Nuomonės apie SAAB 9-5 3.0 TiD
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
klaida dokumentuose ir tiek. o tam reno variklis isilgai ar skerai stovi? (šiaip smalsu)
9-5 2,3t MY02
- rili1
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2009 Bir 09, 00:11
Re: SAAB 95 3.0 TiD
taip pat kaip SAABe
ir turbina tokia pati, tik pasukta kitaip - vakumo pusle virsuje
ir turbina tokia pati, tik pasukta kitaip - vakumo pusle virsuje
- lyly
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2009 Lie 14, 15:27
- Miestas: kaunas
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
Turiu SAAB 9-5 2004m., variklis Tid 3.0 130 KW. Pirkau 2009, kilmės šalis-Italijos Sardinijos sala. Buvo muštas priekis dešinės pusės važiuoklė, todėl teko pakeisti traukės antgalį( 65 lt.), amortizatorių su visais priedais (450 lt). Kėbulas ir geometrija nepažeisti. Iš karto pakeičiau diržuos, tepalus, filtros ir t.t. kas priklauso. Variklis originalus, varštai niekeno paliesti nebuvo. Dar servise pasiūlė užglušinti EGR, nes jis važiavimo procese ir variklio darbe jokios įtakos neturi, gali būti apeinamas. Tai ir buvo padaryta, nes kompas vis mesdavo EGR klaidą. Po šito atlikto darbo klaida išnyko. Daugiau jokių problemų ar gedimų nebuvo. Su nauju akumu užsiveda per didžiausius šalčius. Patarimai visiems turintiems šį variklį :1) tai ne II golfas, netaupykite tepalams, skyščiams, ir jokiu būdu neleiskite mūsų garažiukų meistrams kišti nagų prie variklio. Jai ir kas atsitiktų, tai geriau susirasti gerą išmanantį meistrą, palikti daugiau pinigo, kad paskui nemokėti dvigubai. 2) Inženeriškai 3,0 Tid variklis mechanine prasme vos ne amžinas, JAI JĮ TAISYKLINGAI EKSPLOATUOTI. Dizelis- tai ne benzas. Apsisukimų Tid nebijo, BET ŠIAM VARIKLIUI PEILIS-TAI STAIGI APSISUKIMŲ SKAIČIŲ KAITA. Nereikia tokių variklių smaugti, kaip kad Hondos ar BMW. 3) Dažnas mūsų pamiršta elektroninę dalį, o tai silpniausia (po vairuotojo) bet kurio auto dalis, netingėkime pas elektronikus jo pavalyti
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
tai kam tie 130kw jeigu apsuku kaitos bijo (pagal tave). imi 2.2 ir vaziuoji nebijodamas kad uzkals. nematau nei vieno pliuso sito variklio
9-5 2,3t MY02
- lyly
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2009 Lie 14, 15:27
- Miestas: kaunas
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
Aš kalbu apie tai kaip ilgiau eksploatuoti automobilį, o ne "važinėti su uždrožtu katafalku" ( kas dažniausiai ir girdisi iš pravažiuojančių mašinų). Jei važinėsi normaliai "nedroždamas", tai tada bus geras ir 2,0 litro Saab ir 3,0 litrų arkliukas. O be to čia tik mano nuomonė. Nes viskas priklauso nuo vairuotojo, kaip jis vertina savo turimą automobilį....
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
Cia taip iseitu kad 3.0 tid super masina jei nevazineji baikit cia gryba pjaut, sitie motorai geri tik ziurint y charakteristikas, o patikimumas ju apgailetinas, patys gamintojai pripazine sito variklio problemas.
Kaip taisykle, varikliai neisgyvena ilgiau negu 150 000 km, dazinausiai jo mirtis ateina prie 90 - 120 000. Labai megsta perkaisti.Pirmais gamybos metais buvo klaidingai pazymetos tepalo lygio matuokles, ir tepalo variklyje visada trukdavo.Situ varikliu svaistikliai labai megsta trukti prie 4500 - 5000 rpm.
Aisku yra sansu, kad jis vaziuos ilgiau, jei savininkas naudojasi tik "3 cilindrais", bet tai tada prasme pilt didesnius kuro kiekius, moket brangesny draudima ir t.t. man yra visiskai nesuprantama......
Kaip taisykle, varikliai neisgyvena ilgiau negu 150 000 km, dazinausiai jo mirtis ateina prie 90 - 120 000. Labai megsta perkaisti.Pirmais gamybos metais buvo klaidingai pazymetos tepalo lygio matuokles, ir tepalo variklyje visada trukdavo.Situ varikliu svaistikliai labai megsta trukti prie 4500 - 5000 rpm.
Aisku yra sansu, kad jis vaziuos ilgiau, jei savininkas naudojasi tik "3 cilindrais", bet tai tada prasme pilt didesnius kuro kiekius, moket brangesny draudima ir t.t. man yra visiskai nesuprantama......
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2010 Spa 20, 13:02
Re: SAAB 95 3.0 TiD
nu pas mane verciasi jau 230 stuku ir problemu jokiu nematau eksplotuoju viska kaip priklauso geri tepalai ir t.t. litu ant to negailiu kada reikia uzminu kada reikia ramei vaziuoju ir kol kas patenkintas vis dar nors kaip cia ir visi ''verkia'' forume bet pas man tokiu problemu nera tfu tfu tfu
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2010 Spa 20, 13:02
Re: SAAB 95 3.0 TiD
nu bus matyt kaip ten toliau bus..
- rili1
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2009 Bir 09, 00:11
Re: SAAB 95 3.0 TiD
pokolkas forume daugiau nusiskundimu 2.2 varikliais
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
Tai kad kai 3,0 sugenda nebebuna kuom skustis. Pamatei svaistikly kysanty ir ieskai kito motoro
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2010 Lie 31, 22:02
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
Istikruju labai nevykes variklis. Vazineju antrus metus ir vos ne kas antra menesi remontuoju. Aciu dievui dirbu servise, tai kai ka ir pats pasiremontuoju. Zodziu variklis gyvenantis savo gyvenima, nori dirba nori nedirba. Pakabai aisku jokiu pretenziju...super. Ir sedynes labai komfortiskos
- rili1
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2009 Bir 09, 00:11
Re: SAAB 95 3.0 TiD
o ka remontuoji? zinosim kam ruostis. o tai vis blogas, nevykes, o konkreciai nieko.
per daug kalbeti negaliu vazuojiu tik 9000 km. kuriasi visa laika ir prie -32. kuras 6,5 - 9 l/100km. kas kliuna, tai vibracija kuri jauciasi laisvom apsukom.
per daug kalbeti negaliu vazuojiu tik 9000 km. kuriasi visa laika ir prie -32. kuras 6,5 - 9 l/100km. kas kliuna, tai vibracija kuri jauciasi laisvom apsukom.
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: SAAB 95 3.0 TiD
Kiek teko su 9-5 3,0 tid vaziuot nulis vibracijos.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2010 Spa 20, 13:02
Re: SAAB 95 3.0 TiD
gal kokia paduska jau ant ribos tai ir jaucias vibravimas nes seip ir pas man nieko nesijaucia .
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių