Pirmiausia reikia susikonstruoti taimeriuką pagal va tokią schemą kaip prikabintam paveiksliuke. Maitinimą jai reikia pajungti nuo kur nors, kas užsimaitina įjungus degimą. Kad ir nuo prikurkės ar panašiai. Toliau reikia perkirpti vieną temperatūros daviklio laidą ir gautus galus prijungti prie schemoje pavaizduotos rėlės kontaktų taip, kad esant atjungtai rėlei tie laidai taip pat būtų atjungti.
Veikimas paprastas: įjungi degimą, kurį laiką būna atjungtas temperatūros daviklis ir tu užsivedi be problemų. Praeina kelios sekundės ir sudirba rėlė, sujungia temp. daviklio laidus ir temperatūrą jau matuoja kaip priklauso.
Po kiek laiko sudirbs rėlė nusistato rezistoriumi R1 ir kondensatoriumi C1.
Žmogus, turintis elementarias elektronikos žinias tokią schemą surinks labai greitai
Klausimai važiuojantiems TiD'ais
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
Mano suprojektuota schema veikia kiek kitokiu principu, nei aukščiau įdėta, tačiau ji jau ir išbandyta.
trumpai apie veikimą:
*Schema jungiama prie podegiminio pliuso, ir automobilio kėbulo(jungimas pažymėtas punktyrais)
*Arba gali būti jungiamas nuolatinis + ir atvestas atskiras mygtukas(+), kurį spustelėjus schema aktyvuotusi.
*Pagal potenciometro RV1 reikšmę keičiamas veikimo intervalas (jei komponentų nominalai bus tokie, kokie patiekti) 6-16sekundžių.
*Temperatūrinio daviklio laidas perkertamas ir sujungiamas su relės kontaktais NC-COM
*Įjungus degimą, schema aktyvuojasi, ir pritraukia relę, taip nukirsdama temp. daviklio grandinę, po tam tikro intervalo, relė atšoksta, ir vėl sujungia temp. daviklio grandinę.
*Ir kiekvieną kart įjungus degimą šita balalaika kartojasi
principinė, ir veidrodinė (buttom copper) pcb pateikta žemiau: (dar tiesa pcb atsirado viena varža, 10k extra pavadinta, ji kaip apsauga nuo statinio kruvio, sujungta su tranzo baze ir gnd.
trumpai apie veikimą:
*Schema jungiama prie podegiminio pliuso, ir automobilio kėbulo(jungimas pažymėtas punktyrais)
*Arba gali būti jungiamas nuolatinis + ir atvestas atskiras mygtukas(+), kurį spustelėjus schema aktyvuotusi.
*Pagal potenciometro RV1 reikšmę keičiamas veikimo intervalas (jei komponentų nominalai bus tokie, kokie patiekti) 6-16sekundžių.
*Temperatūrinio daviklio laidas perkertamas ir sujungiamas su relės kontaktais NC-COM
*Įjungus degimą, schema aktyvuojasi, ir pritraukia relę, taip nukirsdama temp. daviklio grandinę, po tam tikro intervalo, relė atšoksta, ir vėl sujungia temp. daviklio grandinę.
*Ir kiekvieną kart įjungus degimą šita balalaika kartojasi
principinė, ir veidrodinė (buttom copper) pcb pateikta žemiau: (dar tiesa pcb atsirado viena varža, 10k extra pavadinta, ji kaip apsauga nuo statinio kruvio, sujungta su tranzo baze ir gnd.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 36
- Užsiregistravo: 2012 Spa 16, 20:54
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
jeigu daryti zvakiu pakaitinima, tik nedarykit su mygtukais..viska darykit ant raktelio, nes su mygtuku vienas pazystamas pasidare zvakiu pakaitinima ir viena karta isedes i automobili nuspaude mygtuka kad pakaitintu zvakes, automobili uzsikure o pakaitinima uzmirso isjungti ir neisjunge tol kol nepradejo smirdeti...dar gerai kad neuzsidege.po to teko keisti visas zvakes nes jos paprasciausiai iskepe.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
klaida buvo, kad jis panaudoji FIKSUOJAMA mygtuką ar jungtuką. būtų naudojęs nefiksuojama, aišku tektu su pirštu palaikyti 10s. ir būt buvę viskas ok.andres rašė:jeigu daryti zvakiu pakaitinima, tik nedarykit su mygtukais..viska darykit ant raktelio, nes su mygtuku vienas .
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
sveiki,del kurimosi man atrodo issiaiskinau,atjungiau ta temperatueos fiske ir masina uzsivede tris kartus greiciau nei iprastai tik ventiletorius radijatoriaus sukosi visu pajegumu ar taip turi buti saab93 1.
9 tid 2005
9 tid 2005
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
taip turi būt, kai variklio kompas nebemato antifrizo temperatūros (Short/open circuit), ir tada pagal nutylėjimą temperatūros reikšmė yra -50 laipsnių: todėl ir pakaitinomo žvakės kaitina, ir variklis dirba riebiu mišiniu. Tačiau, kad apsisaugoti nuo (galimo) variklio perkaitinimo(juk temperatūros nemato) įjungiamas ventiliatorius.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
tai kad neatjungineti tos fiskutes reike taimeriuka statyti?as ant elektronikos esu zales,gal zinai kas uzsiima tu taimeriuku konstravimu?
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
Kokiame mieste reikia? Jeigu Klaipėda, tai galiu ir aš tą taimeriuką pagaminti
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
as seip skotijoje gyvenu,bet lt yra brolis mano ir jis gyvena kedainiuose,kaune buna daznai,klaipeda tolokai biski gaunasi,o kiek kainuotu tas taimeriukas?ir isvis idomu man kas ce sugede gali buti kad ta taimeriuka reik statyti?
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
tas taimeriukas nėra problemos šalinimo būdas,o tik jos apėjimas... Tad pradžiai reiktų tos pačios problemos šaknų paieškoti, ir tada jau spręsti apie jos šalinimą, gal koks daviklis grybą pjauna ar dar kas..
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
o negali tas termostato dacikas gryba pjauti,nes man ir temperatura neuzkyla iki darbines
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
Temperatūros daviklis čia niekuo dėtas. Jei jis tau rodytų žemesnę temperatūrą, negu yra, tai variklis turėtų netgi lengviau vestis. Dažnai pasitaikanti tokio apyšilčio variklio nesivedimo priežastis būna kuro siurblyje. Pas tuos variklius, kur yra paskirstymo grandinė (kaip D223L 2.2TiD), gali būti pasitampiusi pati grandinė, tai neatitinka degimo kampas. Bet tikslios diagnozės plikom rankom čia jau nenustatysi. Tas taimeriukas tik apeina pačią problemą, bet jos neišsprendžia
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
ir reiktu pridurt, kad jei jau variklis nepašyla, tai 95 procentai kad bus kaltas termostatas.
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
Taip, jei variklio temperatūra nepakyla iki darbinės, tai 95% kaltas termostatas. Bet jis nedaro įtakos variklio užsivedimui
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54
Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais
bet kiek suprantu niekas tos problemos ir neisko visi statosi tuos taimeriukus ir vaziuoja toliau,taip kad atsakymo nera,kazkokie x-failai
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių