Puslapis 22

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 22, 15:07
acidal
Karke is zemdirbe rašė:
acidal rašė:
Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.


Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?


Vistiek man tai skamba kaip prezumpcija.. Ar indikacija dujų/benzino yra? Su išjungtom dujom trūkčioja?
Man kartais šaltas pasipurto, kai per anksti ant dujų persijungia. Padeda ilgesnis pašildymas benzinu ir rankinis perjungimas į dujas.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 22, 23:02
Karke is zemdirbe
Karke is zemdirbe rašė:
acidal rašė:
Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?


Vistiek man tai skamba kaip prezumpcija.. Ar indikacija dujų/benzino yra? Su išjungtom dujom trūkčioja?
Man kartais šaltas pasipurto, kai per anksti ant dujų persijungia. Padeda ilgesnis pašildymas benzinu ir rankinis perjungimas į dujas.


Su išjungtom dujom (perjungus į benziną po dujų), netrūkčioja. Žodžiu visos problemos šaltame variklyje. Tiesą sakant nežinau, ar yra galimybė pabandyti užvesti benzinu ir iš karto perjungti į dujas, tada gal kas aiškiau būtų, ten kiek bemaigiau tą dujų mygtuką, jis man neleidžia šalto variklio perjungti į dujas. Tepalas nedingsta, dūmų nėra, ryte tik švarūs gražūs garai. Keista būtų kaltinti DI, aš kaip suprantu, DI negali pradėti puikiai veikti, jei jau miršta, tai rodo ragus ne tik šaltu režimu. Su darbinės temperatūros varikliu bėdų nėra jokių.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 23, 00:16
Rudik
Esme tame, kad paliekant auto nakciai, pries uzgesinant duot pabirbint ant benzo, kad tupas kompas pasidarytu savo tupas adaptacijas, jeigu is ryto, saltas, dirbs geriau, su babkem, ant nusilenkimo, pas lupika (dujininka) Kas dar neaisku?

o.t. Motronikas maziau tupina negu Trionikas, kas negali nedziugint 8)

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 23, 07:43
aurissan
Užvedus prieš važiuojant vėlgi reikia pašildyti. Užgesinimas benzu jei turi kokios įtakos tai tik pirmiems keliolikai variklio apsisukimų užvedus, o ne tampymąsi kelis kilometrus.
rudik900 ko tai rašyt garsiai pradėjai :) Motronic'as mažiau tūpina, nes palyginus su Trionic'u jis iš prigimties yra tūpas, todėl procentaliai tūpumas mažiau reiškiamas :)

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 23, 08:01
romask
aurissan, tai benzinu vaziavimas ir gesinimas reikalingas, del adaptacijos, kuri ryte veikia tikrai ilgiau nei keliolika apsisukimu, teoriskai iki kol kompas pradeda liamdos duomenis naudot, kada - nezinau :) pas mane kai semdavo, tai 1-2 minutes po kapotu karas vyko ir visi, isskyrus pora forumieciu, del to kaltino DI kasete :)

o tarkim, jei pas zemdirbi ne uzpylineja, o per liesas benzino misinys, tai viso to pasekmes - trukciojimas? cia saltu varikliu, kol misinys nereguliuojamas.

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 23, 08:25
AUGIS
Teorija 35 puslapyje. Čia tronic5., bet manau 7 analogiškai.
http://trionic.mobixs.eu/Trionic%205.pdf

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 23, 10:29
acidal
Karke is zemdirbe rašė:
Su išjungtom dujom (perjungus į benziną po dujų), netrūkčioja. Žodžiu visos problemos šaltame variklyje.


Nu jei an benzino viskas ok, tai visos problemos ne šaltame variklyje, o dujomis šaltame variklyje. Primyn pas savo dujininką.

P.S. kada paskutinį kartą dujų filtras keistas?

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 23, 13:32
Karke is zemdirbe
rudik900 rašė:Esme tame, kad paliekant auto nakciai, pries uzgesinant duot pabirbint ant benzo, kad tupas kompas pasidarytu savo tupas adaptacijas, jeigu is ryto, saltas, dirbs geriau, su babkem, ant nusilenkimo, pas lupika (dujininka) Kas dar neaisku?

o.t. Motronikas maziau tupina negu Trionikas, kas negali nedziugint 8)



Taip taip, vakar paskutinius gal 3 km ant benzo važiavau. Šiandien tirsiu rezultatus ir žiūrėsim, kas ir kaip.
P.S. Aišku ir anksčiau buvo, bet pamiršau į benzą perjugt tą kartą.

Jaukių Kalėdų!

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Parašytas: 2011 Gru 24, 11:21
Karke is zemdirbe
Taigi, kaip ir sakiau, baigiau kelionę benzinu, kitą dieną užsivedžiau ir važiavau visiškai be problemų. Kaip supratau, šiuo atveju dujininkas mano draugas bus. Dujų įranga ROMANO pas mane. Dėta ne Vilniuje ir neturėsiu laiko važiuoti iš Vilniaus. Gal žinote ir galite patarti kainos/kokybės santykį palaikantį dujininką Vilniuje? Ir ką jam sakyti, kai nuvyksiu? Problemą, kurią aprašiau Jums ar kažką kitą?

P.S. Dar nebuvau pas dujininką savo gyvenimo karjeroj