Puslapis 47

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 02, 09:50
Audriss99
Jei sklendė mechaninė, gali kvailioti tuščios eigos vožtuvas arba kompas.

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 02, 09:55
romask
Sklende elektrine, tik LIMP HOME rezimu mechanine patampa, laisva eiga vakuumu berods reguliuojasi, gal slangele kiaura i droseli einanti?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 02, 12:14
aurissan
bruzas, nepainiok kompresijos su suspaudimo laipsniu. Compression ratio tai nėra kompresija.

Parašytas: 2014 Gru 02, 12:27
bruzas
Nu tai kad lyg ir neminejau cia suspaudimo laipsnio niekur. Jo su kompresimetru nemanau kad iseis pamatuot. O kokia tiksli savoka, tam dalykui, kuri cia su kompresimetru ismatavo (jei ir iranki teisingai vadinu)? Vadinu tiesiog kompresija, bet tai cia tiesiog zargonas istriges.

Su vakuuminem zarnelem sake viskas tvarkoj, tikrino ir pats ir pas meistrus. Laisvos eigos voztuvo kiek zinau pas T7 nera. O kaip su TPS? Yra liga ju ar nelabai?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 02, 12:31
aurissan
Tai tada jei ne tu tai nuoroda suklaidino. Jei kompresija normose- tai nereikia prie jos daugiau kabintis. Jei ji dar mažesnė (ir visuose cil. vienoda) tai važiuoja nesipurtant ir su tokia. Beja, o prie to purtymosi kelenimų nesigirdi?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 02, 12:46
romask
Kad cia is vis kaip sugedes telefonas vyksta :) Vienas zmogus kazkur kazka daro, kitas jo bedas aprasineja :)
O tas tvarkoj, tai buvo nuimta ir apziureta? Taip pat butu gerai patikrinti visas EVAP sistemos slangeles, kurios su droseliu susije. Nes panasiau tai cia i vakuumo nuoteki kazuriam gale, bet paprastas garazinis tai vargiai tokia uzduoti iveiks, nebent kazkiek turi supratimo su kuo susidure :)

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 03, 23:47
bruzas
Vakuumo nuotekis dar syki bus tikrinamas, slangu uzpirkta. Prie purtymusi jokiu kalenimu ir uzimu nera, tiesiog nestabilus variklio darbas.

Dar syki pas signalo Tech2 apsilanke. Dabar jau viskas aisku kas ten ir kaip ziurejo - supratimas tik bazinis, jei techas raso ka rodo, tai perskaito, bet jei reiktu kazka surast ir diagnozuot - greiciausiai be sansu, nebent netyciom. Ar yra Klaipedoj normalus motoristas, kuris gebetu teisingai interpretuoti techo parodymus? Su savo techu aisku geriau, bet gal galima butu suderinti kad ir is to pacio signalo, kad duotu pasinaudot.

O ka dabar perziurejo (taip taip, sugedes telefonas, bet ka daryt...) - prie variklio parametru, misfire duoda sitokius duomenis:
1 - 400
2 - 5000
3 - 5500
4 - 500
Skaiciai netikslus, nes jie ir kinta pastoviai, bet proporcijos matosi. Tokie skaiciai pasirodo jau po keliu minuciu darbo. Pasirinkus konkretu cilindra kreive eina per techa(horizontali), kai variklis netolygiai sudirba kreive sokteli - zodziu tai ka rodo ekrane ir kas vyksta su varikliu +- sutampa. Knock'as tik vienetais skaiciuojasi, tai ne taip baisiai.
Mano protas neisnesa - kaip gali su sitokiu kiekiu missfire vazineti trionicas be jokio CEL ir jokios klaidos.
Veiksmu planas, mano nuomone:
- chirurgiskai atidus vakuuminiu slangu ir EVAP sistemos voztuveliu perziurejimas
- DI kasete is veikiancios masinos, bei pries vedant nuresetintas ECU
- eterio proceduros aplink isiurbimo kolika, purkstukus ir pan.
Dar pasiulymu?

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 04, 00:07
CandyBoy
Man rodos čia DI knisą protą, jeigu kažkur siurbtų orą, tai misfire visur būtų kosminis, o dabar pagrinde tik 2-3 kaušai...

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 04, 00:09
bruzas
Bet DI gera jau buvo isbandyta. Be ECU reset, bet viltis kad tas reset'as pades tai tik kad ramiau butu, iki pakol isbandyta bus, nes protas sako kad sudas buvo ir liks.

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 04, 00:14
CandyBoy
Gal purkštukus dar reiktų pasižiūrėt... Misfire tai tikrai labai labai per didelis, kad ir tie 500 jau ryškiai per daug. Su techu nepažiūrėjot riebina kurą ar liesina? Pamiršau kaip vadinasi tas parametras :D

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 04, 00:34
bruzas
Techas signale rusiskas. Angliskais terminais dar susigaudyciau, bet rusiskai bevek be sansu. O kaip paaiskinti zmonems, ko ieskoti, kai jie to nesupranta? Prie parametro, kuriame buvo zodis lambda, sake kito skaiciai tarp -15 ir +10, arba atvirksciai. Kokiais vienetais? A velnias zino, buciau su techu dirbes, tai pagal intuicija arba zinojima galima butu nustatyt.

Nu zodziu, "sugedes telefonas" kaip minejo, bet kol kas stengiuosi kaip iseina. Meistru kuriais pasitiket galima nera kol kas (kaip ir prasiau, klaipedieciai - rekomenduokit, jei ka zinot), pats tik per kaledas galesiu prieit.

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 04, 07:48
romask
Techas procentais lamdos tuos duomenis versti turetu. Teoriskai turetu jie plaukiot, bet ne tiek daug. Tas didelis plaukiojimas gali del adaptaciju ir trioniko bandymo "normalizuot" misini but.

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 10, 20:13
Dru
bruzas rašė:Bet DI gera jau buvo isbandyta. Be ECU reset, bet viltis kad tas reset'as pades tai tik kad ramiau butu, iki pakol isbandyta bus, nes protas sako kad sudas buvo ir liks.


gal Throttle Position Sensor grybą pjauna

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 10, 20:17
romask
PAs 9-5 tas integruotas i droseli, ir nelabai remontuojamas, kazkiek adaptacijos dar apgydo situs reikalus, bet tas neturetu tarp cilidru tokiu pievu daryt

Re: Variklio purtymasis

Parašytas: 2014 Gru 10, 20:23
Dru
romask rašė:PAs 9-5 tas integruotas i droseli, ir nelabai remontuojamas, kazkiek adaptacijos dar apgydo situs reikalus, bet tas neturetu tarp cilidru tokiu pievu daryt



kas te žino... gali būt ir tame daikte bėdos. ne specialistas aš, bet.. bet visgi širdelė labai linsta prie to Throttle Position Sensor.. prie to pačio gal ir Crankshaft Position Sensor patikrint