Puslapis 33

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Vas 28, 16:35
AUGIS
Vėl, sprendžiant iš aprašymo, problema atsinaujino pabandžius grįžti ant dujų. Tiesiog nepagailėk kelių litų, ir pavažinėk kelias dienas vien benzinu.Bus aiškiau kad dujos ne prie ko,bet manau problema neatsinaujins. O termostatas pakeitė variklio temperatūrinį rėžimą, ir gal būt, esant šaltam varikliui skirtumas tarp dujų ir benzino rėžimų buvo mažesnis. Čia tik prielaida, o dėl vien benzo patariu rimtai pabandyt.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Vas 28, 16:43
romask
Na ziurek ten aplink termostata kokius laidus galejo pazeisti bekeisdami. Gal liamdos laidus patampe, gal DI laidus truktelejo, gal purkstuku laidus patampe. Gal temperaturos/slegio daviklius apsparde. Vakuumus apsiziurek.

- Dujos "koreguotos" pries metus, labai nesunkiai galejo "pasideveti" ir nusigrybauti su misniu.
- DI keista pries tris metus taip pat gali sugesti, kaip gali net ir po menesio.

Ieskok nuo ko priklauso tos bedos - nuo salcio, nuo dregmes, nuo silumos, nuo vejo krypties. Normaliai nieko nepaaiskini, tai cia i kompo ekrana ziuredami nieks ir nesugalvos, kas ten pas tave negerai. To vedas, to nesiveda, to smirda, to nesmirda.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 01, 06:22
Tomeshas
Aš išvis manyčiau, kad be rimtesnio prisijungimo ir live parametrų išvis nėra tikslo toliau diskutuoti ar spėlioti.
Nes nekreipiant dėmesio į tai, kas ir prieš kiek metų ką keitė, gedimas gali slėptis bet kurioje dalyje įtakojančioje kuro/oro kiekį.
Turint realias matomas temperatūras, oro slėgius ir kiekius, fuel trimus bei zondų parametrus galima būtų tęsti paieškas. Visa kita tik pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Gedimo paieška tuo ir pasižymi, kad versijos tikrinamos ir atmetinėjamos kol lieka vienintelė ir tikroji. O ne tiesiog sėdima ir spėliojama.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 07, 19:15
Pauliaks
PROBLEMA IŠSPRĘSTA!!!

Pakeitė REDUKCINI VOŽTUVĄ; ORO SKLENDĘ; DAVIKLĮ (matyt oro sklendei skirtas).

Buvo atlikti tokie patikrinimai: testavimas su tech 2; kuro siurblio n-p tikrinimas; kompresijos tikrinimas; kuro slėgio tikrinimas; purkštukų patikra. Visą tai užtruko gana ilgai, gedimo ieškojo apie tris dienas, tačiau nežinau tiksliai, kuriuo tikrinimo metu rado gedimą.

Tad jei kam kils panaši bėda, atkreipkite į šiuos išvardintus dalykus. O šiaip dėkui visiems už išsakytas nuomonės.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 09:40
Audriss99
Pauliaks rašė:Pakeitė REDUKCINI VOŽTUVĄ; ORO SKLENDĘ; DAVIKLĮ (matyt oro sklendei skirtas).


Patikslink, nes neaišku kas yra redukcinis vožtuvas ir daviklis. Susidaro įspūdis, kad arba meistrai "protingai" pašnekėjo norėdami sąskaitą išpūsti, arba nesupratai kas buvo pakeista.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 10:14
aurissan
Gal koks FPR tas redukcinis vožtuvas? :? Kuriam autoservise buvo? Tikrai įdomu kuris ten daviklis iš tų kelių šimtų esančių automobilyje. Tai kaina turėjo atsiskaičiuot ~2000Lt už tokias dalis.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 12:45
Tomeshas
Kas yra kuro siurblio n-p tikrinimas?

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 13:18
raimax
gal nuėmimas-pastatymas. t.y. išėmus tikrinamas?

