9-5 turbo slėgis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 21:50
- Contact:
Re: 9-5 turbo slėgis
ant pacio apc voztuvelio yra sios raides. jos ir reiskia is kur kokia slanga jungiasi i voztuva(apc) C- compressor(saltoji turbinios dalis) W- wastegate(wastegete vostuvas) ir R-return(griztamas/recirkuliacinis). Sekdamas r rasi issisakojima o eidamas tuo issisakojimu evap voztuvelius. Kai degimas neįjungtas, APC voztuvas turi sujungti C ir W, puciant i c pusis per w ir atvirksciai.įjungus degimą - C ir R. gerai pasitikrink ne tik apc bet ir visas slangas einancias nuo jo i turbina ir kitus elementus.
SAAB 9-5 2.0T stage 1 (red injectors, td04-15) 183kw/350Nm
Ieskomas 9-3 tid..
Ieskomas 9-3 tid..
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 21:50
- Contact:
Re: 9-5 turbo slėgis
Nors pats db pabandziau tai nesvarbu ar su degimu ar be jo puciasi tik is w i c ir atv. ijungus degima apc cirskia o putinejasi taip pat. gal ir pas mane jis blogas, gal sureguoja tik gaves signala is ecu vaziuojant... bet turbina uzpucia 1.2bar tai nzn. gal kas gudresnis paaiskins. aisku pamegink ka tavo daro ir paklausyk ar jis skleidzia kokius garsus ar ne idomu ar cia pas mane viena taip:D
SAAB 9-5 2.0T stage 1 (red injectors, td04-15) 183kw/350Nm
Ieskomas 9-3 tid..
Ieskomas 9-3 tid..
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: 9-5 turbo slėgis
Pagaliau radau laiko..
Įjungus degimą apc vožtuvas gauna maitinimą. Pradeda burgzti. Esant įjungtam ir išjungtam degimui pučiasi tik tarp W ir C. R visada uždaras.
Pasijungiau OP COM. Žinoma made in china. Nuskaito klaidas, tačiau prie jų netrina ir nerodo jokių live parametrų.
Duomenys:
VIN visai ne į temą..
Pagal variklio kodą galia 120-136kW...
Tad kyla klausimas, koks slėgis turi būti LPT?
Nuo išsišakojimo pirmasis EVAP vožtuvėlis veikia. Traukti eina, pūsti - ne.
Įjungus degimą apc vožtuvas gauna maitinimą. Pradeda burgzti. Esant įjungtam ir išjungtam degimui pučiasi tik tarp W ir C. R visada uždaras.
Pasijungiau OP COM. Žinoma made in china. Nuskaito klaidas, tačiau prie jų netrina ir nerodo jokių live parametrų.
Duomenys:
VIN visai ne į temą..
Pagal variklio kodą galia 120-136kW...
Tad kyla klausimas, koks slėgis turi būti LPT?
Nuo išsišakojimo pirmasis EVAP vožtuvėlis veikia. Traukti eina, pūsti - ne.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 21:50
- Contact:
Re: 9-5 turbo slėgis
siame puslapyje http://forum.ecuproject.com/showthread. ... ted-2008-1 gali pasiieskoti savo bin, pagal ji galima sperst kas ipusta i ecu. gal rasi, ka panasaus.as permeciau bet tokio grynai kaip tavo nemaciau. yra E925635C.53E.bin tai jis lpt 125kw
SAAB 9-5 2.0T stage 1 (red injectors, td04-15) 183kw/350Nm
Ieskomas 9-3 tid..
Ieskomas 9-3 tid..
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: 9-5 turbo slėgis
O kito EVAP vožtuvėlio netikrinai? Beje kuris čia pirmas/antras? Yra tik viršutinis/apatinis, nors realiai tai jie panašiame lygmenyje stovi...
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: 9-5 turbo slėgis
Tikrinau tą, kuris iš variklio priekio. Už keleivio pusės žibinto.
Dar bandysiu patikrinti sistemos sandarumą užkišdamas ją ties sklende ir ties intercoolerio įėjimu. Gal kažkur oras išeina.
Dar bandysiu patikrinti sistemos sandarumą užkišdamas ją ties sklende ir ties intercoolerio įėjimu. Gal kažkur oras išeina.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių