Puslapis 33

Re: Variklio netolygus darbas

Parašytas: 2013 Vas 03, 00:30
romask
Na ten pagal WIS'a jos veikimas lyg nera visiskai ismatuojamas tik pagal V. Nezinau tiksliai, daug toj srity nenusimanau - atiduodu kompetentingesniems zmonems.
Nebent ten atrasi netycia tas krastutines ribas, kurias pasiekus jau CE meta, tuomet gal ir nustatysi kad bloga.

Re: Variklio netolygus darbas

Parašytas: 2013 Vas 03, 10:49
Tomeshas
Jei nepadeda multimetras, tikrinu su oscilografu. Dar tam labai tinka analoginis voltmetras. Bet paprastai 1-4 laidų lambdos su juodais signaliniais tikrinasi puikiai. Kartais būna problemų su mėlynu signaliniu (paprastai pas USA Subaru), 5 laidų testeriu jau nesimatuoja.
Tačiau visa tai reikalinga tik tuo atveju, jei variklio kompiuteris nerodo live parametrų.

Re: Variklio netolygus darbas

Parašytas: 2013 Vas 06, 20:34
bruzas
Tikiuos, kad beda isspresta ir kalta vis del to buvo kasete. Vel skrenda lektuvas, bet kol kas skeptiskai ziuriu, nes tas pats dejosi ir pakeitus zvakes. Bet tpfu tpfu tpfu, reik tiketis kad viskas gerai.

Re: Variklio netolygus darbas

Parašytas: 2013 Vas 06, 22:18
romask
Na netinkamos, nekeiciamos zvakes tikrai nuzudo DI. Sudejus tinkamas gali but pagerejimas, bet zala tikrai neatitaisoma. O kaip masinai seksis turetu per pora dienu paaisket, kai visos adaptacijos "praeis".