Puslapis 69

Parašytas: 2011 Vas 24, 15:11
trulikas
jeigu prie salcio sunkiai vedasi, o pakaitinimo zvakes geros, akumas geras, tai bedos su kompresija

Parašytas: 2011 Vas 24, 15:40
Khary900
Nebutinai kompresija-myžantis purkštukas-prie jų ir pradeda čiaudėt varikliai,kaip ir tuomet,kai degimas pabėga-tuomet ir kuriasi sunkiai.Jei prie -16 kuriasi-kompresija bučiau linkęs atmęsti.Jei variklis ilgai čiaudėja,purtuso-purkštukas,degimas.Gali būt purkštuko gumelės nebesandarios,bet tuomet tepalo lygis didetu. :roll: Visvien pirma tikrinčiau filtrą.Visgi šalčiai ir yra geriausias bėdų diagnozatorius.

Parašytas: 2011 Vas 24, 16:51
saab
Khary rašė:Nebutinai kompresija-myžantis purkštukas-prie jų ir pradeda čiaudėt varikliai,kaip ir tuomet,kai degimas pabėga-tuomet ir kuriasi sunkiai.Jei prie -16 kuriasi-kompresija bučiau linkęs atmęsti.Jei variklis ilgai čiaudėja,purtuso-purkštukas,degimas.Gali būt purkštuko gumelės nebesandarios,bet tuomet tepalo lygis didetu. :roll: Visvien pirma tikrinčiau filtrą.Visgi šalčiai ir yra geriausias bėdų diagnozatorius.

Na aš irgi būčiau linkęs link purkštuku arba degimo.

Parašytas: 2011 Vas 25, 07:38
Khary900
Lauke -20 užsikūrė "spol abarota" ir jokio čiaudėjimo,pasikratimo dėlto jog įjungęs degimą ir laukdamas kol pakais žvakės (1kartą) išjungiau visus el.prietaisus,lempas į gabaritus perjungiau.Jei to nepadarau-variklį,kad ir gyvybingai akumas suka,bet nepakankamai,tai tenka sukt ir kokius 5-8 abarotus kol užsikiria ir porą kartų nusikrato.Išvada-akūmas silpnas.Akumas ZAP,antri metai ir jau dvesia.... :x

Parašytas: 2011 Vas 25, 08:28
Bllin
Jeigu, dizeli, AB atitarnavo 2metus tai yra gerai o jei 3 arba 4metus reikia dziaugtis kad sutaupete pinigu.

Parašytas: 2011 Vas 25, 10:18
Khary900
Bllin rašė:Jeigu, dizeli, AB atitarnavo 2metus tai yra gerai o jei 3 arba 4metus reikia dziaugtis kad sutaupete pinigu.

Nu kaip čia pasakius-2,2 eina 100A akumas-kas du metus keisti,sakyk ką nori,bet visgi skaudžiai,kai padorus 350 kaštuoja...o mažesnio neidėsi-vasara,bet žiemai neužtenka.Beto labai daug prisideda jog trumpi atstumai,šiuo metu dabar draugė važinėja,tai max 10km dienai...pas mane buvo min 110km dienai :roll:
Bete visgi ZAP nieko gero-augmoj dirbau ,po miesta su busu ,pastoviai autonomkė-akumai 3-4m laikė,o čia....

Parašytas: 2011 Vas 25, 14:01
selvedre
100 Ah? pas mane originalus Saab akumas buvo kai iš Italijos grįžo 81 Ah (nu gal 85, neturiu prie savęs knygutės su garantiniu akumo). Tik kad jau 8 metai, tai nelabai gyvas ir buvo :D pasikeičiau į kitą, tokios pat talpos, užsikuria prie šitų -20 ramiai pirmu kartu ir neišjunginėju aš šviesų ar klimų. O kad perverst reikia 3 kartus, tai nereiškia, kad xu**ai kurias.

Parašytas: 2011 Vas 25, 15:35
Khary900
Aš įpratau maniškis kuriasi "spol abarota",tai man tokie dalykai kai kuriasi tik iš 5 ar pan abaroto-nepatinka.Tiesiog esu reiklus šitam dalykui.Toliau tamstos Tid atskrido iš apelsinų krašto,o čia runkelių-ten žiemų tokių kaip pas mus, kaip ir nėra, dėlto ir akumas 81Ah,o pas mus kitas klimatas,dėlto ir pagal manualą stovi 100Ah ;)

Parašytas: 2011 Vas 25, 16:01
selvedre
maniškis nuo kalnų pusės, su žieminėm padangom parvažiavo ir su autonomke (kuri neveikia, bet ir nereikia man kažkaip).
Aišku, kad ten ne tokios žiemos, bet užtenka ir to mažesnio, aš net ne naują, iš kitos mašinos persimečiau ir viskas.
O sliekų ieškot, kur nėra, nejaudina manęs. Kuriasi lengvai ir greitai:) antru kartu neteko vest.

