Ten panašu į kelias bėdas iš karto. APC ten ne prie ko, nes net ir išvis be APC vožtuvo, t.y. kompresorius tiesiai sujungtas su WG, gaunami du spec efektai - kažkas panašaus į atsirėmimą į ribotuvą nors apsukos palei 5k ir kažkas panašaus į fuelcut greitėjimo metu. Valinimas su APC vožtuvu ir be APC vožtuvo skiriasi ženkliai, taigis WG strigimą atmeskim. Blogai, kad kai aš važinėjausi jokių matavimo prietaisų nebuvo, tai koks slėgis prie to tipo fuelcuto neaišku.
Kas įdomu - po "fulecuto" variklis gesta ir užsiveda tik perjungus į laisvą ir atgal į pavarą. t.y. jei paliksiu ant pavaros - mašina lėtės ir sustos.
Dar dega CE ir nemirksi įjungus degimą. Pavargom laukti kol pradės ką nors mirksėti, tipo suprasti kad nei viena iš mirksimų problemų?
gali šitaip alkūninio daviklis grybauti? ypač kai jis visai ne gamintojo numatytoje vietoje.
saab 9000 2,3t
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: saab 9000 2,3t
Aš vakar kaip tik skaičiau apie tokį "bajerį", kai užpūtus Trionicas ne tik kuro tiekimą nutraukia, bet ir tarsi gesina variklį, jeigu bazinis slėgis yra didesnis už "boost request", tai yra, jis kažkaip keistai elgiasi, kai nesugeba susitvarkyt su "overshoot". O tas ypač aktualu, kai "boost request" yra apribotas pirmai-antrai pavarai, automatui - pirmai. Pas jus ECU likęs su automato programa? Aš padaryčiau du dalykus: bandyčiau su mechaninei dėžei skirta programa ir sureguliuočiau bazinį slėgį ties 0,4 bar.
Jei CE dega ir neišmirksi, spėčiau, kad problema nei iš tų, kurias signalizuoja mirksėjimu.
Dėl alkūninio padėties daviklio būtų turbūt problemų ir neužpūtus turbokompresoriui...
Jei CE dega ir neišmirksi, spėčiau, kad problema nei iš tų, kurias signalizuoja mirksėjimu.
Dėl alkūninio padėties daviklio būtų turbūt problemų ir neužpūtus turbokompresoriui...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
Re: saab 9000 2,3t
bazinis slegis 0,25bar, matyt turiu ne viena problema, nes sutrukcioja ir uzgesta uzspaudus prie 0,5bar, bet net pajudant smugiai, tiek 1 tiek 2 pavara, paskuj mazeja...gal kazka neaiskiai paaiskinau, Broniau jei nesunku parashyk tikslesni aprashyma.
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab 9000 2,3t
Daktare neklaidink egzpertu. Jokio fuelcut efekto nera, yra trumpalaikis kibirksties dingimo efektas, pristabdzius ir toliau vaziuojant antra pavara (net tik padejus koja ant akseleratoriaus) sutrukcioja du-trys kartus, su 0,5-1 sekundes intervalais. Kuro slegis +3 (ant laisvu). Bazinis 0,25. Puse pedalo (apie 0,5) begejasi gana neblogai visom pavarom, prie "to da metal" atsiranda efektas kuro trukimo, arba vieno-dveju cilindru atsijunginejimo, boost'as plaukioja tarp 0,7-0,8, masina banguojanciai (atmosferiko pagreiciu) begejasi toliau. Siek tiek atleidus pedala, "soka" i prieki. Cia Maximus jei ka patartu (jeigu pagal savo darbo specifika, buvo susidures so panasais hibridais) bet vargu ka ten be real time monitoringo pasakysi.
p.s. turba varo tepala i ismetima.
p.s. turba varo tepala i ismetima.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: saab 9000 2,3t
Jei būtų spark cut'as tada iš dusliaus eitų ugnis
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab 9000 2,3t
turejau omeni nera fuelcutinimo nuo overshootinimo
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: saab 9000 2,3t
Iš kur žinai, kad tai kibirkštis dingsta? Čia apie konkrečiai Maksimo automobilį rašai, ar bendrai?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
Re: saab 9000 2,3t
apie manishki rasho...
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: saab 9000 2,3t
MAP (slėgio įsiurbimo kolektoriuje) daviklio netikrinot? Trionic'as elgiasi pagal jį - parenka kuro kiekį, uždegimo kampą.
Ir neatmesčiau vis tik blogos kasetės - būna, kad iš trijų bandytų kasečių visos trys prastos.
Plius, elementarūs dalykai - "pravodkės" kontaktai...
Ir neatmesčiau vis tik blogos kasetės - būna, kad iš trijų bandytų kasečių visos trys prastos.
Plius, elementarūs dalykai - "pravodkės" kontaktai...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
Re: saab 9000 2,3t
mapo dar netikrinome, pameginsiu paziuret, nu del DI tai abejotina nes apsikeitem Di, kitai masinai viskas tvarkoj. ziuresiu dar karta holo davikli, gal tirkai jis gribauja, nes jausmas kad masina gesta ir vel kuriasi kadangi pavara ijungta...
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
Re: saab 9000 2,3t
Didziai gerbiamas Rudik900 perinko turbina, ja idejome, paziurejome manim suhimicinta kronshteina padareme tarpa apie 1mm tarp daviklio ir ziedo, nuiminejau karteri "shudo" buvo nemazai, viska surinkome,ir staigmena, nebegesta nebetrukcioja.. kazkas dar jauciasi vaziuojant toks lig tamtelejimas bet labai nezimus, dekuj diskutavusiems.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių