Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Karke is zemdirbe
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13

Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Karke is zemdirbe » 2011 Gru 19, 19:34

Sveiki,

MY 2002 saab 9-5 Aero su dujomis. Esant šaltam varikliui gazuojant kartais pradeda trūkčioti (pirmoms dviems minutėms po užvedimo) Kai tik pašyla bent iki pusiau darbinės viskas tvarkoje tiek dujomis, tiek benzinu.

Turit idėjų kas čia gali būti? Ar tiesiog reikia pas dujininkus kuro padavimą reguliuoti?

Ačiū!
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė romask » 2011 Gru 19, 19:52

Tas pirmas dvi minutes dirba benzinu. Bet gali ir del duju tai buti. Tik turetu teoriskai dar ir CE sviesti, del perlieso misinio. Duju temoi buvo apie tai diskutuota.
Plius dar gali but DI, oro sklende, zvakes ir t.t.

P.S. pries atsalant varikliui pabandyk benzinu kelis kilometrus ar daugiau pavaziuoti. Jei pades - del duju misinio.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Karke is zemdirbe
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Karke is zemdirbe » 2011 Gru 19, 20:02

romask rašė:Tas pirmas dvi minutes dirba benzinu. Bet gali ir del duju tai buti. Tik turetu teoriskai dar ir CE sviesti, del perlieso misinio. Duju temoi buvo apie tai diskutuota.
Plius dar gali but DI, oro sklende, zvakes ir t.t.

P.S. pries atsalant varikliui pabandyk benzinu kelis kilometrus ar daugiau pavaziuoti. Jei pades - del duju misinio.


Žvakės keistos prieš mėnesį, DI atrodo irgi tvarkingas, nebuvo jokių bėdų su juo. CE dega, tačiau ne visada. Kaip supratau, prieš paliekant mašiną vakare, reikia kiek pavažinėt benzinu ir, jei ryte užsivedus tos bėdos nebus, vadinasi dujų mišinį tvarkyti reikės?
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė romask » 2011 Gru 19, 20:04

Taip.

P.S. kai CE dega, kartais ar ne, reiktu nepatinget pas diagnostika nuvaziuot, gali ir kas nors svarbaus buti.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Karke is zemdirbe
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Karke is zemdirbe » 2011 Gru 19, 20:18

romask rašė:Taip.

P.S. kai CE dega, kartais ar ne, reiktu nepatinget pas diagnostika nuvaziuot, gali ir kas nors svarbaus buti.


Daryta diagnostika, keista viskas laiku, nepagailiu finansų mašinai. CE degt pradėjo tik tada, kai dujos atsirado. Dėkui, bandysiu rytoj padaryti, kaip sakei.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Marrat » 2011 Gru 20, 07:10

CE neturi degti, net ir su dujom.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Romeo » 2011 Gru 20, 14:14

ShypaZ rašė:Kiek mano patirtis rodo, tai gana daznai idejus dujas i saba, daznai CE uzsidega del liamdos, mat ji nelabai atlieka savo funkcija vaziuojant dujom. O jeigu jos netgi dvi pries ir po katalizatoriaus, kompas gali visai pasimest, bet cia dazniau problema kildavo su senesne duju iranga (ipurskimine zinoma), dabartines tokio dalyko nebeturi jau..


Mano manymu, kaip tik liambda atlieka savo funkciją. Ji fiksuoja prastą mišinį dėl ko ir užsidega CE.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė aurissan » 2011 Gru 20, 14:17

Užsidega kai kompas dėl lemdos parodymų nebegali keisti mišinio sudėties išeinant už valdymo ribų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Perkūnas » 2011 Gru 20, 14:51

ShypaZ,kokia funkcija atlieka lambda ? Kai issiaiskinsi,maziau nesamoniu rasinesi.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė acidal » 2011 Gru 21, 11:38

Karke is zemdirbe rašė:Sveiki,

MY 2002 saab 9-5 Aero su dujomis. Esant šaltam varikliui gazuojant kartais pradeda trūkčioti (pirmoms dviems minutėms po užvedimo) Kai tik pašyla bent iki pusiau darbinės viskas tvarkoje tiek dujomis, tiek benzinu.

Turit idėjų kas čia gali būti? Ar tiesiog reikia pas dujininkus kuro padavimą reguliuoti?

Ačiū!


Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
Karke is zemdirbe
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Karke is zemdirbe » 2011 Gru 22, 02:15

acidal rašė:
Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.


Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė romask » 2011 Gru 22, 07:27

Na jei trukcioja vaziuojant, tai duju sistema nelabai susijusi tuomet. Cilindru uzpylinejima turetum atskirt nuo trukciojimo. Siuo atveju dujininkai gali ir neisgelbeti.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė aurissan » 2011 Gru 22, 07:32

Vadinasi trūkčioja tik kol šaltas. Palaikyčiau tuos variantus kuriuos pradžioje minėjo romask.
Lyg ir DI, bet vargu ar darbas pasikeistų sušilus varikliui.
Lyg ir žvakės, bet sako kad kaip ir naujos.
Tai ką, lieka kažkas mechaninio: ar tepalo nemažėja? ar ryte nedūmina?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė AUGIS » 2011 Gru 22, 08:24

Karke is zemdirbe rašė:
acidal rašė:


Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?

Padėtų, "kalta" adaptacija.Detaliau diskutavome kitoje temoje.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė romask » 2011 Gru 22, 09:02

Na cia butu kaip ir pigiausias ir paprasciausias bedos sprendimas, jeigu tik del duju misinio. Galima bandyt vaziuot reguliuotis ar ieskot kitu bedu duju sistemoj.

Bent asmeninis susidurimas su "adaptacija" buvo kitokioj, paprasciau apibudinamoj formoj ir sis atvejis, su tiek informacijos, i tai nepanasus :)

P.S. Naujos zvakes irgi gali but neidealios, pasitaiko ir broko kartais. DI gali atrodyti purvina nebent, bet tikrai ne veikianti jeigu i ja ziurint "nepaskersta" :) "throtle body" lyg sabuose irgi megsta apsirgti, jeigu is tos "ventiliacijos" sistemos tepalo pagauna. Siaip atmetus dujas, tai meistriokai pirmiausia linke kaltinti DI kasete esant tokiom problemom.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių