saab 9000 2,3t

Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 14, 00:17

saab 9000 96m 2,3t 147kw, idetas variklis 89m, buvo 2,3t automatas, dabar 2,3t mechanika,nebezinau nuo ko pradet, zodziu mashina nesveikai trukcioja, pakeistos zvakes, DI, apc, pasijungus prie kompo meta low fuel presure ir 4 cilindro detonacija, filtras pakeistas , siurbli nezinau kaip patikrint, trukciojimas jauciasi apie 2500rpm, kas keisciausia siandiena radau kita kompa, manau nuo 2,0t trukciojimas atsirado 1000-1500 intervale paskuj graziai vaziuoja, bet trauka sumazejus juntamai, kokie pamastimai? Dekui.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė aurissan » 2012 Vas 14, 08:07

Tai reiktų patikrint kuro slėgio reguliatorių (prakiūra membrana), o paskui kalbėt siurblį. Pamąstymai apie kompą nuo kito variklio- geriau taip netestuot.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė dr.amber » 2012 Vas 14, 10:08

nugi jei diagnostika sako kad kuro slėgio trūksta, tai imi ir matuoji kiek to slėgio gaunasi. Nors aš tai dar į žvakes pažiūrėčiau ir jei 4 cilindro atrodys kitaip nei likusios, tai purkštuką pakeisčiau, ar sukeisčiau vietomis. Ir žiūrėčiau ar detonacija paskui purkštuką neiškeliavo. tiesiogiai kompas kuro slėgio nemato ir apie jo trūkumą susigalvoja iš kitų daviklių parodymų, dėl to ir siūlau matuoti.
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 14, 12:08

Broniau zvakes ziurejau, stovi taskines dujos,tie trukciojimai ir ant duju yra,as sianjdiena paziuresiu ta membrana...
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 15, 22:48

kaip patikrint APC? zodziu ziurejau ta membrana kur turbina atidarineja, tai visishkai nereaguoja, turejau nuo senos turbinos idejau tas pats, gaunasi taip kad turbina visada pucia... ar gali del shito atsirast trukciojimai?
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Romeo » 2012 Vas 16, 10:00

Maksimas rašė:kaip patikrint APC? zodziu ziurejau ta membrana kur turbina atidarineja, tai visishkai nereaguoja, turejau nuo senos turbinos idejau tas pats, gaunasi taip kad turbina visada pucia... ar gali del shito atsirast trukciojimai?


Tokiu atveju trūkčiojimai atsiranda stipriau spaudžiant tapkę. Ir tai pavadinčiau ne trūkčiojimu, o smūgiu. Žiūrėk ką rodo, jei yra, APC rodyklė. Ji turėtų gerokai lenktis ant raudono.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė dr.amber » 2012 Vas 16, 10:07

Nuo perputimo trukciojimas bus prie gazas dugnas, jei jau APC voztuvas nedirba. Vamzduku vietu nesupainiojot beekperimentuodami? Tikrinti matuojant varzas ir puciant ora. Su atjungtu maitinimu, laikant taip kaip sumontuotas, turi pustis is C i W ir nesipusti i R Del WG aktuatoriaus tikrinimo - imi pompa ir puti, tada pamatysi vaiksto jis ar ne. Be apkrovos gazuojant nelabai kas ten matosi, o su apkrova nepaziuresi. Boost gauga koki nors turi? kad paziureti kiek ji ten pucia, bet vel, jei perpucia, tai valinti belekaip turetu.
O siaip tai reikia pamatyti kada ji ten ir kaip trukcioja. tik salta dabar...
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Marrat » 2012 Vas 16, 12:27

