Puslapis 22

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2013 Lie 09, 18:12
Valdelis
Trafukai, kiekvienas nori patirti tai savo kailiu ir netiki is kalbu :) Atrodo gi nieko ypatingo pora kronsteinu privirini ir psio variklis pastatytas ir masina vaziuoja...

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2013 Lie 09, 22:33
selvedre
Jei vis dar aktualu,
viskas daroma ir padaroma, pas mane kadete saabo variklis :D bet kasdienai vazinet taip burt jau reikia pagalvot. Nera varikliai identiski. Tu nori 2,0 del to, kad jis pigesnis, lengviau gauti. Bet reikia ivertinti, kad nei kompai, nei turbinos netiks. Taigi vargu ar bus taip pigiau. Nezinau kaip su pravodkem, turetu but gan panasios, bet tas pats kuro filtras pas dvilitri po kapotu, o pas 2,2 prie galinio rato. Taip kad niuansu yra - o butent jie ir sueda laika ir pinigus, bei atima motyvacija.

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2013 Lie 10, 06:16
Trafukas
Pritariu selvedre. Būtent visos tos smulkmenos ir atima daugiausiai laiko, užtai, kad su kiekviena reikia vis kažką galvot, krapštytis, taikyti, kol pritaikai. Atrodo menkniekis, kol nepradedi daryti, o paskui pažiūri - diena praėjo, o rezultato beveik jokio...

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2013 Lie 11, 19:11
Valdelis
selvedre rašė:Jei vis dar aktualu,
viskas daroma ir padaroma, pas mane kadete saabo variklis :D bet kasdienai vazinet taip burt jau reikia pagalvot. Nera varikliai identiski. Tu nori 2,0 del to, kad jis pigesnis, lengviau gauti. Bet reikia ivertinti, kad nei kompai, nei turbinos netiks. Taigi vargu ar bus taip pigiau. Nezinau kaip su pravodkem, turetu but gan panasios, bet tas pats kuro filtras pas dvilitri po kapotu, o pas 2,2 prie galinio rato. Taip kad niuansu yra - o butent jie ir sueda laika ir pinigus, bei atima motyvacija.


Kad filtras 2.2 tid bent pas mane ne prie galinio rato o po kapotu :)

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2013 Lie 11, 19:35
raimax
9-3 OG prie galinio rato.

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2013 Lie 13, 08:11
Trafukas
9-5 irgi prie galinio rato kuro filtras

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 12, 12:06
Chelsman
Mano saab'uko variklis irgi jau lyg nori atsisveikint. Gal patartumėt kokius motoristus Kaune? Dėkui.

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 12, 12:54
raimax
o kas jam buvo?

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 12, 13:14
Chelsman
Technikinėj prapūtė ant laisvų dugnais ir dūmingumas buvo 4,5 vietoj 2,5, tai pasiūlė pradžioj filtrus pasikeist, na ir apibėgęs tepalais motoras gan stipriai (auto iš Vok. parvežtas praeita penkt.). Tai vakar išsivariau iš kiemo ir ruošiaus judėt link serviso apsitvarkyt ir iškarto užsidegė CE, trauka beveik nulinė. Šiaip ne taip nuriedėjau iki Autovici, tai ten paklausė pažiūrėjo kaip dirba ir diagnozė, kad kaip ir nedirba vienas iš cilindrų. Tai labai atsargiai nuriedėjau iki kito servisiuko ten panašiai pakalbėjo ir nuvariau pas motoristus netoliese už kelių šimtų metrų. Laimei atlaikė saab'ukas ir neužkalė, bet tiek kvapas tiek garsas nemalonus labai. Tai tas motoristas pasakė, kad greičiausiai pigiau gausis naują motorą įdėt nei lipdyt iš seno. Prismaugė vokietukas autobanuose jaučiu, o technikinėj damušė, bet iš techo su visa trauka ir be problemų grįžau, o ant kitos dienos amen, keistoka biški.

Tai vat pirmadieni praardys ir praneš kokia situacija, bet ten tie motoristai (už AUTUROS angaruose) nei pažįstami nei ką, tai norėtus kur kažkiek patikimiau. Kalbėjau su vienu turginiu, tai sakė jie pas juos varydavo, kad turgui paruoštu mašinytes, bet sako jei pasakysi, kad čia sau, o ne turgui nori pasidaryt, tai padarys gerai tipo.

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 12, 14:48
Deisco
Pas mane irgi su varikliu problemos. Važinėjau jau kuris laikas su leidžiančiu tepalu. gan stipriai. 100km / 1 litras Vilniaus rėžimu. Bandžiau tvarkyt pasiskambindavau į servisus atlaukdavau eilutę ir nieko nepadarydavo apart to, kad kai kurie iš jų apiplaudavo variklį (Servisai žinomi, bet neminėsiu jų pavadinimų). Kas juokingiausia, tai girdėjau visokių diagnozių iš jų: nuo bėga per visus galus ir reikia kapitalinį daryt (bet kainas užgiedodavo tokias, kad neapsimoka), kiti servisai apžiūrėdavo ir sakydavo, kad neranda per kur bėga, per salnikus nebėga, per karterį nebėga, bet matosi, kad generatorius visas net tepaluotas, bet tiksliai nenustatydavo ir nesiimdavo remontuot. Kol po vieno iš serviso grįžau ant kiemo ir išbėgo visas antifrizas ant kiemo (iki to laiko nedingdavo nė lašas). Išbėgo berods iš variklio vairuotojo pusės krašto kažkur.
SAAB 9-5 2,0t 110kw 2001m
Tai dabar norėčiau pasiteirauti gal kieno nors saab'ui irgi kas nors panašaus buvo?
Ar tokiems varikliams geriau daryti kapitalinį ar keist variklį? ar visai į šrotą atiduot? atsižvelgiant į kainas/apsimokėjimą...
Vakare įdėsiu (jeigu pavyks) video, kur nufilmuota per kur antifrizas išbėgo

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 12, 21:06
Rudik
Jei 200 tukstanciu nubego paskambink saabui ir i srota... ;)

p.s. atsizvelgiant i kainas /apsimokejima

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 12, 22:05
romask
rudik900 rašė:Jei 200 tukstanciu nubego paskambink saabui ir i srota... ;)
p.s. atsizvelgiant i kainas /apsimokejima

Jie ir 200k nenuvaziuotu priziurint "blondinisku" rezimu :) Normaliai priziureti drasiai be rimtu gedimu ir iki 300k davaziuoja :D

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 12, 22:24
Rudik
romask rašė:.... Normaliai priziureti drasiai be rimtu gedimu ir iki 300k davaziuoja :D


http://saabworld.net/f85/one-million-ki ... nds-26567/

p.s. cia parasyta viena gera tiesa "...you should be able to trust the garage that maintains your car.."

p.p.s. aisku ir alyva motore reikia keist ne "kas 20k", o atsizvelgiant i ekploatavimo salygas.

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 13, 07:31
romask
Bet nenusinulina kilometrai :(

Re: Variklio keitimas

Parašytas: 2014 Rgs 14, 01:55
Rudik
Ne, tripas eina, bet devynetai stovi veitoj. :)