Puslapis 13

9-5 turbo slėgis

Parašytas: 2013 Rgs 24, 07:54
Tomeshas
Nebuvo gauges - nebuvo problemų :). Atsirado gaugė, pamačiau, kad daugiau 0.4bar neužpučia :D. Pajungta ties kuro slėgio reguliatoriaus vakumu.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 24, 09:05
i4rilu
O tai gal geriau OpenSID'a "dekis" - matysi slegi pries / po, atmosferos slegi ir dar daug kitu parametru :)

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 24, 09:30
Tomeshas
Ir mokėti pinigus, kad matyčiau kalną man kasdien nereikalingos informacijos? Na jau ne..
Svarbiausia informacija SID'e yra laikrodis, radijo stotis ir lauko temperatūra. Viskam kitam skirta diagnostika.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 24, 12:22
romask
2.3T 162kW ne programavimo pagalba pas tave atsirade? Gal is ten kazkur kyla tie slegio trukumai

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 24, 12:35
Tomeshas
Jeigu atvirai, tai nežinau. Pirkau jau su tokiais duomenim ir jų niekaip netikrinau. Savininkas sakė, kad dėjo naujesnį variklį, nes senasis užlinko. Radau sąskaitas, bet nieko konkretaus neparašyta. Servisas duomenų nebeturi.
Anksčiau gal ir geriau važiavo, o gal ir ne. Retai minu tapkę mieste, tad sunkoka palygint. Kas įdomiausia check engine dėl to neužsidega. Prieš tai švietė, rašė lambda slow responce, bet radau kad bov valdymo vakumas nusimovęs. Dabar kažkodėl tik šauktukas į akis įkyriai lenda. Nors niekas kitas nešviečia.
Automobilis gerokai buvo apleistas, o kadangi važiuot važiuoja, laisvo laiko turiu itin mažai, tai ir krapštau tik po truputį.
Vakar ilgas šviesas susitvarkiau, salone visokias lemputes kaitaliojau, dugną ploviau, ryt gal karterį lupsiu, nes leidžia. O turbai turbūt teks palaukt kol op-com'as atkeliaus, nes iš elm nedaug naudos.
Gal tie kW išvis tik regitros klaida. Nors kai pirkdamas lyginau, važiavo juntamai geriau už lpt. Juolab, kad ir persėdau nuo 152kW.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 24, 12:51
aurissan
O prie kiek sūkių tie 0,4bar užsipučia?
Užsipučia ir stabiliai laikosi, nešokinėja?

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 05:50
Tomeshas
http://tinypic.com/player.php?v=2le5vh1&s=5#.UkJdJn-ZAwp

Filmuoti vairuojant visgi sunkoka. Pas mane automatas, tad tas slėgis nuolat šokinėja persimetinėjant pavaroms.
Anksčiau lyg ir girdėdavau suveikiant bovą..

Dirbant ant laisvų gauge rodo -0,6 (kaip ir nurodo tolerance data bazės), užgesinus 0.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 07:08
aurissan
Gaugė pajungta teisingai ir vakuumą rodo teisingai (tikėkis, kad ir pučiant turbai rodo gerai). Kas ten per turba, kad kylant sūkiams nuo 4,5k aps., krenta slėgis 0,3...0,2... :scratch:
Tai iš klipuko matyt, kad nelabai ir tuos 0,4bar turime. Tik overboost'inant kokią tai sekundės dalį. Taip neturi būti: nei slėgis kristi, nei taip šoliuoti. Apsitikrink BOV'ą, jo valdiklį ir APC.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 07:24
Tomeshas
Gaugė iš subaru sti, kuriame stovėjo lygiagrečiai su blitz turbotimer'iu ir abiejų parodymai buvo identiški. Plius ji mechaninė.
Tarp kitko, subaru ir ant laisvų užminant sukėlinėjo slėgį ir suveikinėjo bov'as. Saabui numynus gaugė daugiau 0 neparodo.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 07:43
romask
Siaip kiek suprantu, tai bov'as atmosferinis stovi. Todel nuo jo reiktu pradeti paieskas.
Dar vienas idomus dalykas, kaip ta dalini recirkuliacinio bov'o atidaryma sprendzia atmosferikas? Bent jau pagal openSid parodymus, tai pas lektuva tas bovas nera tik atidarytas arba uzdarytas. Ji ten ir tik dalinai, bent bando, atidaryti :)

O ant laisvu turbina sukant slegis isiurbimo kolektoriuje neturetu dideti, kiek isivaizduoju. Neitin tas priverstinis oro perteklius gerai butu, kaip ir kompas to neleis, kiek jam reikia oro tiek jis sklende atsidaro, priklausomai nuo slegio(ir turbut temperaturos) oro isiurbimo kanale. Nera droselio sklende mechanine ir su gazo pedalu tiesiogiai nesusijusi, tai ir pamatyti turbinos sukeliama slegi gazuojant "ant laisvo" neturetu buti imanoma. Del to ir slegis kolektoriuje yra plaukiojantis, pagal kompo sumanymus. Galbut tik tuo WOT rezimu jis jau nieko nebeziuri ir aidaro visus "klapanus" :)

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 08:13
Tomeshas
Bovas gamyklinis, recirkuliacinis. Šiandien pabandysiu nulupt ir patikrint.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 08:42
aurissan
Matau pagal darbą, kad gaugė mechaninė. Ant laisvų sūkių turbina įsisuka ir tikrai sukelia slėgį. Tačiau jis susidaro prieš droselinę sklendę, kur slėgis tikrai nėra aktualus. Už sklendės slėgio ant laisvų nebus.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 09:01
Tomeshas
Na gerai, viskas kaip ir aišku. Slėgio mažai, kažkas neveikia, reikia žiūrinėti. Taip ir padarysiu.
Tačiau.. kodėl nedega check engine?

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 09:11
aurissan
Todėl, kad mišinys tvarkingas ir viskas savo ribose susitvarko su esama situacija. Gaila, kad nėra ekstremalų, niekas neįsidėjęs boost gaugės į tokį modelį ir negali nieko pakomentuot, patvirtint, paneigt.

Re: My 9-5

Parašytas: 2013 Rgs 25, 12:30
Romeo
Tomeshas rašė:http://tinypic.com/player.php?v=2le5vh1&s=5#.UkJdJn-ZAwp

Filmuoti vairuojant visgi sunkoka. Pas mane automatas, tad tas slėgis nuolat šokinėja persimetinėjant pavaroms.
Anksčiau lyg ir girdėdavau suveikiant bovą..

Dirbant ant laisvų gauge rodo -0,6 (kaip ir nurodo tolerance data bazės), užgesinus 0.


Švelniai tariant nelabai ir važiuoja Saabukas su 160kw. Ir be gaugės turėjai suprasti kad kažkas jam negerai.