SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Parašytas: 2014 Rgp 10, 16:56
Sveiki,
Po pirmosios savaitės eksploatavmo SAAB 9-3 (2003 m., amerikinis, automatas, 2.0t benzinas/dujos) tiesiogine to žodžio prasme driokstelėjo bėdomis. Pasikeitus tepalus, po poros dienų (tepalai Mobil1 5w30) ryte užvedinėjant užsidegė įspėjimas apie Low oil pressure. Įspėjimas užsidega trumpam tik ryte - užvedinėjant po trumpų pertraukų, įspėjimas nebeužsidega. Patikrinus tepalų lygį (kai jau buvo nusistovėjęs), matyti, kad jis ties maximumu. Tepalo lygio lemputė nedega.
Tą pačią dieną bevažiuojant ir bėgėjantis iš greitėjimo juostos, variklis staiga pradėjo trūkčioti, ėmė mirksėti chekas (checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą). Pamaniau, kad kas nors su dujom, tačiau perjungus į benziną, purtymasis paspaudus per tapkę, išliko. Trūkčiojantis motoras virš kokių 3.000 RPM nebenorėjo suktis. Purtėsi ir sustojus.
Ryte užvedus auto (vėl įsižiebė Low oil pressure), viskas ėjosi neblogai. Kai motoras buvo įšilęs iki darbinės temperatūros, bevažiuojant spustėlėjau per tapkę - trūkčiojimas ir mirksintis checkas vėl išlindo.
Ar tai gali būti susiję? Gal dėl bėdų su tepalo spaudimu neleidžia važiuoti pilnu režimu? Ar vis dėlto reikia snarglių šioms dviem bėdoms ieškoti atskirai? Jau perskaičiau visą forumą apie bėdas su DI, oro srauto matuokle, vakuminėm šlangom. Bet iki vakar nebuvo net menkiausių įtarimų, kad būtų kas nors blogai su degimu - valino SAAB'as kaip turi būt, kol nepakeičiau tepalų. Savo ruožtu užsienio forumuose teko nemažai paskaityt, kad pas šiuos SAAB'us mėgsta karteryje brūdo susikaupti.
Pirmadienį varau į Aeropolį, bet gal iki tol pasidalinsit naudingo įžvalgom? Ačiū.
Po pirmosios savaitės eksploatavmo SAAB 9-3 (2003 m., amerikinis, automatas, 2.0t benzinas/dujos) tiesiogine to žodžio prasme driokstelėjo bėdomis. Pasikeitus tepalus, po poros dienų (tepalai Mobil1 5w30) ryte užvedinėjant užsidegė įspėjimas apie Low oil pressure. Įspėjimas užsidega trumpam tik ryte - užvedinėjant po trumpų pertraukų, įspėjimas nebeužsidega. Patikrinus tepalų lygį (kai jau buvo nusistovėjęs), matyti, kad jis ties maximumu. Tepalo lygio lemputė nedega.
Tą pačią dieną bevažiuojant ir bėgėjantis iš greitėjimo juostos, variklis staiga pradėjo trūkčioti, ėmė mirksėti chekas (checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą). Pamaniau, kad kas nors su dujom, tačiau perjungus į benziną, purtymasis paspaudus per tapkę, išliko. Trūkčiojantis motoras virš kokių 3.000 RPM nebenorėjo suktis. Purtėsi ir sustojus.
Ryte užvedus auto (vėl įsižiebė Low oil pressure), viskas ėjosi neblogai. Kai motoras buvo įšilęs iki darbinės temperatūros, bevažiuojant spustėlėjau per tapkę - trūkčiojimas ir mirksintis checkas vėl išlindo.
Ar tai gali būti susiję? Gal dėl bėdų su tepalo spaudimu neleidžia važiuoti pilnu režimu? Ar vis dėlto reikia snarglių šioms dviem bėdoms ieškoti atskirai? Jau perskaičiau visą forumą apie bėdas su DI, oro srauto matuokle, vakuminėm šlangom. Bet iki vakar nebuvo net menkiausių įtarimų, kad būtų kas nors blogai su degimu - valino SAAB'as kaip turi būt, kol nepakeičiau tepalų. Savo ruožtu užsienio forumuose teko nemažai paskaityt, kad pas šiuos SAAB'us mėgsta karteryje brūdo susikaupti.
Pirmadienį varau į Aeropolį, bet gal iki tol pasidalinsit naudingo įžvalgom? Ačiū.