2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

andres
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: 2012 Spa 16, 20:54

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė andres » 2012 Gru 27, 20:36

taip zvakes dabar kaista visada tiek karstam tiek siltam tiek saltam. kai ijungiu degima prietaisu skydelyje kaip ir anksciau uzsidega ispradziu vos ne visos lemputes ir tepalo ir rankinio ir check engine, bet kai uzkuri viskas uzgesta ir niekas nedega. jeigu atvirai del tu lempuciu nekreipiau labai daug demesio, bet greiciausiai kaip buvo pries taip ir liko, nes kelis kartus pabandziau isjungt uzkurt visa laika kaitino zvakes ir kazko nieko keisto nepastebejau, iskyrus kad kiekviena karta ijungus degima kaitina zvakes ir uzsidega spirale :D del traukos kol kas negaliu pasakyt, nes pas mane ir siaip neblogai trauke, pralekiau lyg niekas ir nepakite, toli nevaziavau kazkur, tik mieste prie ziedo ar sankryzos dauguma kitu auto kaip ir visada palieku uz nugaros :D
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė Tomeshas » 2012 Gru 27, 20:43

Gal tiesiog ant temperatūrinio varžą pakabino. Pabandyk stebėti sąnaudas.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė raimax » 2012 Gru 27, 21:23

Tomeshas rašė:Gal tiesiog ant temperatūrinio varžą pakabino. Pabandyk stebėti sąnaudas.

pirma mintis šovus į galvą buvo tokia, bet temperatūrinis turi tikrai nemažas ribas, tad pakabinus fiksuoto dydžio varžą bus briedas.
Kita mintis šovus į galvą, jog yra įkergtas kažkoks tai timeriukas, kad ir su 555 mikrūške, kuris įjungus degimą keliom sekundėm aktyvuoja pakaitinimo žvakes. Tačiau vėl kokiu būdu tai atliekama.
Jei būtų priverstinai jos paleidžiamos t.y. sutrumpinus valdymo laidą su gnd tada nedega žvakių spiralė ir dega CE tol, kol žvakės kaista (bent jau taip ant 85kw tid'o).
Kitas variantas būtų jog tuo momentu kada žvakių kaitinimas aktyvuojamas yra pakeičiama temperatūrinio jutiklio varža, ir po kelių sekundžių ji vėl gražinama į esamą poziciją..
reziume, prie tokio automobilio būtų įdomu prisijungti diagnostiniu kompiuteriu, ir pastebėti parametrus, kas kur įvyksta :roll:
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė Tomeshas » 2012 Gru 27, 22:22

Ir galutinė kylanti išvada, kad gedimas nebuvo pašalintas, tiesiog apeita jo priežąstis. Apie taimerį, rėlę ir varžą aš taip pat pagalvojau. Parametrų stebėjimas nemažai klausimų atsakytų.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė raimax » 2012 Gru 27, 22:26

nu taigi turėjo pasirinkimą, ar gedimą šalinti - 1500 pinigų (tik tiesa, nuo meistrų sažiningumo būtų priklausę ar jis ištiesų būtų buvęs šalinamas, ar tik būtų savininkui įduota sena detalė, ir gedimas apeitas ir paimta daug pinigų) , ar gedimą apeiti 300 pinigų, ir jei šiai dienai tai yra gerai, automobilis užsiveda kaip priklauso, tai gerai ;) belieka tik smalsiems debuginti šį apėjimą, ir galbūt kažkam sutaupyti 300 pinigų :roll:
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Myndoza
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
Miestas: Vilnius

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė Myndoza » 2012 Gru 27, 23:32

Nu tai, kad kažin ar degimo sureguliavimas kainuos 1500 lt... visgi geriau šalinti bėdas, o ne jas apeidinėti :roll:
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė romask » 2012 Gru 28, 08:29

Na ne veltui zmones gi dedasi tuos mygtukus zvakem ijungti, sitiem traktoriam didelius pinigus tas degimo kampo reguliavimas kastuoja... Ne pirmas sitas atvejis ir tikrai ne paskutinis :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Myndoza
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
Miestas: Vilnius

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė Myndoza » 2012 Gru 28, 09:49

Nelabai suprantu, kaip jis gali kainuoti didelius pinigus :roll: Čia gi opelio dyzelinis variklis, kuris realiai nuo 2.0 nekažką ir skiriasi, o 2.0 sureguliuot degimo kampą garaže kainuoja nuo 300-400 Lt... Negi saab nuo saves pridėjo kažką į variklį, kad jis taip skiriasi ir automatiškai degimo reguliavimo kaina išauga?
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė romask » 2012 Gru 28, 10:00

Na cia reikia klaust tu kurie reles, mygtukus ir kitus panasius apejimus dedasi, kodel jie garaze nesireguliuoaj degimo kampo :)
Kartais ir nedideli varikliu skirtumai, kelis kartus padidina tam tikru darbu kastus :) Kiek atsimenu jam vien uz siurblio nulupima panasius pinigus nori gauti... :)

Kaip vat benzinui - neturint spec irankiu, grandines visos keiciasi tik istraukus varikli is masinos. Kai su spec irankiais susitaupo bent puse darbo laiko ir pasikeicia neistrauksu variklio is masinos... :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
andres
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: 2012 Spa 16, 20:54

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė andres » 2012 Gru 28, 10:04

realiai man nera skirtumo, kad ar pasalinta ar apeita, svarbiausia kad bedos nebera :) galiu pasakyt tiek tiek kad man daug didesnis malonumas atsisedus uz auto vairo negalvoti ar uzsives ar ne ir nereikia birbinti starterio kol akumai pradeda sesti, juolab masina nenauja, nes 10 metu jau irgi si ta sako. beto paimkim pavyzdi, daug kas forume rekomenduoja kad kai yra kuro nusedimas ir kaip viena is bedos salinimo (apejimo) budu yra patariama statyti vienos krypties voztuveli ir kas isistato ir jeigu beda issiprendzia tikrai kad neverkia jog beda dingo del to kad padare sakykim toki suchalturinima ir manau nebeinvestuoja papildomai pinigu, kad beda pasalinti ne pagal visus reikalavimus t.y ieskoti kur yra kuro sistemoj nesandarumas. savo atveju as taip pat rinkaus pigesni varianta, nes pas vienus dyzelistus kur pries koki gera menesi dariausi diagnostika pasake kad degimo kampas yra blogas o kad pilnai ji sutvarkyt ir kad galetu suteikti darbams garantija reik ziuret ar nera grandines pasitampiusios, nes dauguma auto delto degimai ir pabega savaime jie negali nusokti, nebent kazkas pries tai buvo kazka dares ir nemokejo sureguliuot gerai. o jeigu jau grandines keist tada jau sumos prasideda gan ispudingos..
Vartotojo avataras
Myndoza
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
Miestas: Vilnius

Re: 2.2 TiD Sunkiai kuriasi šiltas

Standartinė Myndoza » 2012 Gru 28, 10:19

Na taip, kiekvienam savo...
Tiesiog, aš geriau patikrinčiau "abratkes", kuro filtro dėklą, visų šlangų sujungimus, kurie trūkinėja ir turi bųt keičiami, kas kažkiek laiko, ir jai jau tikrai nerasčiau, kur bėda, tada jau statyčiau vožtuvą.
Lygiai tas pats ir su degimo kampo reguliavimu. Norint jį sureguliuoti, užtenka šiek tiek mandresnio raktų rinkinio, kuriame būtų žvaigždės (ar kaip ten tie raktai tiek opelyje tiek saab naudojami dažnai), toki raktų rinkinį gali už 140 lietuviškų nusipirkti. Pats degimo kampo reguliavimas užtrunka apie 2-3 val, priklauso, kiek rukys meistriukas per tą remontą :lol: Jei grandinė tikrai pasitampiusi, tai visgi gal vertėtu susimastyti apie jos keitimą, jos gi nėra amžinos... o gal pas tave tik jos įtmpėjęs jau "parėjęs"? Ir visgi, jei grandinė pasitampiusi, berods tokiu atveju reikia padaryt šiek tiek ankstyvesnį degimą (kažkaip nepanašu, kad reiktų vėlinti, nors galiu būt ir susimaišęs), ir bėda išsispręs be grandinės keitimo. O jei nuvarysi to pakaitinimo žvakių darytis į kokį žaibo ratą, tai paprašys lygiai tiek pat, kiek garaže kainuos kampo sureguliavimas.
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių