saab 9000 2,3t

dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė dr.amber » 2012 Vas 20, 10:32

Ten panašu į kelias bėdas iš karto. APC ten ne prie ko, nes net ir išvis be APC vožtuvo, t.y. kompresorius tiesiai sujungtas su WG, gaunami du spec efektai - kažkas panašaus į atsirėmimą į ribotuvą nors apsukos palei 5k ir kažkas panašaus į fuelcut greitėjimo metu. Valinimas su APC vožtuvu ir be APC vožtuvo skiriasi ženkliai, taigis WG strigimą atmeskim. Blogai, kad kai aš važinėjausi jokių matavimo prietaisų nebuvo, tai koks slėgis prie to tipo fuelcuto neaišku.
Kas įdomu - po "fulecuto" variklis gesta ir užsiveda tik perjungus į laisvą ir atgal į pavarą. t.y. jei paliksiu ant pavaros - mašina lėtės ir sustos.
Dar dega CE ir nemirksi įjungus degimą. Pavargom laukti kol pradės ką nors mirksėti, tipo suprasti kad nei viena iš mirksimų problemų?
gali šitaip alkūninio daviklis grybauti? ypač kai jis visai ne gamintojo numatytoje vietoje.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Marrat » 2012 Vas 20, 10:52

Aš vakar kaip tik skaičiau apie tokį "bajerį", kai užpūtus Trionicas ne tik kuro tiekimą nutraukia, bet ir tarsi gesina variklį, jeigu bazinis slėgis yra didesnis už "boost request", tai yra, jis kažkaip keistai elgiasi, kai nesugeba susitvarkyt su "overshoot". O tas ypač aktualu, kai "boost request" yra apribotas pirmai-antrai pavarai, automatui - pirmai. Pas jus ECU likęs su automato programa? Aš padaryčiau du dalykus: bandyčiau su mechaninei dėžei skirta programa ir sureguliuočiau bazinį slėgį ties 0,4 bar.

Jei CE dega ir neišmirksi, spėčiau, kad problema nei iš tų, kurias signalizuoja mirksėjimu.
Dėl alkūninio padėties daviklio būtų turbūt problemų ir neužpūtus turbokompresoriui...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 20, 13:26

bazinis slegis 0,25bar, matyt turiu ne viena problema, nes sutrukcioja ir uzgesta uzspaudus prie 0,5bar, bet net pajudant smugiai, tiek 1 tiek 2 pavara, paskuj mazeja...gal kazka neaiskiai paaiskinau, Broniau jei nesunku parashyk tikslesni aprashyma.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Rudik » 2012 Vas 20, 13:36

Daktare neklaidink egzpertu. Jokio fuelcut efekto nera, yra trumpalaikis kibirksties dingimo efektas, pristabdzius ir toliau vaziuojant antra pavara (net tik padejus koja ant akseleratoriaus) sutrukcioja du-trys kartus, su 0,5-1 sekundes intervalais. Kuro slegis +3 (ant laisvu). Bazinis 0,25. Puse pedalo (apie 0,5) begejasi gana neblogai visom pavarom, prie "to da metal" atsiranda efektas kuro trukimo, arba vieno-dveju cilindru atsijunginejimo, boost'as plaukioja tarp 0,7-0,8, masina banguojanciai (atmosferiko pagreiciu) begejasi toliau. Siek tiek atleidus pedala, "soka" i prieki. Cia Maximus jei ka patartu (jeigu pagal savo darbo specifika, buvo susidures so panasais hibridais) bet vargu ka ten be real time monitoringo pasakysi.

p.s. turba varo tepala i ismetima.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė aurissan » 2012 Vas 20, 13:40

Jei būtų spark cut'as tada iš dusliaus eitų ugnis :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Rudik » 2012 Vas 20, 14:06

turejau omeni nera fuelcutinimo nuo overshootinimo ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Marrat » 2012 Vas 20, 14:33

Iš kur žinai, kad tai kibirkštis dingsta? Čia apie konkrečiai Maksimo automobilį rašai, ar bendrai?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 20, 21:03

apie manishki rasho...
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Marrat » 2012 Vas 22, 01:36

MAP (slėgio įsiurbimo kolektoriuje) daviklio netikrinot? Trionic'as elgiasi pagal jį - parenka kuro kiekį, uždegimo kampą.
Ir neatmesčiau vis tik blogos kasetės - būna, kad iš trijų bandytų kasečių visos trys prastos.
Plius, elementarūs dalykai - "pravodkės" kontaktai...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 22, 15:37

mapo dar netikrinome, pameginsiu paziuret, nu del DI tai abejotina nes apsikeitem Di, kitai masinai viskas tvarkoj. ziuresiu dar karta holo davikli, gal tirkai jis gribauja, nes jausmas kad masina gesta ir vel kuriasi kadangi pavara ijungta...
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: saab 9000 2,3t

Standartinė Maksimas » 2012 Vas 22, 23:34

Didziai gerbiamas Rudik900 perinko turbina, ja idejome, paziurejome manim suhimicinta kronshteina padareme tarpa apie 1mm tarp daviklio ir ziedo, nuiminejau karteri "shudo" buvo nemazai, viska surinkome,ir staigmena, nebegesta nebetrukcioja.. kazkas dar jauciasi vaziuojant toks lig tamtelejimas bet labai nezimus, dekuj diskutavusiems.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių