Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?
Parašytas: 2012 Geg 09, 22:31
Sveiki,
galbut nemoku ieskoti, bet beveik nieko neradau apie MAP sensoriu. Is anksto atsiprasau jei panasia tema jau buvo diskutuota.
pasistengsiu isdestyti problema kuo aiskiau:
Saab 95, 98metu. 2,3t benzinas/dujos automatas.
Viskas prasidejo nuo gesimo tik uzvedus salta varikli. Is pradziu reikejo trumpai ~10-20 sec palaikyti apsukas (~1.3k-1.5k), po kurio laiko uzsidege CE, apsukas reikejo laikyti aukstesnes ir ilgiau, jos sokinejo su tokiais retais dusliais "puksejimais".Taip pat vaziuojant ant D, sustojus prie sankryzos variklis dirbdavo netolygiai, lyg ne visi cilindrai dirbtu, krito apsukos.. Nuvariau pas vienus sabistus, sake CE rodo riebu kuro misini ir nusiunte pas dujininkus. Dujininkai sako atvirksciai, kad jiem kompas rodo liesoka ir noretus dar pariebint. Suvedziau abu i kruva ir visitiek nieks nepaaiskejo, vienas meta shashkes ant kito ir atvirksciai. Pasiskambinau i Aeropoli, papasakojau problema, sako gali buti oro sklende (nauja kainuotu apie 1600lt). Nuvariau, paziurejo, pravale sklende, pakeite zvakes (sake buvo uzsinesusios) ir problema buvo dingusi. Po keliu dienu problema vel grizo.
Skaitinedamas forumus, radau du "populiariausius" kaltininkus - oro sklende ir veleno padeties davikli. Kadangi aeropolis jau buvo uzsimines apie sklende, pradejau nuo jos. Pakeiciau sklende - nepadejo. Toliau ieskodamas forumuose, radau toki sprendima: trumpam isemus "Engine Management System" saugikli dingdavo ir CE, ir problema tam kartui. Masinai atvesus vel viskas tas pats. Pasitikrinau, Limp Home rezimo nebuvo. Zodziu kuri laika vazinejau su sia problema, karts nuo karto panaudodamas atrasta vienkartini sprendima. Kol viena ryta, uzsivedziau masina, palaukiau kol pasilo ir ant laisvu apsuku nebegeso ir vaziavau i darba. Nuvaziavus ~ 700 metru masina uzgeso ir nebeuzsivede. Starteri suka, taciau nieko "neuzkabina". Tuo metu vaziavau benzinu. Benzino like apie puse bako.
Grizau i forumus. Beieskodamas priezasciu, perskaiciau, kad panasiai mirsta DI kasete. Turejau nusipirkes is seniau atsargine, tad nusprendziau pameginti pakeisti, vistiek nieko nekainuoja. Atsidares kapota, radau nuluzusi sensioriu prie pat DI "fishkes". Issisukau, pagal skaiciukus ant sensoriaus (9171497) susiradau, kad tai yra MAP sensor/oro slegio daviklis.
Taigi mano klausimai butu tokie:
1) ka konkreciai daro tas daviklis ir kas nuo jo priklauso?
2) Kiek mazdaug gali kainuoti?
3) ar galima keisi i deveta? jei taip, tai ar jie visi vienodi? ar reikia pagal kazka parinkti? Ant maniskio dar yra toks uzrasas: 02V7
4) ar gali butent del sio daviklio nesivesti masina? atsirasti auksciau aprasytos problemos?
Dar liko neisbandytas Veleno padeties daviklio variantas, todel noreciau paklausti:
a) apytiksles kainos?
b) ar pasimoka pirkti nauja, ar galima ir deveta?
c) jei deveta, ar reikia pagal kazka parinkti ar yra tik vienas modelis?
Del MAP sensoriaus, ryt dar nufotkinsiu idesiu nuotrauka kur jis yra ir kaip jis atrodo, gal kazka ne taip nustaciau
Is anksto dekoju uz kantrybe ir pagalba!
galbut nemoku ieskoti, bet beveik nieko neradau apie MAP sensoriu. Is anksto atsiprasau jei panasia tema jau buvo diskutuota.
pasistengsiu isdestyti problema kuo aiskiau:
Saab 95, 98metu. 2,3t benzinas/dujos automatas.
Viskas prasidejo nuo gesimo tik uzvedus salta varikli. Is pradziu reikejo trumpai ~10-20 sec palaikyti apsukas (~1.3k-1.5k), po kurio laiko uzsidege CE, apsukas reikejo laikyti aukstesnes ir ilgiau, jos sokinejo su tokiais retais dusliais "puksejimais".Taip pat vaziuojant ant D, sustojus prie sankryzos variklis dirbdavo netolygiai, lyg ne visi cilindrai dirbtu, krito apsukos.. Nuvariau pas vienus sabistus, sake CE rodo riebu kuro misini ir nusiunte pas dujininkus. Dujininkai sako atvirksciai, kad jiem kompas rodo liesoka ir noretus dar pariebint. Suvedziau abu i kruva ir visitiek nieks nepaaiskejo, vienas meta shashkes ant kito ir atvirksciai. Pasiskambinau i Aeropoli, papasakojau problema, sako gali buti oro sklende (nauja kainuotu apie 1600lt). Nuvariau, paziurejo, pravale sklende, pakeite zvakes (sake buvo uzsinesusios) ir problema buvo dingusi. Po keliu dienu problema vel grizo.
Skaitinedamas forumus, radau du "populiariausius" kaltininkus - oro sklende ir veleno padeties davikli. Kadangi aeropolis jau buvo uzsimines apie sklende, pradejau nuo jos. Pakeiciau sklende - nepadejo. Toliau ieskodamas forumuose, radau toki sprendima: trumpam isemus "Engine Management System" saugikli dingdavo ir CE, ir problema tam kartui. Masinai atvesus vel viskas tas pats. Pasitikrinau, Limp Home rezimo nebuvo. Zodziu kuri laika vazinejau su sia problema, karts nuo karto panaudodamas atrasta vienkartini sprendima. Kol viena ryta, uzsivedziau masina, palaukiau kol pasilo ir ant laisvu apsuku nebegeso ir vaziavau i darba. Nuvaziavus ~ 700 metru masina uzgeso ir nebeuzsivede. Starteri suka, taciau nieko "neuzkabina". Tuo metu vaziavau benzinu. Benzino like apie puse bako.
Grizau i forumus. Beieskodamas priezasciu, perskaiciau, kad panasiai mirsta DI kasete. Turejau nusipirkes is seniau atsargine, tad nusprendziau pameginti pakeisti, vistiek nieko nekainuoja. Atsidares kapota, radau nuluzusi sensioriu prie pat DI "fishkes". Issisukau, pagal skaiciukus ant sensoriaus (9171497) susiradau, kad tai yra MAP sensor/oro slegio daviklis.
Taigi mano klausimai butu tokie:
1) ka konkreciai daro tas daviklis ir kas nuo jo priklauso?
2) Kiek mazdaug gali kainuoti?
3) ar galima keisi i deveta? jei taip, tai ar jie visi vienodi? ar reikia pagal kazka parinkti? Ant maniskio dar yra toks uzrasas: 02V7
4) ar gali butent del sio daviklio nesivesti masina? atsirasti auksciau aprasytos problemos?
Dar liko neisbandytas Veleno padeties daviklio variantas, todel noreciau paklausti:
a) apytiksles kainos?
b) ar pasimoka pirkti nauja, ar galima ir deveta?
c) jei deveta, ar reikia pagal kazka parinkti ar yra tik vienas modelis?
Del MAP sensoriaus, ryt dar nufotkinsiu idesiu nuotrauka kur jis yra ir kaip jis atrodo, gal kazka ne taip nustaciau
Is anksto dekoju uz kantrybe ir pagalba!