APC varza tarp vidurinio ir bet kurio isorinio kontakto turi buti apie 3,2 Ohm. Jeigu kazkurioje puseje varza maza - susvilusi rite. Prie to pacio verta patikrinti APC (BPC) saugikli - saugikliu bloke (900-tuke jis yra prie vairuotojo, nezinau, kaip 9000). Ir net jei varza gera, gali buti voztuvas uzstriges - galima tikrinti paemus 9V baterija, pajungiant pliusa prie vidurinio kontakto, o minusa trumpam (ilgiau laikant galima sudeginti) prilieciant prie vieno is isoriniu (bandyti viena, po to - kita) - voztuvas turi spragtelti. Susvilusi varza gali sudeginti ir pacio ECU dali, valdancia BPC voztuva (angliskai MOSFET, nezinau, kaip lietuviskai) - kartais saugiklis neisgelbeja.
Jeigu varza gera abiejose pusese, galima bandyti plauti voztuva - pripurksti karbiuratoriu ploviklio i vidu, kartais padeda. Siaip paprasciausia diagnozuoti pakeitus i zinomai veikianti.

Bet siaip APC, kaip jau mineta, nesukelia trukciojimo - jeigu jis butu uzstriges uzdaroje padetyje (slegis eina i R), tai, gerai uzmynus, turbinai "perpuciant", ECU atjungtu kuro tiekima (fuel cut) - taciau tai greiciau smugis nei trukciojimas.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 18, 01:14

Atsiprashau uz klaidinga parashyma, taip ir yra gaunasi smugiai, ir jei gerai uzspaudi tai masina uzgesta..
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Marrat » 2012 Vas 18, 11:32

Dėl "fuel cut" užgesti neturėtų, manau. Ar nebus bėda su droselio padėties davikliu (TPS - throttle position sensor)? Kuro slėgio problemas jau išsprendėt, wastegate normaliai veikia (vožtuvas vaikšto, aktuatorius (membrana) judina kojelę)? Nes čia, vieno galo nesutvarkius, sunku kažką spėlioti.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė dr.amber » 2012 Vas 18, 12:10

Maksimai, pasuk man kai garaze busi
o kuro slegio problemos ten nera. ant duju tas pats, tai greiciausiai nesigauna trionikui misini pagamint ir susigalvojo, kad kuro slegio truksta. Daviklio tiesiogiai matuojancio slegi tai nera.
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 19, 22:08

kuro slegis 2,3/2,9bar, turbina 0,8bar, TPS irgi pasikeiciau. nebera ka keisti, nebent mashina pasikeisti.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Marrat » 2012 Vas 19, 23:49

Wastegate ir APC, kaip suprantu, patikrinot... 0,8 bar - čia maksimalus slėgis, prie kurio pasireiškia problema? Kuria pavara būna smūgiai ir gęsta? ECU likęs nuo 2,3T automato, neperprogramuotas?
Turiu vieną idėją, kas gali būti - jeigu APC ir wastegate gerai veikia, tada bazinį slėgį tikrinčiau, kad būtų, kaip priklauso - 0,4 bar (reguliuojamas wastegate kojele).
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė PRUSAS » 2012 Vas 20, 08:50

Marrat rašė:Wastegate ir APC, kaip suprantu, patikrinot... 0,8 bar - čia maksimalus slėgis, prie kurio pasireiškia problema? Kuria pavara būna smūgiai ir gęsta? ECU likęs nuo 2,3T automato, neperprogramuotas?
Turiu vieną idėją, kas gali būti - jeigu APC ir wastegate gerai veikia, tada bazinį slėgį tikrinčiau, kad būtų, kaip priklauso - 0,4 bar (reguliuojamas wastegate kojele).

APC voztuvelis jei matuojant varza geras tai dar ne viskas , gali buti kiaura membrana. Tuomet iki fuel cut sukelt slegi akimirku reikalas. (pas mane pati jau geras pusmetis jei ne daugiau sita problema, priseina su desine koja imituot APC ;) )
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Marrat » 2012 Vas 20, 10:29

Taip, rašiau aukščiau ;) Ta membrana - metalinė 0,35 mm storio plokštelė - su laiku lūžta ir atskilusi dalis neleidžia elektromagnetams jos pritraukti ir taip reguliuoti oro srautą. Bjaurus mažas daiktas, kuris visą malonumą atima :)
Ex SAAB NG900 turbo stage 1

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių