Sveiki,
MY 2002 saab 9-5 Aero su dujomis. Esant šaltam varikliui gazuojant kartais pradeda trūkčioti (pirmoms dviems minutėms po užvedimo) Kai tik pašyla bent iki pusiau darbinės viskas tvarkoje tiek dujomis, tiek benzinu.
Turit idėjų kas čia gali būti? Ar tiesiog reikia pas dujininkus kuro padavimą reguliuoti?
Ačiū!
Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 29
- Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Tas pirmas dvi minutes dirba benzinu. Bet gali ir del duju tai buti. Tik turetu teoriskai dar ir CE sviesti, del perlieso misinio. Duju temoi buvo apie tai diskutuota.
Plius dar gali but DI, oro sklende, zvakes ir t.t.
P.S. pries atsalant varikliui pabandyk benzinu kelis kilometrus ar daugiau pavaziuoti. Jei pades - del duju misinio.
Plius dar gali but DI, oro sklende, zvakes ir t.t.
P.S. pries atsalant varikliui pabandyk benzinu kelis kilometrus ar daugiau pavaziuoti. Jei pades - del duju misinio.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 29
- Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
romask rašė:Tas pirmas dvi minutes dirba benzinu. Bet gali ir del duju tai buti. Tik turetu teoriskai dar ir CE sviesti, del perlieso misinio. Duju temoi buvo apie tai diskutuota.
Plius dar gali but DI, oro sklende, zvakes ir t.t.
P.S. pries atsalant varikliui pabandyk benzinu kelis kilometrus ar daugiau pavaziuoti. Jei pades - del duju misinio.
Žvakės keistos prieš mėnesį, DI atrodo irgi tvarkingas, nebuvo jokių bėdų su juo. CE dega, tačiau ne visada. Kaip supratau, prieš paliekant mašiną vakare, reikia kiek pavažinėt benzinu ir, jei ryte užsivedus tos bėdos nebus, vadinasi dujų mišinį tvarkyti reikės?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Taip.
P.S. kai CE dega, kartais ar ne, reiktu nepatinget pas diagnostika nuvaziuot, gali ir kas nors svarbaus buti.
P.S. kai CE dega, kartais ar ne, reiktu nepatinget pas diagnostika nuvaziuot, gali ir kas nors svarbaus buti.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 29
- Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
romask rašė:Taip.
P.S. kai CE dega, kartais ar ne, reiktu nepatinget pas diagnostika nuvaziuot, gali ir kas nors svarbaus buti.
Daryta diagnostika, keista viskas laiku, nepagailiu finansų mašinai. CE degt pradėjo tik tada, kai dujos atsirado. Dėkui, bandysiu rytoj padaryti, kaip sakei.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
CE neturi degti, net ir su dujom.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
ShypaZ rašė:Kiek mano patirtis rodo, tai gana daznai idejus dujas i saba, daznai CE uzsidega del liamdos, mat ji nelabai atlieka savo funkcija vaziuojant dujom. O jeigu jos netgi dvi pries ir po katalizatoriaus, kompas gali visai pasimest, bet cia dazniau problema kildavo su senesne duju iranga (ipurskimine zinoma), dabartines tokio dalyko nebeturi jau..
Mano manymu, kaip tik liambda atlieka savo funkciją. Ji fiksuoja prastą mišinį dėl ko ir užsidega CE.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Užsidega kai kompas dėl lemdos parodymų nebegali keisti mišinio sudėties išeinant už valdymo ribų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
ShypaZ,kokia funkcija atlieka lambda ? Kai issiaiskinsi,maziau nesamoniu rasinesi.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- acidal
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 340
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Karke is zemdirbe rašė:Sveiki,
MY 2002 saab 9-5 Aero su dujomis. Esant šaltam varikliui gazuojant kartais pradeda trūkčioti (pirmoms dviems minutėms po užvedimo) Kai tik pašyla bent iki pusiau darbinės viskas tvarkoje tiek dujomis, tiek benzinu.
Turit idėjų kas čia gali būti? Ar tiesiog reikia pas dujininkus kuro padavimą reguliuoti?
Ačiū!
Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
912E MY76 puvėkas
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 29
- Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
acidal rašė:
Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.
Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.
Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Na jei trukcioja vaziuojant, tai duju sistema nelabai susijusi tuomet. Cilindru uzpylinejima turetum atskirt nuo trukciojimo. Siuo atveju dujininkai gali ir neisgelbeti.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Vadinasi trūkčioja tik kol šaltas. Palaikyčiau tuos variantus kuriuos pradžioje minėjo romask.
Lyg ir DI, bet vargu ar darbas pasikeistų sušilus varikliui.
Lyg ir žvakės, bet sako kad kaip ir naujos.
Tai ką, lieka kažkas mechaninio: ar tepalo nemažėja? ar ryte nedūmina?
Lyg ir DI, bet vargu ar darbas pasikeistų sušilus varikliui.
Lyg ir žvakės, bet sako kad kaip ir naujos.
Tai ką, lieka kažkas mechaninio: ar tepalo nemažėja? ar ryte nedūmina?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Karke is zemdirbe rašė:acidal rašė:
Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.
Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?
Padėtų, "kalta" adaptacija.Detaliau diskutavome kitoje temoje.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO
Na cia butu kaip ir pigiausias ir paprasciausias bedos sprendimas, jeigu tik del duju misinio. Galima bandyt vaziuot reguliuotis ar ieskot kitu bedu duju sistemoj.
Bent asmeninis susidurimas su "adaptacija" buvo kitokioj, paprasciau apibudinamoj formoj ir sis atvejis, su tiek informacijos, i tai nepanasus
P.S. Naujos zvakes irgi gali but neidealios, pasitaiko ir broko kartais. DI gali atrodyti purvina nebent, bet tikrai ne veikianti jeigu i ja ziurint "nepaskersta" "throtle body" lyg sabuose irgi megsta apsirgti, jeigu is tos "ventiliacijos" sistemos tepalo pagauna. Siaip atmetus dujas, tai meistriokai pirmiausia linke kaltinti DI kasete esant tokiom problemom.
Bent asmeninis susidurimas su "adaptacija" buvo kitokioj, paprasciau apibudinamoj formoj ir sis atvejis, su tiek informacijos, i tai nepanasus
P.S. Naujos zvakes irgi gali but neidealios, pasitaiko ir broko kartais. DI gali atrodyti purvina nebent, bet tikrai ne veikianti jeigu i ja ziurint "nepaskersta" "throtle body" lyg sabuose irgi megsta apsirgti, jeigu is tos "ventiliacijos" sistemos tepalo pagauna. Siaip atmetus dujas, tai meistriokai pirmiausia linke kaltinti DI kasete esant tokiom problemom.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 31 ir 0 svečių