9-5 turbo slėgis

Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

9-5 turbo slėgis

Standartinė Tomeshas » 2013 Rgs 24, 07:54

Nebuvo gauges - nebuvo problemų :). Atsirado gaugė, pamačiau, kad daugiau 0.4bar neužpučia :D. Pajungta ties kuro slėgio reguliatoriaus vakumu.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Re: My 9-5

Standartinė i4rilu » 2013 Rgs 24, 09:05

O tai gal geriau OpenSID'a "dekis" - matysi slegi pries / po, atmosferos slegi ir dar daug kitu parametru :)
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: My 9-5

Standartinė Tomeshas » 2013 Rgs 24, 09:30

Ir mokėti pinigus, kad matyčiau kalną man kasdien nereikalingos informacijos? Na jau ne..
Svarbiausia informacija SID'e yra laikrodis, radijo stotis ir lauko temperatūra. Viskam kitam skirta diagnostika.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: My 9-5

Standartinė romask » 2013 Rgs 24, 12:22

2.3T 162kW ne programavimo pagalba pas tave atsirade? Gal is ten kazkur kyla tie slegio trukumai
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: My 9-5

Standartinė Tomeshas » 2013 Rgs 24, 12:35

Jeigu atvirai, tai nežinau. Pirkau jau su tokiais duomenim ir jų niekaip netikrinau. Savininkas sakė, kad dėjo naujesnį variklį, nes senasis užlinko. Radau sąskaitas, bet nieko konkretaus neparašyta. Servisas duomenų nebeturi.
Anksčiau gal ir geriau važiavo, o gal ir ne. Retai minu tapkę mieste, tad sunkoka palygint. Kas įdomiausia check engine dėl to neužsidega. Prieš tai švietė, rašė lambda slow responce, bet radau kad bov valdymo vakumas nusimovęs. Dabar kažkodėl tik šauktukas į akis įkyriai lenda. Nors niekas kitas nešviečia.
Automobilis gerokai buvo apleistas, o kadangi važiuot važiuoja, laisvo laiko turiu itin mažai, tai ir krapštau tik po truputį.
Vakar ilgas šviesas susitvarkiau, salone visokias lemputes kaitaliojau, dugną ploviau, ryt gal karterį lupsiu, nes leidžia. O turbai turbūt teks palaukt kol op-com'as atkeliaus, nes iš elm nedaug naudos.
Gal tie kW išvis tik regitros klaida. Nors kai pirkdamas lyginau, važiavo juntamai geriau už lpt. Juolab, kad ir persėdau nuo 152kW.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: My 9-5

Standartinė aurissan » 2013 Rgs 24, 12:51

O prie kiek sūkių tie 0,4bar užsipučia?
Užsipučia ir stabiliai laikosi, nešokinėja?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: My 9-5

Standartinė Tomeshas » 2013 Rgs 25, 05:50

http://tinypic.com/player.php?v=2le5vh1&s=5#.UkJdJn-ZAwp

Filmuoti vairuojant visgi sunkoka. Pas mane automatas, tad tas slėgis nuolat šokinėja persimetinėjant pavaroms.
Anksčiau lyg ir girdėdavau suveikiant bovą..

Dirbant ant laisvų gauge rodo -0,6 (kaip ir nurodo tolerance data bazės), užgesinus 0.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: My 9-5

Standartinė aurissan » 2013 Rgs 25, 07:08

Gaugė pajungta teisingai ir vakuumą rodo teisingai (tikėkis, kad ir pučiant turbai rodo gerai). Kas ten per turba, kad kylant sūkiams nuo 4,5k aps., krenta slėgis 0,3...0,2... :scratch:
Tai iš klipuko matyt, kad nelabai ir tuos 0,4bar turime. Tik overboost'inant kokią tai sekundės dalį. Taip neturi būti: nei slėgis kristi, nei taip šoliuoti. Apsitikrink BOV'ą, jo valdiklį ir APC.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: My 9-5

Standartinė Tomeshas » 2013 Rgs 25, 07:24

Gaugė iš subaru sti, kuriame stovėjo lygiagrečiai su blitz turbotimer'iu ir abiejų parodymai buvo identiški. Plius ji mechaninė.
Tarp kitko, subaru ir ant laisvų užminant sukėlinėjo slėgį ir suveikinėjo bov'as. Saabui numynus gaugė daugiau 0 neparodo.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: My 9-5

Standartinė romask » 2013 Rgs 25, 07:43

Siaip kiek suprantu, tai bov'as atmosferinis stovi. Todel nuo jo reiktu pradeti paieskas.
Dar vienas idomus dalykas, kaip ta dalini recirkuliacinio bov'o atidaryma sprendzia atmosferikas? Bent jau pagal openSid parodymus, tai pas lektuva tas bovas nera tik atidarytas arba uzdarytas. Ji ten ir tik dalinai, bent bando, atidaryti :)

O ant laisvu turbina sukant slegis isiurbimo kolektoriuje neturetu dideti, kiek isivaizduoju. Neitin tas priverstinis oro perteklius gerai butu, kaip ir kompas to neleis, kiek jam reikia oro tiek jis sklende atsidaro, priklausomai nuo slegio(ir turbut temperaturos) oro isiurbimo kanale. Nera droselio sklende mechanine ir su gazo pedalu tiesiogiai nesusijusi, tai ir pamatyti turbinos sukeliama slegi gazuojant "ant laisvo" neturetu buti imanoma. Del to ir slegis kolektoriuje yra plaukiojantis, pagal kompo sumanymus. Galbut tik tuo WOT rezimu jis jau nieko nebeziuri ir aidaro visus "klapanus" :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: My 9-5

Standartinė Tomeshas » 2013 Rgs 25, 08:13

Bovas gamyklinis, recirkuliacinis. Šiandien pabandysiu nulupt ir patikrint.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: My 9-5

Standartinė aurissan » 2013 Rgs 25, 08:42

Matau pagal darbą, kad gaugė mechaninė. Ant laisvų sūkių turbina įsisuka ir tikrai sukelia slėgį. Tačiau jis susidaro prieš droselinę sklendę, kur slėgis tikrai nėra aktualus. Už sklendės slėgio ant laisvų nebus.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: My 9-5

Standartinė Tomeshas » 2013 Rgs 25, 09:01

Na gerai, viskas kaip ir aišku. Slėgio mažai, kažkas neveikia, reikia žiūrinėti. Taip ir padarysiu.
Tačiau.. kodėl nedega check engine?
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: My 9-5

Standartinė aurissan » 2013 Rgs 25, 09:11

Todėl, kad mišinys tvarkingas ir viskas savo ribose susitvarko su esama situacija. Gaila, kad nėra ekstremalų, niekas neįsidėjęs boost gaugės į tokį modelį ir negali nieko pakomentuot, patvirtint, paneigt.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: My 9-5

Standartinė Romeo » 2013 Rgs 25, 12:30

Tomeshas rašė:http://tinypic.com/player.php?v=2le5vh1&s=5#.UkJdJn-ZAwp

Filmuoti vairuojant visgi sunkoka. Pas mane automatas, tad tas slėgis nuolat šokinėja persimetinėjant pavaroms.
Anksčiau lyg ir girdėdavau suveikiant bovą..

Dirbant ant laisvų gauge rodo -0,6 (kaip ir nurodo tolerance data bazės), užgesinus 0.


Švelniai tariant nelabai ir važiuoja Saabukas su 160kw. Ir be gaugės turėjai suprasti kad kažkas jam negerai.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių