Puslapis 12

SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 10, 16:56
Justas393
Sveiki,

Po pirmosios savaitės eksploatavmo SAAB 9-3 (2003 m., amerikinis, automatas, 2.0t benzinas/dujos) tiesiogine to žodžio prasme driokstelėjo bėdomis. Pasikeitus tepalus, po poros dienų (tepalai Mobil1 5w30) ryte užvedinėjant užsidegė įspėjimas apie Low oil pressure. Įspėjimas užsidega trumpam tik ryte - užvedinėjant po trumpų pertraukų, įspėjimas nebeužsidega. Patikrinus tepalų lygį (kai jau buvo nusistovėjęs), matyti, kad jis ties maximumu. Tepalo lygio lemputė nedega.
Tą pačią dieną bevažiuojant ir bėgėjantis iš greitėjimo juostos, variklis staiga pradėjo trūkčioti, ėmė mirksėti chekas (checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą). Pamaniau, kad kas nors su dujom, tačiau perjungus į benziną, purtymasis paspaudus per tapkę, išliko. Trūkčiojantis motoras virš kokių 3.000 RPM nebenorėjo suktis. Purtėsi ir sustojus.
Ryte užvedus auto (vėl įsižiebė Low oil pressure), viskas ėjosi neblogai. Kai motoras buvo įšilęs iki darbinės temperatūros, bevažiuojant spustėlėjau per tapkę - trūkčiojimas ir mirksintis checkas vėl išlindo.
Ar tai gali būti susiję? Gal dėl bėdų su tepalo spaudimu neleidžia važiuoti pilnu režimu? Ar vis dėlto reikia snarglių šioms dviem bėdoms ieškoti atskirai? Jau perskaičiau visą forumą apie bėdas su DI, oro srauto matuokle, vakuminėm šlangom. Bet iki vakar nebuvo net menkiausių įtarimų, kad būtų kas nors blogai su degimu - valino SAAB'as kaip turi būt, kol nepakeičiau tepalų. Savo ruožtu užsienio forumuose teko nemažai paskaityt, kad pas šiuos SAAB'us mėgsta karteryje brūdo susikaupti.
Pirmadienį varau į Aeropolį, bet gal iki tol pasidalinsit naudingo įžvalgom? Ačiū.

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 10, 17:16
lul
trukciojimas gali buti del zvakiu, babinu, variklio kompo nes nesuregulioja tinkamo misinio, abejoju ar tos dvi bedos susije

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 10, 18:18
Trafukas
Kai bėdos pradeda lįsti po tepalų keitimo, panašu, kad prieš parduodant į variklį buvo pripilta "daktaro"

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 10, 18:58
Mark
checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą

Dar ir taip buna :?: pasmane amerikonas 9-5 su 95, 98 jokiu problemu nera del oktano cia gal kas makaronu pakabino, kolega su 9-3 amerikonu vazineja 98 benzu su dujom irgi viskas tvarkoj su oktanu, beto ant bako dangcio rasosi min 86 max unlimited octan

O del mirksincio checko tai turi but kad miss fire gal kokio cilindro zvake nevisada sudirba ir truciojimas gaunasi...

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 10, 19:42
i4rilu
Tai pradžioje karterio tepalo paėmimo sietelį kuo greičia valyti, o po to jau toliau žiūrėti. Žvakes dar pasikeisti, jei seniai nekeistos.

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 10, 21:37
CandyBoy
Daug bėdų čia gali būti, reikia nuskaityti klaidas. O dabar tai galim burti nuo kompresijos nebuvimo iki vakumo žarnelių - visos teorijos bus teisingos :D

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 10, 21:54
Grazvis
Dėl slėgio - per didelio tankio tepalo filtras gali būti, esu skaitęs ir tokią teoriją.

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 11, 06:45
Myndoza
O purtosi ant benzino ar ant dujų? Jei ant dujų, tai gali būti, kad purkštukas kuris blogai veikia, jei ant abiejų, tikrinčiau DI ir žvakes... nors geriausia būtų, kad pas meistrus nuvažiuotum tinkamus, ir normaliai pasižiūrėtų, kas per CE klaidos. Nes tas per aukštas degimo temp... :lol:

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 11, 08:08
Romeo
Rašo, kad purtosi ant abiejų kuro rūšių. Kiek aš žinau, kuo didesnis benzino oktanas tuo degimo temperatūra žemesnė. Tikrai kažkas prikabino makaronų. Dėl alyvos slėgio jei atsirado užrašas po keitimo alyvos, tai aš pirmiausia ir įtarinėčiau alyvos filtrą. Kokios firmos?

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 11, 08:22
Justas393
Ačiū už paprotinimus checko klaidų vingrybių klausimu. Praėjusią savaitę buvo pajungta ant kompo - išmetė tik klaidą dėl per aukštos dujų degimo temperatūros.
Alyvos filtras - filtron firmos.
Purtymasis vyksta ant biejų kuro rūšių. Kai auto būna pilnai įšilusi, kalatojimasis stovint vietoje dar didesnis nei važiuojant.

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 11, 08:24
romask
Tu geriau klaidos koda sakyk, o ne aprasyma, nes degimo temperaturos nelabai kas matuoja, daznai neaiskus klaidu skaitytuvai nesamoningus ir aprasymus rodo...

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 11, 08:42
Myndoza
Bėja, toks draugiškas patarimas, gal geriau nevažinėk su mašina, kol tiklsiai nežinai, kad per bėda, nes gali variklį visiškai "supjauti".

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 11, 10:37
CandyBoy
Filtroną iškarto pasikeisčiau į normalios firmos filtrą, pvz mann ar knecht. Ir gal ta klaida buvo per riebus mišinys,o ne per didelė kaitra :D

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 11, 11:33
Povilas
Greičiau per liesas mišinys, tada temperatūra būna sukilus. Bet kuriuo atveju tai turėtų matytis iš žvakių spalvos.

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Parašytas: 2014 Rgp 26, 17:17
Justas393
Problema išspręsta pakeičiant žvakes ir DI kasetę.