Saab 9-3 2003 2.2TiD bedos

latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Saab 9-3 2003 2.2TiD bedos

Standartinė latuushka » 2012 Lap 12, 18:08

Sveiki, susidūriau su tokiomis problemomis (forume kiek ieškojau, nieko panašaus nepavyko rasti):
1. Greitėjant trumpam dingsta trauka. Tarkim važiuojant nuo šviesaforo pirmu bėgiu keliant apsukas viskas gerai, antru - taip pat, greitėja kaip priklauso, bet jau įjungiant trečia bėgį ir greitėjant toks vaizdas jog variklis trumpam, kokiom 2 - 3 sekundėm užsisiurbia ir vėl paskui pradeda traukti. Trauka būna iki 1800 apsukų kažkur, tada dingsta, lėtai kyla iki kokių 2200 - 2300 apsukų tarsi kažką pramuša ir vėl traukia pilnu tempu. Kame galėtų būti bėdos??
2. Antra bėda būtų su temperatūros strielka prietaisų skydelyje :D t.y. kada užsipilu pilną baką saliarkos, viskas normaliai, ji stovi per vidurį, bet kada degalai bake pradeda mažėti, tada ir ta srielka pradeda šokinėti ir kristi žemyn. Kuo mažiau degalų bake, tuo mažiau ji pakyla, ir artejant degalams link pabaigos jis galima sakyti nebepakyla. Temperatūros daviklį pakeičiau, bet nepadėjo. Kas dar galėtų būti??
3. Rytinis kurimasis. Nuo kada tiksliai turi įsijungti pašildymo žvakės? Nes tarkim pastovėjus per naktį kai temperatūra apie 0 laipsnių ir ryte vedant mašina užsikuria, bet išmeda daug melinų dūmų ir variklis patrukčioja, bet vos pajudėjus iš vietos viskas normalizuojasi (kad ir pusę metro pavažiavus atgal ar į priekį), kame galėtų būti bėdos? Kada šiltas variklis vedasi kuo puikiausiai, kad ir pastovėjęs kelias valandas.


Pakeistas temos pavadinimas. Raimax
Paskutinį kartą redagavo 1 latuushka. Iš viso redaguota 2012 kartus.
dreeger
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 27
Užsiregistravo: 2012 Rgp 14, 19:31
Miestas: Panevėžys

Re: Saab 9-3 bedos

Standartinė dreeger » 2012 Lap 12, 18:41

Iskart visi paklaus: ka mes shamanai, kad pasakytume nezinodami modelio, metu ir tra tata.. :) 9-3 nieko nesako. :)
Saab 9-3, 1,9TiD, MY06
latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Re: Saab 9-3 bedos

Standartinė latuushka » 2012 Lap 12, 18:45

Ble, pramazinau, 2003 2.2 TID :D
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Saab 9-3 bedos

Standartinė raimax » 2012 Lap 12, 18:51

sveiki, prisijungę prie forumo. Iš vienos pusės tema nelabai šioj kategorijoj, bet tai palikime moderatoriams.
Ir pirmas klausimas - kada gimęs tavasis lėktuvas? Klausiu todėl, kad būtų žinoma apie kurį variklį šneka eina ar 85kw ar 92.
* dėl pirmo punkto: tas reiškinys pasitaiko tik greitėjant trečia pavara? su 4 5 viskas tvarkoj? kaip elgiasi variklis jei mini tapkę iki dugno? tuo sutrūkčiojimo metu iš duslintuvo nesimato kitokių išskyrų?
* dėl antro punkto norėčiau apkaltinti prietaisų skydelį, gali būti kad kažkur yra šaltapaikė ir nėra tinkamo konktakto, ar tai gnd ar pliuso, ir tą maitinimą gauną per kitą rodyklę. p.s. pabandymui paspaudinėk keletą kartų night panel, ir pažiūrėk ką rodys tada., dar pabandymui galima pabandyti su kokiu diagnostikos įrenginiu pažiūrėti kokią variklio temperatūrą mato EVB.
* dėl trečio punkto pakaitinimo žvakės pradeda šildyti prieš užkuriant kai aušinimo skysčio temperatūra mažiau nei 5 laipsniai C. Ir jei SID'as rodo 4 laipsnius, tai dar nereiškia, kad žvakes turi šildyti (nes atskiri temp. jutikliai). Ir jei pakaitinimo žvakių lemputė bent biški mirgteli, kad ir pusei sekundės, žvakės yra ir toliau šildomos, toliau užvedus automobilio variklį taip pat jos yra šildomos tam tikrą laiką iki kol aušinimo skysčio temp pakyla kažkiek laipsnių arba yra pasiekiami tam tikri variklio sūkiai (tai yra dėl to kad degimo kamera greičiau pašiltų, ir mažiau būtų išmetama teršalų)
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė latuushka » 2012 Lap 12, 19:03

Lėktuvas 92 kw. Toks reiškinys labiausiai juntamas greitėjant trečia pavara. Su 4 ir 5 pavara jaučiasi, bet ne taip stirpiai kaip su trečia. Bet čia juntamas reiškinys tik važiuojant, tad išskyrų matyti nelabai eina. Gazuojant paprastai, stovint, viskas lyg ir tvarkoj. Minant tapkę iki dugno tas pats, kas minant iki pusės, toks pat elgiasys, tik akseleruojant lėčiau, tada nesijaučia to sutrukčiojimo.

Dėl antro punkto buvau nuvaręs į diagnostiką, tai sakė jog blogas temp. daviklis, bet jį pakeičiau, o bėda liko. Reiks bandyti pažaisti su night panel mygtuku.

Na buvo čia prieš porą savaičių jau ir minusinę temperatūrą, bet pakaitinimo žvakių lemputė net nemirktelėdavo. Jei neklystu, jei blogos žvakės būtų, mestų SID'as info apie tai?
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė raimax » 2012 Lap 12, 19:11

latuushka rašė:Dėl antro punkto buvau nuvaręs į diagnostiką, tai sakė jog blogas temp. daviklis, bet jį pakeičiau, o bėda liko. Reiks bandyti pažaisti su night panel mygtuku.

matai, skydelis gauna info per duomenų magistralę iš evb, ir jei daviklis blūditų manau jo temperatūra klaidinga turetu matytis ir per diagnostiką, o jei jau rodyklė nukrenta gali pats tikinti su elementariais dalykais - testeriu ir keliais rezistoriais :)

beje čia apie 9-3ss kalbam?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė latuushka » 2012 Lap 12, 19:16

Jop, čia 9-3 ss, na ten sakė, jog rodė klaidingą info lyginant su tasolo temperatūrą, pagal tai ntipo nustatė jog blogas tem. daviklis. :D
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė raimax » 2012 Lap 12, 22:10

Nu belieka ir toliau debuginti viską nuosekliai iki kol prieisi tą tašką kas knisa protą, nes kažkokių stebuklų nebus. Tik vat čia vėl priklausys nuo tamstos piniginės storio, užsispyrimo pačiam daryti, ar varinėti automobili pas kažką. Informacijos galima rasti ir nemažai.
Kad pažiūrėtum ar pakaitinimo žvakės kaitina (ar užsidega lempukas) į temperatūrinio daviklio fyškę ikišk 10k omų varžą, ir įjungus degimą turi užsižiebti spiralė. O taip, neradau informacijos jog SID'as praneša apie nusprogusią pakaitinimo žvakę (bet gal klystu)
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė latuushka » 2012 Lap 12, 22:43

Na aš kažkur skaičiau forumuose jog tipo SID praneša kažką apie nusprogusias žvagęs.. arba tik kažkam praneša, kiek teisybės nežinau :D reikės pabandyti su varžom, dėkui už patarimą ;) beje, kas ar nutuokia kas nors kas galėtų būti dėl traukos trukčiojimų? nes važiuojant pirmu bėgiu ir minant tapkę, nieko nesijaučia, antru vos vos juntama, bet juntama, o vat trečiu labiausiai pasijunta, toks vaizdas lyg klynitų kažkas, bet taip trumpai. Ketvirtu ir penktu bėgiu važiuojant taip pat dingsta trauka, bet irgi jau sunkiai juntama, nes nebe taip greit mašina bėgejasi kaip važiuojant trečiu bėgiu :) žinoma važiuoti galima, bet norisi tobulybės :D
Vartotojo avataras
Grazvis
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 513
Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė Grazvis » 2012 Lap 13, 18:06

dėl visų traukų būvimo/nebuvimo ar tik nebus koks EGR į pabaigą?

dėl temperatūros, tai kai aušinimo skysčio temperatūra yra =< 5 lapsniai pagal celcijų, tada turi įsijungt pakaitinimo žvakės.

kiek teko domėtis, dažnai "nusprogsta" pakaitinimų žvakių blokas. gal su tuo kažkas susiję? arba su tuo pačiu temperatūros būvimo/nebuvimu?

mano du centai šiuo klausimu :)

o SID'as nerodys jokios klaidos, jei žvakės perdegė. yra kažkoks mistinis check engine variantas, kuris, lyg ir, turėtų rodyt, kad kažkas negerai, bet dažniausiai - nieko nerodo, reikia pasijungt prie TECH2 ir pamatysi.
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
andres
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: 2012 Spa 16, 20:54

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė andres » 2012 Lap 17, 22:09

o mano saab 93 92kw 2003m sunkiai kuriasi kai lauke dar nera palyginus salta. tik is kokio antro ar trecio karto uzsiziebia ir visas baltais dumais apsipilia. po to uzgesinu, kuriu antra karta iskarto ziebiasi, bet jeigu siek tiek ilgiau pastovi ir vel tas pats.tai variau ant diagnostikos rodo bloga degimo kampa. bet taip idomiai gaunasi, kai lauke mazdaug kokie 5 laipsniai ryte is pirmo karto kuriasi, nors ir zvakes dar nerodo kad kaitina. tai jeigu butu blogos zvakes kai lauke siek tiek yra salciau manau neuzkurciau. kiek skaiciau forume daug kam padeda degimo sureguliavimas del uzkurimo. norejau paklaust del degimo reguliavimo, kiek tas malonumas galetu kainuoti mazdaug kad neisdurtu manes? nes kur dare diagnostika, tai ju uzklausiau sako kad sureguliuot degima reik siurbli imti, vien siurblio nuemimas ir pastatymas 400Lt uzsiprase o jei dar sako grandines pasitampiusios, tai ir jas dar keisti, nu zodziu supratau kad kalba eina apie stuka litu..tai kazkaip daugoka, nes palyginimui turiu rover 620 SDI, tai pries kelis metus keiciau jam dirzus ir guolius, o tam kad juos pakeist reikia paleisti degima, tai man uz darba kainavo tik 100Lt. zinau, kad cia masinos skirtingos, bet nejaugi tokie kainu skirtumai ar tiesiog nori nuplesti kaip nuo krumo :)
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė raimax » 2012 Lap 17, 22:17

degimo kampo pastatymas/regulaivimas iki 150 lt. Purkštukų gumų keitimas su gumom (bosch) 300lt.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
andres
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: 2012 Spa 16, 20:54

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė andres » 2012 Lap 17, 22:47

dekui uz atsakyma, reiks bandyt pasivazinet po servisus. o gal kartais forume yra klaipedieciu kurie galetumet rekomenduot ar patart koki servisa ar garaziuka kurie jusu nenuvyle ir likote patenkinti tiek kaina tiek atliekamu darbu kokybe?
latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė latuushka » 2012 Lap 19, 21:58

Tai va, kiek skaitinėjau visur viską, tai ar negalėtų trukčiojimas bėgėjantis būti dėl vakumo nebuvo ar ten solenoidų neveikimo? nes kai išjungiu variklį, vienas solenoidas paukšt ir šisijungia, o kitas kažkaip dar ilgai žyzia, kokią minutę ar net dvi kol irgi išsijungia. Nes kaip supratau, jie valdo turbinos ir egr vožtuvo apiputimą? šlangutės lyg ir gero, nesimato trūkių, nebent gali būti labai nežymūs, kurių nepastebiu... Beje, gal žinote kokį meistriuką vilniuje, kuris gerai nusimano šiuose sabuose bei nenuvylė jūsų? ir žinoma nebranginyką :D
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Saab 9-3 2003 TID bedos

Standartinė raimax » 2012 Lap 20, 09:42

pas tamstą EGR jau yra elektrinis, o antrasis solenoidas valdo Swirl'ą (tokias sklendeles įsiurbimo kolektoriuje). Jei neklystu (o gal ir klystu) tie solenoidai yra vienodi tiek turbinos, tiek to swirlo, tai pabandymui galima pamėginti sukeisti juos
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių