Puslapis 12

Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 19, 19:34
Karke is zemdirbe
Sveiki,

MY 2002 saab 9-5 Aero su dujomis. Esant šaltam varikliui gazuojant kartais pradeda trūkčioti (pirmoms dviems minutėms po užvedimo) Kai tik pašyla bent iki pusiau darbinės viskas tvarkoje tiek dujomis, tiek benzinu.

Turit idėjų kas čia gali būti? Ar tiesiog reikia pas dujininkus kuro padavimą reguliuoti?

Ačiū!

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 19, 19:52
romask
Tas pirmas dvi minutes dirba benzinu. Bet gali ir del duju tai buti. Tik turetu teoriskai dar ir CE sviesti, del perlieso misinio. Duju temoi buvo apie tai diskutuota.
Plius dar gali but DI, oro sklende, zvakes ir t.t.

P.S. pries atsalant varikliui pabandyk benzinu kelis kilometrus ar daugiau pavaziuoti. Jei pades - del duju misinio.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 19, 20:02
Karke is zemdirbe
romask rašė:Tas pirmas dvi minutes dirba benzinu. Bet gali ir del duju tai buti. Tik turetu teoriskai dar ir CE sviesti, del perlieso misinio. Duju temoi buvo apie tai diskutuota.
Plius dar gali but DI, oro sklende, zvakes ir t.t.

P.S. pries atsalant varikliui pabandyk benzinu kelis kilometrus ar daugiau pavaziuoti. Jei pades - del duju misinio.


Žvakės keistos prieš mėnesį, DI atrodo irgi tvarkingas, nebuvo jokių bėdų su juo. CE dega, tačiau ne visada. Kaip supratau, prieš paliekant mašiną vakare, reikia kiek pavažinėt benzinu ir, jei ryte užsivedus tos bėdos nebus, vadinasi dujų mišinį tvarkyti reikės?

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 19, 20:04
romask
Taip.

P.S. kai CE dega, kartais ar ne, reiktu nepatinget pas diagnostika nuvaziuot, gali ir kas nors svarbaus buti.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 19, 20:18
Karke is zemdirbe
romask rašė:Taip.

P.S. kai CE dega, kartais ar ne, reiktu nepatinget pas diagnostika nuvaziuot, gali ir kas nors svarbaus buti.


Daryta diagnostika, keista viskas laiku, nepagailiu finansų mašinai. CE degt pradėjo tik tada, kai dujos atsirado. Dėkui, bandysiu rytoj padaryti, kaip sakei.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 20, 07:10
Marrat
CE neturi degti, net ir su dujom.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 20, 14:14
Romeo
ShypaZ rašė:Kiek mano patirtis rodo, tai gana daznai idejus dujas i saba, daznai CE uzsidega del liamdos, mat ji nelabai atlieka savo funkcija vaziuojant dujom. O jeigu jos netgi dvi pries ir po katalizatoriaus, kompas gali visai pasimest, bet cia dazniau problema kildavo su senesne duju iranga (ipurskimine zinoma), dabartines tokio dalyko nebeturi jau..


Mano manymu, kaip tik liambda atlieka savo funkciją. Ji fiksuoja prastą mišinį dėl ko ir užsidega CE.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 20, 14:17
aurissan
Užsidega kai kompas dėl lemdos parodymų nebegali keisti mišinio sudėties išeinant už valdymo ribų.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 20, 14:51
Perkūnas
ShypaZ,kokia funkcija atlieka lambda ? Kai issiaiskinsi,maziau nesamoniu rasinesi.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 21, 11:38
acidal
Karke is zemdirbe rašė:Sveiki,

MY 2002 saab 9-5 Aero su dujomis. Esant šaltam varikliui gazuojant kartais pradeda trūkčioti (pirmoms dviems minutėms po užvedimo) Kai tik pašyla bent iki pusiau darbinės viskas tvarkoje tiek dujomis, tiek benzinu.

Turit idėjų kas čia gali būti? Ar tiesiog reikia pas dujininkus kuro padavimą reguliuoti?

Ačiū!


Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 22, 02:15
Karke is zemdirbe
acidal rašė:
Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.


Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 22, 07:27
romask
Na jei trukcioja vaziuojant, tai duju sistema nelabai susijusi tuomet. Cilindru uzpylinejima turetum atskirt nuo trukciojimo. Siuo atveju dujininkai gali ir neisgelbeti.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 22, 07:32
aurissan
Vadinasi trūkčioja tik kol šaltas. Palaikyčiau tuos variantus kuriuos pradžioje minėjo romask.
Lyg ir DI, bet vargu ar darbas pasikeistų sušilus varikliui.
Lyg ir žvakės, bet sako kad kaip ir naujos.
Tai ką, lieka kažkas mechaninio: ar tepalo nemažėja? ar ryte nedūmina?

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 22, 08:24
AUGIS
Karke is zemdirbe rašė:
acidal rašė:


Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?

Padėtų, "kalta" adaptacija.Detaliau diskutavome kitoje temoje.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 22, 09:02
romask
Na cia butu kaip ir pigiausias ir paprasciausias bedos sprendimas, jeigu tik del duju misinio. Galima bandyt vaziuot reguliuotis ar ieskot kitu bedu duju sistemoj.

Bent asmeninis susidurimas su "adaptacija" buvo kitokioj, paprasciau apibudinamoj formoj ir sis atvejis, su tiek informacijos, i tai nepanasus :)

P.S. Naujos zvakes irgi gali but neidealios, pasitaiko ir broko kartais. DI gali atrodyti purvina nebent, bet tikrai ne veikianti jeigu i ja ziurint "nepaskersta" :) "throtle body" lyg sabuose irgi megsta apsirgti, jeigu is tos "ventiliacijos" sistemos tepalo pagauna. Siaip atmetus dujas, tai meistriokai pirmiausia linke kaltinti DI kasete esant tokiom problemom.