Saab 9-3 2.2TiD, važiuojant užgeso ir daugiau nesiveda

Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 24, 15:11

jeigu prie salcio sunkiai vedasi, o pakaitinimo zvakes geros, akumas geras, tai bedos su kompresija
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 24, 15:40

Nebutinai kompresija-myžantis purkštukas-prie jų ir pradeda čiaudėt varikliai,kaip ir tuomet,kai degimas pabėga-tuomet ir kuriasi sunkiai.Jei prie -16 kuriasi-kompresija bučiau linkęs atmęsti.Jei variklis ilgai čiaudėja,purtuso-purkštukas,degimas.Gali būt purkštuko gumelės nebesandarios,bet tuomet tepalo lygis didetu. :roll: Visvien pirma tikrinčiau filtrą.Visgi šalčiai ir yra geriausias bėdų diagnozatorius.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 16:51

Khary rašė:Nebutinai kompresija-myžantis purkštukas-prie jų ir pradeda čiaudėt varikliai,kaip ir tuomet,kai degimas pabėga-tuomet ir kuriasi sunkiai.Jei prie -16 kuriasi-kompresija bučiau linkęs atmęsti.Jei variklis ilgai čiaudėja,purtuso-purkštukas,degimas.Gali būt purkštuko gumelės nebesandarios,bet tuomet tepalo lygis didetu. :roll: Visvien pirma tikrinčiau filtrą.Visgi šalčiai ir yra geriausias bėdų diagnozatorius.

Na aš irgi būčiau linkęs link purkštuku arba degimo.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 25, 07:38

Lauke -20 užsikūrė "spol abarota" ir jokio čiaudėjimo,pasikratimo dėlto jog įjungęs degimą ir laukdamas kol pakais žvakės (1kartą) išjungiau visus el.prietaisus,lempas į gabaritus perjungiau.Jei to nepadarau-variklį,kad ir gyvybingai akumas suka,bet nepakankamai,tai tenka sukt ir kokius 5-8 abarotus kol užsikiria ir porą kartų nusikrato.Išvada-akūmas silpnas.Akumas ZAP,antri metai ir jau dvesia.... :x
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Bllin
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2011 Sau 26, 02:08
Miestas: Vilnius

Standartinė Bllin » 2011 Vas 25, 08:28

Jeigu, dizeli, AB atitarnavo 2metus tai yra gerai o jei 3 arba 4metus reikia dziaugtis kad sutaupete pinigu.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 25, 10:18

Bllin rašė:Jeigu, dizeli, AB atitarnavo 2metus tai yra gerai o jei 3 arba 4metus reikia dziaugtis kad sutaupete pinigu.

Nu kaip čia pasakius-2,2 eina 100A akumas-kas du metus keisti,sakyk ką nori,bet visgi skaudžiai,kai padorus 350 kaštuoja...o mažesnio neidėsi-vasara,bet žiemai neužtenka.Beto labai daug prisideda jog trumpi atstumai,šiuo metu dabar draugė važinėja,tai max 10km dienai...pas mane buvo min 110km dienai :roll:
Bete visgi ZAP nieko gero-augmoj dirbau ,po miesta su busu ,pastoviai autonomkė-akumai 3-4m laikė,o čia....
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Vas 25, 14:01

100 Ah? pas mane originalus Saab akumas buvo kai iš Italijos grįžo 81 Ah (nu gal 85, neturiu prie savęs knygutės su garantiniu akumo). Tik kad jau 8 metai, tai nelabai gyvas ir buvo :D pasikeičiau į kitą, tokios pat talpos, užsikuria prie šitų -20 ramiai pirmu kartu ir neišjunginėju aš šviesų ar klimų. O kad perverst reikia 3 kartus, tai nereiškia, kad xu**ai kurias.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 25, 15:35

Aš įpratau maniškis kuriasi "spol abarota",tai man tokie dalykai kai kuriasi tik iš 5 ar pan abaroto-nepatinka.Tiesiog esu reiklus šitam dalykui.Toliau tamstos Tid atskrido iš apelsinų krašto,o čia runkelių-ten žiemų tokių kaip pas mus, kaip ir nėra, dėlto ir akumas 81Ah,o pas mus kitas klimatas,dėlto ir pagal manualą stovi 100Ah ;)
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Vas 25, 16:01

maniškis nuo kalnų pusės, su žieminėm padangom parvažiavo ir su autonomke (kuri neveikia, bet ir nereikia man kažkaip).
Aišku, kad ten ne tokios žiemos, bet užtenka ir to mažesnio, aš net ne naują, iš kitos mašinos persimečiau ir viskas.
O sliekų ieškot, kur nėra, nejaudina manęs. Kuriasi lengvai ir greitai:) antru kartu neteko vest.
Bllin
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2011 Sau 26, 02:08
Miestas: Vilnius

Standartinė Bllin » 2011 Vas 25, 18:54

[quote="selvedre"]100 Ah? Tik kad jau 8
metai, tai nelabai gyvas [/quote]


Panasu i mela... Kiek km per
metus nuvaziuojat? Ir kiek is ju
nuo lapkricio iki kovo pabaigos?
Ar to laikotarpiu stovi dizeliukas,
lektuviukas ant kaladziu?
P.S. Kaip db nuvazioju nuo 7k iki
13_16k per metus gal ir atlaikis 3
ar 4metus. Bet kaip buvo 30-37k
tai AB tarnavo tik 2-2,5sezono.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 25, 20:15

Bllin rašė:P.S. Kaip db nuvazioju nuo 7k iki
13_16k per metus gal ir atlaikis 3
ar 4metus. Bet kaip buvo 30-37k
tai AB tarnavo tik 2-2,5sezono.


Šitame reikal aš nelabai raukiu,bet ar ne atvikrščiai turėtu būt? Kuo trumpesni atstumai tuo akumui greičiau galas artėja,kadangi maži atstumai,atomatiškai dažnesni užvedinėjimai,dėlto akumuliatorius nevisada pilnai spėja pasikrauti.O užvedimo momentu akumas dirba maksimalia galia.Priešingai nei su ilgais atstumais... :roll: Čia gal ir nusigaravau,tai baisiai nebarkit :)
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Vas 25, 20:42

Bllin, mano saabo rida buvo 209k. Akumą nebent keisdamas italiūkštis dėjo su visais saab lipalais ala originalų? kuo visiškai netikėčiau. O prie garantinės knygutės yra lapas garantinis akumo sutampantis su auto pagaminimo data.
man kaip ir dzin, nežadu ginčytis, pirmas mano dyzelis čia, bet kad kiti taip dažnai keistų akumus irgi negirdėjau. Nors kitavertus, nematau didelio skirtumo tarp benzininių ir dyzelinių variklių. Pas dyzelius galingesni generatoriai stovi ir viskas.
gal tu perki velniai žino kokius akumus jau atbuvusius sandėlyje nuo 2000metų. Darbe yra keli busikai po beveik 200k per tris metus prasukę ir dėl to akumai nemirė :roll:
O melu kaltint tai :lol: :lol: :lol:
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 25, 23:28

selvedre rašė: kitavertus, nematau didelio skirtumo tarp benzininių ir dyzelinių variklių. Pas dyzelius galingesni generatoriai stovi ir viskas.
O melu kaltint tai :lol: :lol: :lol:


Dėl savo ZAP'o -tuo metu,kai pirkau,tai tas modelis buvo prieš metus ar dvejus pasirodęs...nu velniažin ;)
O dėl skirtumas yra,ir gan didelis-kompresija. 2,2 Tid pagal WIS 32-36bar ,kiek pas bendzina nerandu,o goolei dabar nesiknisiu,bet manau į 15-17 barų tilps.Štai jums ir didžiausias skirtumas dėlko dizeliui reikia didesnės talpos akumo ;)
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Vas 26, 13:51

tai aš ne apie kompresiją, o apie priežastis kodėl turėtų dyzelių akumai laikyt bent dvigubai trumpiau. didesnė talpa dėl didesnio startinės srovės poreikio, bet ir generatoriai atitinkamai galingesni. Ir viskas. Na, aš taip manau..
whatever, bele kuriasi ir maniškiai akumai ilgiau laiko nei 2 metus :P
martishkaa
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2012 Bal 28, 18:48

Re: Saab 9-3 2.2TiD, važiuojant užgeso ir daugiau nesiveda

Standartinė martishkaa » 2012 Bal 29, 18:44

Sveiki, nesenai nusipirkau saaba 9-3 2003m. 2,2tid ir staiga viena diena nebeuzsikuria, nors pries 2-3h kuresi be jokiu problemu. Pabandziau uztempt, siaip ne taip uzsikure, bet uzsidege CHECK ENGINE lempute. Poto uzgesinus ir uzkurus vaziavo normaliai . Antra karta uzgesinus ir uzkurus po kokios valandos pavaziavau apie 20m. ir uzgesau ir nebezusikuriau. Gal numanote kas cia galetu buti per beda? Gal su kuro siurbliu problema? Dekui.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių