Puslapis 37

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 29, 21:35
bruzas
9-5 MY98 2.0t LPT
Labai sokineja apsukos neduodant apkrovos, t.y. ant laisvu, arba vaziuojant ir atleidus gaza tiek, kad masina pradeda letet, o ne palaiko pastovu greiti arba greiteja. Buna uzeina tiek sokineja, kad bandant ramiai vaziuot (tarkim po leto stumtis is stovejimo vietos) uzgesta ir paskiau sunkiai uzsiveda.
Kas atlikta:
- Pas skirtingus meistrus vakuuma tikrino - tipo viskas ok (kaip ir su kuo negaliu pasakyt, per atstuma troubleshootinu, o tas kas vezioja tai palieka masina meistrams ir pasiima su isvadom)
- Kompresija visuose cilindruose po 14 (greiciausiai ant karsto matavo. Meistrai sako kad ryskiai per daug, reikia ziuret voztuvus);
- Su tech2 gaudyti kodai - nieko nera;
- Su tech2 nustate, kad kazkurie 2 cilindrai puse kartu "nesuveikia" (turbut tai reiskia kad kuras neuzdegamas, bet kodel? Nera kuro? Nera kibirksties? Ka is situ parametru tech'as gali matyti?);
-Zvakes keistos, pagal kataloga, nulis efekto;
- DI kasete uzdeta kita pabandymui, veikianti (na kitas variklis su ja tai gerai dirbo), nulis efekto;
- Is vokietijos parvaziavo su bloga turbina, Lietuvoje pakeista (pas perekupus, tai gal atvirksciai uzdet galejo? :pig:);

Koks tolimesnis veiksmu planas? Ka forumo ekstrasensu mintys sako?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 29, 21:47
Rudik
Isvardink Memellando meistrus, kurie tokiu veju pripasakojo.

Parašytas: 2014 Lap 29, 22:04
bruzas
Sunku. Kaip ir minejau, man raportuoja zmogus, kuris nesigilina ir nestovi prie tu meistru, tai nesamoniu visokiu teko girdet. Galesiu paklaust

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 29, 22:20
romask
O katalogas kieno buvo? Kokias zvakes sudejai? NGK?

Parašytas: 2014 Lap 29, 22:49
bruzas
Speju BOSCH, pasiklausiu.

Ka galvoju toliau, tai OSM nuo saviskes imest, purkstukus atjungineti po viena. Gal dar koks alkuninio daviklis? Bet juk del tokiu dalyku kazkokia missfire ar pan. turetu mest klaida :?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 29, 22:51
romask
Nu tai keisk dar karta, tik dabar i NGK... Ir katalogo to daugiau nenaudok, kuris ne ngk siulo. Tada pradek bedu paieskas per nauja

Parašytas: 2014 Lap 30, 12:35
bruzas
O tai nejaugi jau tiek blogai boscho analogas? :? As sau bosch vietoj ngk susukau, niekas kaip ir nepasikeite. Juolabiau prisiskaiciau, kad ngk ne made in japan sudu kruva, o tu japan gaut neina...

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 30, 12:53
siderf
bruzas rašė:O tai nejaugi jau tiek blogai boscho analogas? :? As sau bosch vietoj ngk susukau, niekas kaip ir nepasikeite. Juolabiau prisiskaiciau, kad ngk ne made in japan sudu kruva, o tu japan gaut neina...

Pernai pirkau intercarse nkg made in japan. Prieš mėnesį Jutoje irgi gavau japnskas nkg. Kitokių net niekas ir nesiūlė .

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 30, 13:02
romask
Japonisku pigiuju greitu metu nebeliks. Galima vaziuot ir su prancuziskom, jos tiesiog kartais fuflo papuola, bet ne visos. Nevaziuojant po 100k su komplektu ar dujom, gyvent galima ir su prancuziskom. O "analogai" bedu pridaro. Jei nori dar ir DI ateityje pasikeisti - naudok i sveikata :)

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 30, 14:01
siderf
romask rašė:Japonisku pigiuju greitu metu nebeliks.


iš kur tokios žinios?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 30, 14:13
raimax
siderf rašė:
romask rašė:Japonisku pigiuju greitu metu nebeliks.


iš kur tokios žinios?


Nuogirdos, iš žmonių kurie dirba su NGK produkcija.
Žvakės importuojamos į jEuropą iš Japonijos, kadangi Japonija yra ne ES sąjunga, taikomi mokesčiai, plius logistika. NGK labiau apsimoka pigiausias žvakes (kurių ir poreikiai yra didžiausi mūsų žemyne) gaminti Prancūzijos gamykloje.
O brangiosios žvakės Iridis/Platina(gal dar koks biesas yra) dėl sudėtingesnės/brangesnės gamybos technologijos yra gaminamos Japonijoje.

Ir pagal tuos žmonės, (BCPR6ES-11/BCPR7ES-11) made in Japan yra tik likučiai užsistovėję centriniuose sandėliuose. Viena dėžė gali būti Made in Japan, kita - France.



gal yra ir kita tos istorijos versija. Bet pats bandžiau Šiauliusoe paieškoti užsilikusių Japoniškų žvakių, per detalių tiekėjus - dėja, iš kelių šimtų vienetų žvakių tik 5buvo Japan.

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Lap 30, 17:20
Audriss99
Jei taip toliau, kiekvienam verta bus nusipirkti žvakių tikrinimo įrangą.
http://www.iptools.in/spark-plug-cleaner-and-tester.htm
Tada bus galima ir su rusiškom žvakėm važinėti :-D :-D :-D

Parašytas: 2014 Gru 01, 11:43
bruzas
Nu gerai, zvakes reikia bandyti. Bet jas pakeitus naujomis darbas nepasikeite. Naujos zvakes bent 100km turejo laikyt :? Dar ka prisiminiau - idejus dujas simptomai ant ju sustiprejo, ant benzo +- tas pats liko. Gal dar kokiu ideju? Srauto matuokle gali be klaidos "knisti" sitaip prota?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 01, 12:31
romask
Tai zvakes pakeistos ar ne? Jeigu boshai, tai jie nesugedo, gali det i kita masina, ne saab, kuriai jie tinka ir vaziuot sekmingai. Tolimesne diskusija beprasmiska praktiskai, kol nepakeistos zvakes.

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 01, 22:22
bruzas
Isuktos NGK. Kokios priklauso. Nera pasikeitimo. Tai visgi, gal kokiu ideju? Kaip ten su kompresija, kokia ji priklauso? Gal kas tiksliai gali kur paziuret (autodata neduoda tokiu duomenu?), nes internete nekazka kol kas radau.

EDIT: cia, cia ir cia raso, kad normali kompresija 12atm. 2atm nuokrypis, kaip ir nelabai daug. Juolab visi 4 draugiskai nukrype, negali but kazkoks voztuvas, kaip meistrai siulo :?