Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Vartotojo avataras
juozas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2006 Spa 15, 15:06
Contact:

Standartinė juozas » 2009 Sau 06, 20:28

[quote="ziopliai"][quote="juozas"] vėliau bandant kurti, ilgokai tenka pasukti starteriu, nes žvakės nekaista.
Ar galima pareguliuoti, kad žvakės kaistų ir aukštesnėje temperatūroje?[/quote] ir neturi kaisti kai variklis siltas

[/quote]

Šiandien buvo -11 ir nekaito, buvo stovėjęs 1,5 val.
Nenorėjau lįsti po kapotu pažiūrėti ar variklis šiltas, nes labai šalta buvo :-D
9-3 2.2 TiD 2003
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Standartinė Tikras » 2009 Sau 06, 22:26

dar pastebejau kad prasidejus salciams SIDas pradejo rodyti mazesnes kuro sanaudas..anskciau mieste buvo ~10ltr/100km o dabas 8ltr/100km :) gal smegeneles persalo nabagui? :)
nes pagal mane atvirksciai turetu daugiau srebti kura: masina kazkiek pasildai, vazineju aukstesnem apsukom kad greiciau susiltu, daznai praslysta ratai, kelias snieguotas ir pan.
ziuresim ka parodys kuro pylimas
ex 9-3SS
pasha
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 2008 Sau 15, 10:24
Miestas: Vilnius

Standartinė pasha » 2009 Sau 07, 12:21

Sitas "pagerinimas" su zvakiu kaitinimu ir man nepatinka. Galetu paprasciausiai kiekviena kart ijungus degima pakaitint ir viskas, nes dabar is po nakties kuriasi zymiai lengviau nei kad palikus porai valandu pastovet...

Kai dar turejau senuka galant'a, buvau atjunges rele ir zvakiu pakaitinimui pasidares paprasta knopke salone. Dar susidejau 6v zvakes vietoj 12v, tai palaikius 2-3 sekundes zvake jau budavo raudona "darbines temperaturos" ir kiek pamenu, esu uzkures prie -27 salcio.
Saab 93 SS 2.2tid 2003
diuteremonijus
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 24
Užsiregistravo: 2008 Lie 28, 09:13
Miestas: Vilnius

Standartinė diuteremonijus » 2009 Sau 07, 16:16

Tas pats ir man su užvedimu kai salta ir buna pabuvusi gan ilgai tai OK bet kai pastovi 3-4 val tai reikia pasukti. Nuo tokiu uzvedinejimu net starteriui kapec parejo. Tai dabar servise remontuoja ir paaiskejo kad kazkas negerai ten su tom smegeim visdeto del zvakiu pakaitinimo tai eisko smegenu.
Pilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 2007 Rgp 06, 17:37

Standartinė Pilas » 2009 Sau 10, 11:28

gal su TECH galima pareguliuoti ka nors .. ?
Lauris
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2008 Spa 28, 18:40
Miestas: Vilnius

Standartinė Lauris » 2009 Sau 10, 18:36

Pilas rašė:gal su TECH galima pareguliuoti ka nors .. ?


As irgi pagalvojau gal galima su Techu kazka paderint kad jungtu tas zvakes prie siltesnes temperaturos o ne nuo -5C :)
SAAB 9-3 2,2 TID MY2003
Pilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 2007 Rgp 06, 17:37

Standartinė Pilas » 2009 Sau 12, 10:47

beje, dar gali buti susije ir su paciu davikliu. pvz mano masina siandien rode -3 bet zvakes kaitino, ir netrumpai. , na tiesa saltis nakti galejo buti didesnis, idomu aisku is kur tempereatura skaito, nes jei is to pacio daviklio , tai turetu buti visada tiap pat. bet tiap nera . gal dar kazka matuoja ...
o kai skaiciau ka galima patiuninti su Tech2 tai kaip ir neradau kad butu apie zvakes parasyta ...
Vartotojo avataras
Bies
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2006 Geg 24, 09:59
Miestas: Muenchen
Contact:

Standartinė Bies » 2009 Sau 12, 11:33

Pas mane irgi toks pats bardakas su pakaitinimu. Nesuprasi kada jis isijungia kada ne. Kartais garaze po nakties isijungia, kartai ne. I darba atvaziavus ir visa diena prastovejus prie -10 - tik viena karta per savaite isijunge. Reikes tikriausiai mygtuka pasidaryti...
2006 BMW 535D
Mefist
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:28
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Mefist » 2009 Sau 12, 15:06

Bies rašė:Pas mane irgi toks pats bardakas su pakaitinimu. Nesuprasi kada jis isijungia kada ne. Kartais garaze po nakties isijungia, kartai ne. I darba atvaziavus ir visa diena prastovejus prie -10 - tik viena karta per savaite isijunge. Reikes tikriausiai mygtuka pasidaryti...


Kiek pamenu tai zvakiu ijungimas priklauso ne tik nuo lauko temperaturos, bet ir nuo variklio (ausinimo skyscio) temperaturos tuo metu. Todel jos ir neisijungia pastovejus kelias valandas, varikliui dar esant "siltam". WIS'e galima susirast veikimo schema ir nuo kokiu davikliu imami rodmenys, kam idomu.
Prie dabartiniu temperaturu maniskis ypatingu nepatogumu nekelia, gal pora apsisukimu daugiau ir padaro, bet uzsiveda visad is pirmo kart. Svarbu akumas, kad geras butu. ;)
Ex. 900 T16S MY84

E39 M57, MY01
E34 M30, MY90
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2009 Sau 12, 16:16

Mefist rašė:...Prie dabartiniu temperaturu maniskis ypatingu nepatogumu nekelia, gal pora apsisukimu daugiau ir padaro, bet uzsiveda visad is pirmo kart. Svarbu akumas, kad geras butu. ;)

Idomus dalykas del tu akumu. Va pvz vazineju su 3.0TiD 3.5 metu. Pirkau pavasari, o rudeni, pasalus pastebejau, kad sunkiau vedasi, tai pasikeiciau akuma (Varta 75Ah, brangiausias ir galingiausias koki radau parduotuveje, beje galinguma limituoja plastikines dezutes dydis po kapotu i kuria ir dedasi akumas). Tuomet pradejo vestis puikiai. Taigi originalus SAAB akumas (bent jau SAAB lipdukais apklijuotas) gyveno masinoje 3 ziemas. Atvazinejau as su savo akumu lygiai 3 metus ir jau praeita ziema, beigi sia ziema pastebjau idomiu simptomu, t.y. jeigu nevazineju su masina keleta dienu ir lauke minusas, tai vedasi sunkiau, reikia pasukti ilgiau, o ir uzvedus apsukos krenta, variklis gesti taikosi. Tuo tarpu kai vazineju su masina kiekviena diena, tai vedasi puikiai (bent jau sia ziema). Itarimu buvo visokiu, tame tarpe ir akumas. Kadangi nusimato kelione i Alpes, tai nusprendziau del viso pikto pradziai pasikeisti akuma. Prie parduotuves pamatavo akumo itampa su varza, patikino mane, kad akumas geras, bet as lengva ranka, kadangi sprendimas jau buvo priimtas, nupirkau nauja akuma. Si karta Bosch (77Ah) ir eksperimento tvarka palikau masina savaitgali nevazineta. Rezultate pirmadieni vedesi gerai ir apsukos nesokinja. Taigi panasu, kad problema visgi buvo akume. 3.0TiD variklyje elektros reikia daug: sildomas kuro filtras, sildomos zvakes pries uzvedima ir po uzvedimo iki kol variklis pasiekia +40C. Galbut mano senajam akumui uztekdavo sveikatos uzvesti varikli, bet zvakes sildydavo jau prastai, todel ir apsukos tik uzvedus varikli sokinejo? O isvada tokia, jog panasu, kad akumuliatoriaus gyvavimo ciklas 3.0TiD yra apie 3 metus.
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
rds
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 401
Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė rds » 2009 Sau 12, 19:21

ne tik 3.0TiD akumuliatoriaus tarnavimo laikas yra ~3 metai. Čia kaip išsieikšt geriau, yra riba, po kurios akumuliatorius daugiau ar mažiau praranda savo buvusias saybes ir tai yra normalu ir moksliškai paaiškinama :)
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2009 Sau 12, 19:45

rds rašė:ne tik 3.0TiD akumuliatoriaus tarnavimo laikas yra ~3 metai. Čia kaip išsieikšt geriau, yra riba, po kurios akumuliatorius daugiau ar mažiau praranda savo buvusias saybes ir tai yra normalu ir moksliškai paaiškinama :)


labai daug ka reiskia variklio darbinis turis ir pacio akumuliatoriaus galingumas/talpa
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
ArunasRI
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 197
Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
Miestas: Siauliai

Standartinė ArunasRI » 2009 Sau 12, 19:57

Akumuliatorius svarbu, bet tai iki galo nepaiskina blogo vedimosi, esant siltam varikliui.
MY '02 9-5 Arc 3.0 Tid
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Standartinė Tikras » 2009 Sau 12, 21:16

rds rašė:ne tik 3.0TiD akumuliatoriaus tarnavimo laikas yra ~3 metai. Čia kaip išsieikšt geriau, yra riba, po kurios akumuliatorius daugiau ar mažiau praranda savo buvusias saybes ir tai yra normalu ir moksliškai paaiškinama :)


ka as zinau..paskutinej benzininej masinoj akumas laike 6 metus - Varta.
Taip ir pardaviau su veikianciu akumu :)
masina buvo laikoma ne garaze...todel mate visko..silto ir salto.

p.s. bent jau mano sabas 1,9TiD kuriasi gerai...ir kai saltas ir kai pastovi 2-3 val (dazniausiai zvakiu nesildo) ir kai karstas
ex 9-3SS
Vartotojo avataras
rds
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 401
Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė rds » 2009 Sau 13, 19:45

Ką aš žinau, sakau tai, ką man sakė žmogus, kuris tokiuose dalykuose tikrai nusimano
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165

Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių