Puslapis 12

saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 14, 00:17
Maksimas
saab 9000 96m 2,3t 147kw, idetas variklis 89m, buvo 2,3t automatas, dabar 2,3t mechanika,nebezinau nuo ko pradet, zodziu mashina nesveikai trukcioja, pakeistos zvakes, DI, apc, pasijungus prie kompo meta low fuel presure ir 4 cilindro detonacija, filtras pakeistas , siurbli nezinau kaip patikrint, trukciojimas jauciasi apie 2500rpm, kas keisciausia siandiena radau kita kompa, manau nuo 2,0t trukciojimas atsirado 1000-1500 intervale paskuj graziai vaziuoja, bet trauka sumazejus juntamai, kokie pamastimai? Dekui.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 14, 08:07
aurissan
Tai reiktų patikrint kuro slėgio reguliatorių (prakiūra membrana), o paskui kalbėt siurblį. Pamąstymai apie kompą nuo kito variklio- geriau taip netestuot.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 14, 10:08
dr.amber
nugi jei diagnostika sako kad kuro slėgio trūksta, tai imi ir matuoji kiek to slėgio gaunasi. Nors aš tai dar į žvakes pažiūrėčiau ir jei 4 cilindro atrodys kitaip nei likusios, tai purkštuką pakeisčiau, ar sukeisčiau vietomis. Ir žiūrėčiau ar detonacija paskui purkštuką neiškeliavo. tiesiogiai kompas kuro slėgio nemato ir apie jo trūkumą susigalvoja iš kitų daviklių parodymų, dėl to ir siūlau matuoti.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 14, 12:08
Maksimas
Broniau zvakes ziurejau, stovi taskines dujos,tie trukciojimai ir ant duju yra,as sianjdiena paziuresiu ta membrana...

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 15, 22:48
Maksimas
kaip patikrint APC? zodziu ziurejau ta membrana kur turbina atidarineja, tai visishkai nereaguoja, turejau nuo senos turbinos idejau tas pats, gaunasi taip kad turbina visada pucia... ar gali del shito atsirast trukciojimai?

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 16, 10:00
Romeo
Maksimas rašė:kaip patikrint APC? zodziu ziurejau ta membrana kur turbina atidarineja, tai visishkai nereaguoja, turejau nuo senos turbinos idejau tas pats, gaunasi taip kad turbina visada pucia... ar gali del shito atsirast trukciojimai?


Tokiu atveju trūkčiojimai atsiranda stipriau spaudžiant tapkę. Ir tai pavadinčiau ne trūkčiojimu, o smūgiu. Žiūrėk ką rodo, jei yra, APC rodyklė. Ji turėtų gerokai lenktis ant raudono.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 16, 10:07
dr.amber
Nuo perputimo trukciojimas bus prie gazas dugnas, jei jau APC voztuvas nedirba. Vamzduku vietu nesupainiojot beekperimentuodami? Tikrinti matuojant varzas ir puciant ora. Su atjungtu maitinimu, laikant taip kaip sumontuotas, turi pustis is C i W ir nesipusti i R Del WG aktuatoriaus tikrinimo - imi pompa ir puti, tada pamatysi vaiksto jis ar ne. Be apkrovos gazuojant nelabai kas ten matosi, o su apkrova nepaziuresi. Boost gauga koki nors turi? kad paziureti kiek ji ten pucia, bet vel, jei perpucia, tai valinti belekaip turetu.
O siaip tai reikia pamatyti kada ji ten ir kaip trukcioja. tik salta dabar...

