Ankščiau apkalbėtų temų rodyklė:
9-3 2004 1.9 110kw bedos
Saab 9-3 2006 1.9 110kW Purtosi variklis
informacija apie 9-5 2006-2010 1.9TiD
Įsiurbimo kolektoriaus sklendės TTiD
Viskas apie 1.9 TiD
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Rezervuota
Common Rail'o purkštukų korekcija: Pagal dokumentacijas, jei neklystu, korekcija galima iki +/-2.5 ar 3 mg/stroke, jei daugiau jau reiktų sunerimti. Realiai jau +/-1,5 nėra gerai.
Common Rail'o purkštukų korekcija: Pagal dokumentacijas, jei neklystu, korekcija galima iki +/-2.5 ar 3 mg/stroke, jei daugiau jau reiktų sunerimti. Realiai jau +/-1,5 nėra gerai.
- Nepyragas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10
SAAB 9-3 2006m. 1.9TiD 110KW šaltas variklis pulsuoja
Sveiki likimo broliai, lėktuvų mylėtojai
Turiu tokią bėdą: lėktuvas 9-3 1.9 TiD 110 kw, ryte užvestas šaltas, 3-5 minutes dirba negražiai, pulsuoja, jausmas toks lyg vienas cilindras dirba su pertraukom, ar lyg kurą blogai paduotų.. Priežastys aišku turbūt ne šitos, čia tik pavyzdžiai, kad paaiškint.
Kiek pašilus varikliui, pradeda dirbti kaip laikrodis.
Kitas pastebėjimas - prieš gerą savaitę varikliui esant šiltam, buvo užėjęs toks retas pulsavimas, maž daug kas 10-20 sekundžių, mašina tą dieną važiuojant atleidus gazą 2 kartus užgeso. Vėliau šita bėda dingo, bet liko rytinis šalto variklio pulsavimas.
Gal kas esat susidūrę su tokia, ar panašia problema? Beje perkant mašiną buo daryta diagnostika su Bosh įranga -tokia kaip Tanagra naudoja, purkštukų, turbinos darbas, EGR, kietųjų dalelių filtras ir visa kita buvo gerame stovyje. Vienintelis dalykas kurį parodė diagnostika -tai padžioj metė klaidą kažkoks prie kolektoriaus esantis vožtuvas, kuris ale nebuvo pilnai atsidaręs, bet vėliau ištrynus klaidą , pravažiavus su mašina, ir iš naujo pajungus kompą, jokios klaidos nerodė, todėl tada neteikiau tam daug svarbos..
Turiu tokią bėdą: lėktuvas 9-3 1.9 TiD 110 kw, ryte užvestas šaltas, 3-5 minutes dirba negražiai, pulsuoja, jausmas toks lyg vienas cilindras dirba su pertraukom, ar lyg kurą blogai paduotų.. Priežastys aišku turbūt ne šitos, čia tik pavyzdžiai, kad paaiškint.
Kiek pašilus varikliui, pradeda dirbti kaip laikrodis.
Kitas pastebėjimas - prieš gerą savaitę varikliui esant šiltam, buvo užėjęs toks retas pulsavimas, maž daug kas 10-20 sekundžių, mašina tą dieną važiuojant atleidus gazą 2 kartus užgeso. Vėliau šita bėda dingo, bet liko rytinis šalto variklio pulsavimas.
Gal kas esat susidūrę su tokia, ar panašia problema? Beje perkant mašiną buo daryta diagnostika su Bosh įranga -tokia kaip Tanagra naudoja, purkštukų, turbinos darbas, EGR, kietųjų dalelių filtras ir visa kita buvo gerame stovyje. Vienintelis dalykas kurį parodė diagnostika -tai padžioj metė klaidą kažkoks prie kolektoriaus esantis vožtuvas, kuris ale nebuvo pilnai atsidaręs, bet vėliau ištrynus klaidą , pravažiavus su mašina, ir iš naujo pajungus kompą, jokios klaidos nerodė, todėl tada neteikiau tam daug svarbos..
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
- Miestas: Elektrenai
Re: SAAB 9-3 2006m. 1.9TiD 110KW šaltas variklis pulsuoja
Tai gal dabar reiketu pasidaryt diagnostika. Cia gali but tiek lamda ar mafas pievas pjaut
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Forumietis dreeger kovojo su panašiom bėdom, bet pas jį tik užvedus, keletą sekundžių variklis netolygiai dirba.
O daugiau dabar (šaltam iš pat ryto) reiktų padaryti purkštukų korekcijų diagnostiką. Arba matuoti kiek kuro išvaro per grįžtamą.
Beje - užsiveda lengvai?
O daugiau dabar (šaltam iš pat ryto) reiktų padaryti purkštukų korekcijų diagnostiką. Arba matuoti kiek kuro išvaro per grįžtamą.
Beje - užsiveda lengvai?
- Nepyragas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10
Re: SAAB 9-3 2006m. 1.9TiD 110KW šaltas variklis pulsuoja
Dancius rašė:Tai gal dabar reiketu pasidaryt diagnostika. Cia gali but tiek lamda ar mafas pievas pjaut
Labas, hmm.. gal gali kiek plačiau apšviest kas per daiktas tas "mafas" ?