Parašytas: 2011 Vas 25, 18:54
Bllin
[quote="selvedre"]100 Ah? Tik kad jau 8
metai, tai nelabai gyvas [/quote]


Panasu i mela... Kiek km per
metus nuvaziuojat? Ir kiek is ju
nuo lapkricio iki kovo pabaigos?
Ar to laikotarpiu stovi dizeliukas,
lektuviukas ant kaladziu?
P.S. Kaip db nuvazioju nuo 7k iki
13_16k per metus gal ir atlaikis 3
ar 4metus. Bet kaip buvo 30-37k
tai AB tarnavo tik 2-2,5sezono.

Parašytas: 2011 Vas 25, 20:15
Khary900
Bllin rašė:P.S. Kaip db nuvazioju nuo 7k iki
13_16k per metus gal ir atlaikis 3
ar 4metus. Bet kaip buvo 30-37k
tai AB tarnavo tik 2-2,5sezono.


Šitame reikal aš nelabai raukiu,bet ar ne atvikrščiai turėtu būt? Kuo trumpesni atstumai tuo akumui greičiau galas artėja,kadangi maži atstumai,atomatiškai dažnesni užvedinėjimai,dėlto akumuliatorius nevisada pilnai spėja pasikrauti.O užvedimo momentu akumas dirba maksimalia galia.Priešingai nei su ilgais atstumais... :roll: Čia gal ir nusigaravau,tai baisiai nebarkit :)

Parašytas: 2011 Vas 25, 20:42
selvedre
Bllin, mano saabo rida buvo 209k. Akumą nebent keisdamas italiūkštis dėjo su visais saab lipalais ala originalų? kuo visiškai netikėčiau. O prie garantinės knygutės yra lapas garantinis akumo sutampantis su auto pagaminimo data.
man kaip ir dzin, nežadu ginčytis, pirmas mano dyzelis čia, bet kad kiti taip dažnai keistų akumus irgi negirdėjau. Nors kitavertus, nematau didelio skirtumo tarp benzininių ir dyzelinių variklių. Pas dyzelius galingesni generatoriai stovi ir viskas.
gal tu perki velniai žino kokius akumus jau atbuvusius sandėlyje nuo 2000metų. Darbe yra keli busikai po beveik 200k per tris metus prasukę ir dėl to akumai nemirė :roll:
O melu kaltint tai :lol: :lol: :lol:

Parašytas: 2011 Vas 25, 23:28
Khary900
selvedre rašė: kitavertus, nematau didelio skirtumo tarp benzininių ir dyzelinių variklių. Pas dyzelius galingesni generatoriai stovi ir viskas.
O melu kaltint tai :lol: :lol: :lol:


Dėl savo ZAP'o -tuo metu,kai pirkau,tai tas modelis buvo prieš metus ar dvejus pasirodęs...nu velniažin ;)
O dėl skirtumas yra,ir gan didelis-kompresija. 2,2 Tid pagal WIS 32-36bar ,kiek pas bendzina nerandu,o goolei dabar nesiknisiu,bet manau į 15-17 barų tilps.Štai jums ir didžiausias skirtumas dėlko dizeliui reikia didesnės talpos akumo ;)

Parašytas: 2011 Vas 26, 13:51
selvedre
tai aš ne apie kompresiją, o apie priežastis kodėl turėtų dyzelių akumai laikyt bent dvigubai trumpiau. didesnė talpa dėl didesnio startinės srovės poreikio, bet ir generatoriai atitinkamai galingesni. Ir viskas. Na, aš taip manau..
whatever, bele kuriasi ir maniškiai akumai ilgiau laiko nei 2 metus :P

Re: Saab 9-3 2.2TiD, važiuojant užgeso ir daugiau nesiveda

Parašytas: 2012 Bal 29, 18:44
martishkaa
Sveiki, nesenai nusipirkau saaba 9-3 2003m. 2,2tid ir staiga viena diena nebeuzsikuria, nors pries 2-3h kuresi be jokiu problemu. Pabandziau uztempt, siaip ne taip uzsikure, bet uzsidege CHECK ENGINE lempute. Poto uzgesinus ir uzkurus vaziavo normaliai . Antra karta uzgesinus ir uzkurus po kokios valandos pavaziavau apie 20m. ir uzgesau ir nebezusikuriau. Gal numanote kas cia galetu buti per beda? Gal su kuro siurbliu problema? Dekui.