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 16, 12:27
Marrat
APC varza tarp vidurinio ir bet kurio isorinio kontakto turi buti apie 3,2 Ohm. Jeigu kazkurioje puseje varza maza - susvilusi rite. Prie to pacio verta patikrinti APC (BPC) saugikli - saugikliu bloke (900-tuke jis yra prie vairuotojo, nezinau, kaip 9000). Ir net jei varza gera, gali buti voztuvas uzstriges - galima tikrinti paemus 9V baterija, pajungiant pliusa prie vidurinio kontakto, o minusa trumpam (ilgiau laikant galima sudeginti) prilieciant prie vieno is isoriniu (bandyti viena, po to - kita) - voztuvas turi spragtelti. Susvilusi varza gali sudeginti ir pacio ECU dali, valdancia BPC voztuva (angliskai MOSFET, nezinau, kaip lietuviskai) - kartais saugiklis neisgelbeja.
Jeigu varza gera abiejose pusese, galima bandyti plauti voztuva - pripurksti karbiuratoriu ploviklio i vidu, kartais padeda. Siaip paprasciausia diagnozuoti pakeitus i zinomai veikianti.

Bet siaip APC, kaip jau mineta, nesukelia trukciojimo - jeigu jis butu uzstriges uzdaroje padetyje (slegis eina i R), tai, gerai uzmynus, turbinai "perpuciant", ECU atjungtu kuro tiekima (fuel cut) - taciau tai greiciau smugis nei trukciojimas.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 18, 01:14
Maksimas
Atsiprashau uz klaidinga parashyma, taip ir yra gaunasi smugiai, ir jei gerai uzspaudi tai masina uzgesta..

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 18, 11:32
Marrat
Dėl "fuel cut" užgesti neturėtų, manau. Ar nebus bėda su droselio padėties davikliu (TPS - throttle position sensor)? Kuro slėgio problemas jau išsprendėt, wastegate normaliai veikia (vožtuvas vaikšto, aktuatorius (membrana) judina kojelę)? Nes čia, vieno galo nesutvarkius, sunku kažką spėlioti.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 18, 12:10
dr.amber
Maksimai, pasuk man kai garaze busi
o kuro slegio problemos ten nera. ant duju tas pats, tai greiciausiai nesigauna trionikui misini pagamint ir susigalvojo, kad kuro slegio truksta. Daviklio tiesiogiai matuojancio slegi tai nera.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 19, 22:08
Maksimas
kuro slegis 2,3/2,9bar, turbina 0,8bar, TPS irgi pasikeiciau. nebera ka keisti, nebent mashina pasikeisti.

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 19, 23:49
Marrat
Wastegate ir APC, kaip suprantu, patikrinot... 0,8 bar - čia maksimalus slėgis, prie kurio pasireiškia problema? Kuria pavara būna smūgiai ir gęsta? ECU likęs nuo 2,3T automato, neperprogramuotas?
Turiu vieną idėją, kas gali būti - jeigu APC ir wastegate gerai veikia, tada bazinį slėgį tikrinčiau, kad būtų, kaip priklauso - 0,4 bar (reguliuojamas wastegate kojele).

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 20, 08:50
PRUSAS
Marrat rašė:Wastegate ir APC, kaip suprantu, patikrinot... 0,8 bar - čia maksimalus slėgis, prie kurio pasireiškia problema? Kuria pavara būna smūgiai ir gęsta? ECU likęs nuo 2,3T automato, neperprogramuotas?
Turiu vieną idėją, kas gali būti - jeigu APC ir wastegate gerai veikia, tada bazinį slėgį tikrinčiau, kad būtų, kaip priklauso - 0,4 bar (reguliuojamas wastegate kojele).

APC voztuvelis jei matuojant varza geras tai dar ne viskas , gali buti kiaura membrana. Tuomet iki fuel cut sukelt slegi akimirku reikalas. (pas mane pati jau geras pusmetis jei ne daugiau sita problema, priseina su desine koja imituot APC ;) )

Re: saab 9000 2,3t

Parašytas: 2012 Vas 20, 10:29
Marrat
Taip, rašiau aukščiau ;) Ta membrana - metalinė 0,35 mm storio plokštelė - su laiku lūžta ir atskilusi dalis neleidžia elektromagnetams jos pritraukti ir taip reguliuoti oro srautą. Bjaurus mažas daiktas, kuris visą malonumą atima :)