ir laimingas važinėju iki šiol. Bet jeigu pas patį 125 kw ir FTP? Tada tyliu.

Re: 9000 slegio bangavimas

Parašytas: 2011 Lap 19, 19:22
Romeo
Pasibedavosiu ir as. Tiksliau, noriu truputi info. Iki kokiu apsuku turetų laikyti turbina 1 bar slėgį? Bent maždaug. Pažaidžiau šiandien kelionėje su ELM. Tai pastebėjau, kad labai dažnai nesugebama užpūsti 1 bar. Bet nevisalaik. Ketvirta šaiba prie 90 km\h užpučia 08. Ant traukos tas trūkumas jaučiasi neblogai.

Re: 9000 slegio bangavimas

Parašytas: 2011 Lap 19, 20:25
Maximus
Romeo rašė:...

Kaip taisykle, realiam gyvenime, nera tokio dalyko kad va tiek ir tiek turi laikyti toki ir toki slegi.
Taip, yra tam tikri boost request map'ai, kurie kiekvienoj softo versijoj gali buti skirtingi.
Kur spaudziant beveik ar pilna dugna, baras ar beveik baras, reikalaujamas nuo pat pradzios (kur jo fiziskai dar buti negali) iki pat 4500 rpm, ir veliau po 4500 yra zenklus nuosmukis, nes TB25 fiziskai ne labai ir pajegi kazkam virs to.
Bet visa tai, pasikartosiu, - priklauso nuo daugelio faktoriu, ir nuo agregatu bukles taip pat.
Tad realaus gyvenimo parametrai gali laaabai skirtis idedant viena ir ta pati stock'ini kompa i dvi skirtingas bet vienodo gamyklinio setup'o stock'ines masinas.
Na, tikiuosi daugmaz aiskiai parasiau.
Beje, visus tuos vaziavimo skirtumus ne tik galima pastebeti bandymu metu, bet ir pamatuoti tam tikru prietaisu pagalba.
Tikslus manometras pagelbetu daug daugiau nei tas ELM.

Tarp kitko, koks ikistojo FPT kompo p/numeris?

P.S. kiek pamenu pas tamsta buvo su baipasu kazkokios problemos?

Re: 9000 slegio bangavimas

Parašytas: 2011 Lap 19, 21:52
Romeo
Dėl p/numerio parašysiu rytoj. Dabar nepasakysiu. Su baipasu tokios ten ir problemos. Nėra vožtuviuko. Kai jį gausiu bus sutvarkyta:-)
Dar tokis klausimas: Ar verta galvoti apie EBC vietoj APC su stock ECU ir kitais stock agregatais. Žavi tuom, kad gauni gaugą tikslų ir gal stabilesnį slėgį(bet ar tai gerai)? Pradėjau domėtis jais, bet nežinau ar verta tiek merkti pinigų.

Re: 9000 slegio bangavimas

Parašytas: 2011 Lap 20, 09:54
Romeo
Maximus rašė:
Tarp kitko, koks ikistojo FPT kompo p/numeris?


Taigi, esamo ECU part nr: 4301917. Kažką naudingo galima sužinoti?