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 16:02
Tomeshas
Kad aktualiausias ir turbūt vienintelis siurblio parametras yra sukuriamas kuro slėgis. Jis matuojamas prie purkštukų liniuotės ir jau buvo paminėtas darbų sąraše. Nėra jokio tikslo išiminėti siurblį, jei jis sukelia slėgį.
Man taip pat susidaro įspūdis, kad ilgai užtrukę ieškodami gedimo meistrai ieškojo būdo išpūsti sąskaitą. Ir jai pagrįsti sugalvojo įsivaizduojamų darbų.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 18:38
Pauliaks
Audriss99 Aš kiek suprantu, tai didžioji dalis čia ORO SKLENDĖ (dėvėtas 400lt, naujas 1400lt, seną atidavė, nesu specialistas, tad galiu tik pasakyti, kad geras metalo gabalas), o daviklis, ir vožtuvas gal kartu su juo, nežinau.. Sena dalį vešiu savo pažįstamui-automechanikui, gal išeis ką pataisyti, arba šiaip ką papasakos, nežinau.

aurissan Čia Vilniuje, ukmergės g. 297, prie vokė 3, "žaibo ratas", o už viską bendrai sumokėjau ~1100lt, nes detales dėvėtas ėmiau.

Tomeshas Taip viską tikrino, nes pasakiau ir užrašė gedimus "sunkiai kuriasi ir smirda benzinu", dėl to tikrino. Matyt pirmiau ieškojo bėdų su kuru, o tada kitką. Šiaip jau ne kartą ten buvau, rasdavo įvairias bėdas ir lyg dar neapgavo, bet ką čia gali žinoti, už nugaros nestovėjau.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 18:44
Tomeshas
Viskas gerai, svarbu rado.
Tiesiog nesu girdėjęs tokios procedūros ir įdomu, ką ji reiškia ir kuo pasireiškia ;).
Nėra blogai sužinoti ką naujo, ypač jei pats toj pačioj srity dirbi.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 18:55
Pauliaks
Tomeshas rašė:Viskas gerai, svarbu rado.
Tiesiog nesu girdėjęs tokios procedūros ir įdomu, ką ji reiškia ir kuo pasireiškia ;).
Nėra blogai sužinoti ką naujo, ypač jei pats toj pačioj srity dirbi.

Na sakė dar tą, kad žiūrėjo tinklelį bako apačioje, ar apsinešęs ar ne, tai gal čia ir į tą įėjo.. Šiaip matai, manau ir pats žinai, tokiuose servisuose išima seną ir įdeda naują detalę ir tikrina, ar ji sugedusi ar kas pagerėjo, ar ne ir panašiai.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 08, 21:06
Khary900
O su TECH-2 neturėjo matyt jog sklendė pjauną grybą? :scratch: Ir kam tą kompresija tikrinta niekaip neįkertu- juk ji nedingsta akimirksniu, ta prasme- važiavau/ užgesinau ir poto neužvedu nes staiga kompresija dingo... :scratch:

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 12, 09:35
aurissan
Turėjo matyt, jog atminty kas nors likę dėl oro sklendės blūdinimo, vėl gi staiga kaip ir su kompresija užsivedu-neužsivedu staiga negali būti. Galima pradėt manyt, kad sąskaitos pūtimas. Kita vertus turi būti ataskaitinis dokumentas, pvz., jei tikrino kompresiją- tai parodymai turi būti fiksuojami ir pateikti savininkui.

Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta

Parašytas: 2013 Kov 12, 10:06
romask
Kondicionieriaus bedu, taip pat ieskojo tris dienas. Bet rezultatas nenuvyle. Saskaita siektiek kandziojosi, bet jei ziurint, kad dare tai ka parase ir uztruko tris dienas - dar kenteti galima.
Gal jie ten tas saskaitas ir pucia kazkiek. Gyvent visi nori, kai kurie ir neitin saziningais budais. Svarbiausia, kad klientas liktu patenkintas ir kazkiek lojalus.