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
MAF- Mass Air Flow. Oro srauto matuoklis. Bet nenoriu tikėti, kad čia jis gali turėti įtakos darbui ant 'laisvų'.
- Nepyragas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10
Re: Viskas apie 1.9 TiD
raimax rašė:Forumietis dreeger kovojo su panašiom bėdom, bet pas jį tik užvedus, keletą sekundžių variklis netolygiai dirba.
O daugiau dabar (šaltam iš pat ryto) reiktų padaryti purkštukų korekcijų diagnostiką. Arba matuoti kiek kuro išvaro per grįžtamą.
Beje - užsiveda lengvai?
Sveikas, jo, vedasi be problemų tiek šaltas, tiek karštas. Diagnostika vieną dieną prieš pastebint problemą (pirkimo dieną) rodė tobulą purštukų darbą, bet variklis buvo karštas.. Na, reiks tada po atsotogų ant šalto bandyt diagnozuot.
raimax rašė:MAF- Mass Air Flow. Oro srauto matuoklis. Bet nenoriu tikėti, kad čia jis gali turėti įtakos darbui ant 'laisvų'.
Dėkui.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
tai gal prasta salerka užšėrei tu jį? Kai užgeso chekas neužsidegė?
- Nepyragas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Nu, kad ne, pyliau tik Neste'j iki šiol. Dėl cheko dabar nepasakysiu, bet užgesus, lengvai vedėsi ir užvedus jau nedegė chekas 100%.
- Nepyragas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Buvau šiandien specializuotam Saab servise daryt diagnostikos, tai dar nespėjus pajunkt kompo, tik pasakius meistrui kokia mašina ir kokia bėda, iš kart pasakė, kad čia purkštukai. Turėję jie daug tokių atveju su 1.9 TiD 110KW, priežastis visada ta pati. Kompas aišku ant šilto variklio nieko neparodė, tai susitariau, kad po atostogų darysim ant šalto.
Beje šiandien išmatavau kuro sanaudas. Buvau užpylęs pilną baką, pravažiavau 100 km ir šian užpyliau vėl pilną. Rezultatas nepradžiugino - 10 su kapeikom litrų / 100 km. Tad kilo klausimas kiek pas kitus ryja 1.9 Tid 110 kw mieste? Gal kas galėtų pasidalint? Norisi suprast ar čia dėl grybaujančio pukštuko/tukų, ar čia vis tik normalios sąnaudos.
Kai svarsčiau ką rinktis, 2.2, ar 1.9 Tid, nemažai skaičiau, domėjausi, ir skaitant kitų diskusijas susidariau nuomonę, kad 1.9 ne tik galingesnis, bet tuo pačiu ir ekonomiškesnis variklis... Pas mane tiesa automatas, bet 10 litrų mieste važiuojant normaliu režimu, kažkaip sakyčiau daugoka. :/
Beje šiandien išmatavau kuro sanaudas. Buvau užpylęs pilną baką, pravažiavau 100 km ir šian užpyliau vėl pilną. Rezultatas nepradžiugino - 10 su kapeikom litrų / 100 km. Tad kilo klausimas kiek pas kitus ryja 1.9 Tid 110 kw mieste? Gal kas galėtų pasidalint? Norisi suprast ar čia dėl grybaujančio pukštuko/tukų, ar čia vis tik normalios sąnaudos.
Kai svarsčiau ką rinktis, 2.2, ar 1.9 Tid, nemažai skaičiau, domėjausi, ir skaitant kitų diskusijas susidariau nuomonę, kad 1.9 ne tik galingesnis, bet tuo pačiu ir ekonomiškesnis variklis... Pas mane tiesa automatas, bet 10 litrų mieste važiuojant normaliu režimu, kažkaip sakyčiau daugoka. :/
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Viskas apie 1.9 TiD
100 km dar nėra baisiai tikslus matavimas.
O šiaip, neturiu 1,9, bet 2,2 ant vidutinių atstumų apie 8, ant labai trumpų ir virš 9 Kaune. Man tai atrodo nemažai, bet logiška. Su R15 vos ne litru ekonomiškiau, nei su sunkiais R17, bet grožis reikalauja aukų
O šiaip, neturiu 1,9, bet 2,2 ant vidutinių atstumų apie 8, ant labai trumpų ir virš 9 Kaune. Man tai atrodo nemažai, bet logiška. Su R15 vos ne litru ekonomiškiau, nei su sunkiais R17, bet grožis reikalauja aukų
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Miestas miestui nelygu kaip ir važiavimas mieste betkuriuo atveju 1,9 kuro sąnaudos bus mažesnės nei 2.2 (ar tai panašios, nepaisant galingumo skirtumo) ... O 10 litrų tai kaip ir daugoka.. Nebent dugnais važinėji.
- Nepyragas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Važiavau tuos 100 km normaliai, labai nesidraskydamas, kad vidutines sąnaudas mieste pamatyt. Greičiausiai tada bus purkštukų problema čia kalta.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Bet taip dažna bėda dėl purkštukų būna, kad labai sunkiai šaltas užsiveda
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių