Nusipirkau tas gumytes gudriasias, muzetu ant purkstuku tu kitu neradau niekur tiksliau iki auturos nespejau nuvaziuot... nes saabas nesiveda... matyt nepatinka jam misinys su tepalu tai tikiuosi jog jos bus geros, arba dar iki tanagros reiks nukeliaut gal ten bus...
Keisiu ryt vakare, tai meginsiu pafotkint kiek galesiu ir padaryti pamokele, gal kam pravers
Viskas apie 2.2 TiD
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Paprasčiausia rasti opelio centre - pasakyk, kad reikia 2.2 dyzeliui purkštukų salnikėlių, jie jau iškart žinos, ko tau reikia. Kiekvienam purkštukui eina po 1 salnikėlį (būtent tą, per kurį užsiorina arba leidžia tepalus į salerką) ir po vieną žiedelį, kuris dedasi toje vietoje, kur purkštukai įsistato į galvą ir prisisuka kuro vamzdelis. Šituos rekomenduočiau pasikeisti todėl, kad per juos būna praleidinėja tepalus, ir variklis būna apsitepalavęs. Kadangi purkštukus ištrauksi, tai nebėra jokio skirtumo, kokį dėsi atgal - naują ar seną, o kadangi jie kainuoja tikrai nebrangiai, tai neverta kišti senų, nes jei leis tepalą, teks viską ardyti iš naujo.
Pakeitimas tikrai nėra sudėtingas. Atsisuki ir nuimi vožtuvų dangtelį. Su kuo nors, kad ir su švirkštu nusiurbk po velenėliu esantį tepalą. Nusuki vakuumo pompą. Atsuki nuo purkštukų kuro vamzdelius, numauni grįžtamo kuro žarneles. Tada truputį reikia atleisti paskirstymo velenėlį (užtenka, kad pasikeltų kokius 3mm). Gamintojai sako, kad velenėlį reikia nuimti, bet tai tikrai nebūtina, nes jeigu nuimsi, tai jau reikės degimą nusistatinėti. Kai atlaisvinsi velenėlį, reikia atsukti kiekvieną purkštuką (po 1 varžtą iš viršaus). Tik prieš atsukdamas pasitikrink, kokia jėga jie priveržti, nes ten labai lengvai atsisuka, paskui taip pat reikės prisukti, kad neperveržt salnikėlių. Atsukus viršuje esančius purkštukų varžtus galima pajudinti purkštukus ir lengvai su atsuktuvu judinant ištraukti juos po vieną iš galvos. Gali būti, kad truputį kabinsis į įsiurbimo kolektorių, tai turėsi nuimti jo dangtelį - tuo pačiu bus proga ir jį išsivalyti. Kai jau ištrauksi purkštukų viršutines dalis iš galvos, su pincetu pasikeisi salnikėlius (jie bus likę galvoje). Surinkimas atbuline tvarka.
Tik paskui užvesti sudėtinga, nes sistema bus visiškai užsiorinus. Jei pas tave ne automatas, tai paprasčiausia ir geriausia patempti ant buksyro, starterio neverta degint, nes labai ilgai neužsipompuos kuro. Jei automatas, tai gausi į įsiurbimo kolektorių ko nors papurkšti, kad užsivestų ir dar kurį laiką dirbtų variklis, kad sistema per tą laiką prisitrauktų kuro.
Va ir viskas
Pakeitimas tikrai nėra sudėtingas. Atsisuki ir nuimi vožtuvų dangtelį. Su kuo nors, kad ir su švirkštu nusiurbk po velenėliu esantį tepalą. Nusuki vakuumo pompą. Atsuki nuo purkštukų kuro vamzdelius, numauni grįžtamo kuro žarneles. Tada truputį reikia atleisti paskirstymo velenėlį (užtenka, kad pasikeltų kokius 3mm). Gamintojai sako, kad velenėlį reikia nuimti, bet tai tikrai nebūtina, nes jeigu nuimsi, tai jau reikės degimą nusistatinėti. Kai atlaisvinsi velenėlį, reikia atsukti kiekvieną purkštuką (po 1 varžtą iš viršaus). Tik prieš atsukdamas pasitikrink, kokia jėga jie priveržti, nes ten labai lengvai atsisuka, paskui taip pat reikės prisukti, kad neperveržt salnikėlių. Atsukus viršuje esančius purkštukų varžtus galima pajudinti purkštukus ir lengvai su atsuktuvu judinant ištraukti juos po vieną iš galvos. Gali būti, kad truputį kabinsis į įsiurbimo kolektorių, tai turėsi nuimti jo dangtelį - tuo pačiu bus proga ir jį išsivalyti. Kai jau ištrauksi purkštukų viršutines dalis iš galvos, su pincetu pasikeisi salnikėlius (jie bus likę galvoje). Surinkimas atbuline tvarka.
Tik paskui užvesti sudėtinga, nes sistema bus visiškai užsiorinus. Jei pas tave ne automatas, tai paprasčiausia ir geriausia patempti ant buksyro, starterio neverta degint, nes labai ilgai neužsipompuos kuro. Jei automatas, tai gausi į įsiurbimo kolektorių ko nors papurkšti, kad užsivestų ir dar kurį laiką dirbtų variklis, kad sistema per tą laiką prisitrauktų kuro.
Va ir viskas
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
va tame ir beda kad zaibo ratas neturi tu gumyciu arba tingejo ieskot, sako niekad ju nekeiciam tipo varyk i koki rasmita... o buvo 5.30 as be masinos tai be sansu... sakau gal surasiu ismatavimus tai kokiam servise gal bus bet niekur nerandu tu ismatavimu ziedu...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Turbūt, kad tingėjo ieškot, nes jie kainuoja tik po 2Lt.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Svente namie SAAB'as vel rieda Paskaicius kitu zmoniu aprasymus ir pagooglinus(remontas apie 8h ;D), susidaro tokia nuomone, kad turbut jie ne masina remontuoja, o alu geria Prie progos padarysiu kazkokia intrukcija kadangi kiek prisiminiau tai pafotkinau viska. Nuemus isiurbimo kolektoriu radau viena sklende uzlenkta ir ji buvo visada atidaryta, sutvarkyta viskas kaip priklauso. Nezinau ar moraliskai ar kaip bet atrodo masina gyvesne pasidare
Darbu pradzia: 19:00
Uzsivedziau: 23.30
Darbu pradzia: 19:00
Uzsivedziau: 23.30
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
ir kaip rytinis cold startas? veleną nuiminėjai ar ne?
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Zymiai geriau nei buvo, bet siurblio el dali manau vistiek reiks tvarkyt Ne veleno nenuiminejau, nereikia jo nuimti istikro neverta Siaip grandine liuks bent atrodo zodziu vaziuot ir vaziuot Dar nusipirkau kazkokio marmalo i baka kad prasivalyt kuro sistema, nes dabar dar nekeiciau kuro filtro kadangi salerka juoda dar, o nauja idesiu iskarto vel bus sakau biski tegu prasivaziuoja ant tokios kokia yra
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Viskas matyt priklauso nuo nusiteikimo ir nuo to, iš kur rankos dygsta. Jei atsidaryt kapotą ir po kiekvieno varžto atsukimo rūkyt po cigaretę, tai gal ir visos dienos būtų maža. Aš nesu automechanikas, bet retkarčiais rankas prie mašinos prikišu, tai keičiau lygiai tokiam pat varikliui, nuo kapoto atidarymo iki uždarymo trukau nepilnas 4 valandas. Manau, kad tas, kas daro tokį darbą ne pirmą kartą, padarytų tikrai daug greičiau
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Matyt Trafukai, viskas priklauso nuo nusiteikimo ir ranku tiesumo O jei ir dar ne pirma karta keiciant manau kokiu pusvalanduku sutrumpetu laikas
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 38
- Užsiregistravo: 2011 Lap 12, 17:33
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Tai va prieš mėnesi atsirado lengvas trukčiojimas važiuojant to lygei viena karta su trukčioja labai retai į savaite kartą koki. Vieną ryta užsivedžiau pradėjau važiuoti ir mašina pradėjo trukčioti sustojau daviau gazo, bet vos vos užkilo apsukos iki 2k. Nusprendžiau užgesinti varikly ir nuo to laiko nebeužsikuria, jei užsiveda tai ne ilgam krenta apsukos ir užgesta į gazo spaudima nereguoja, ir dar sukant starteri apsukos pakyla iki 500 ir dreba visas variklis. Gal žinot kokia bėda čia :/ saab 2003 9-3 2,2 tid 92 kw
Biški neitema, bet ar tinka atraminės gumos nuo vectros c?
Biški neitema, bet ar tinka atraminės gumos nuo vectros c?
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
kažkas su kuro padavimu manyčiau, ar tai siurblys nepasiema kuro kiek jam reikia, arba nesukelia reikiamo slėgio. Salerką "aišku" iš lukoilo ar statoilo pilama? nes taip gali būt, kad bake yra varlių..
kai trukčiodavo CE neužsidegdavo?
o atrama su guoliu turėtų tikti nuo Vectra C/signum.
kai trukčiodavo CE neužsidegdavo?
o atrama su guoliu turėtų tikti nuo Vectra C/signum.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 38
- Užsiregistravo: 2011 Lap 12, 17:33
Re: Viskas apie 2.2 TiD
saliarka rusiška ce nežinau dega ar ne kai pirkau buvo jis išsuktas.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
nežinau ar verta čia iš kavos tirščių burti.. pas dyzelistus bandyk varyti, lai žiūri, tikrina slėgiu ar dar kažką...
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
pradzioj gal megink koki kuro filtra pasikeist... gal jis jau uzkemsyjes...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 2013 Rgs 05, 14:03
Re: Viskas apie 2.2 TiD
sveiki, važiuojant trasoje pabandžiau paspaust pasiekus 140km/h užsidegė chekas ir atsijungė turbina, dingo trauka, atrodo kad būtų sugedęs oro srauto daviklis, sustojau, užgesinau variklį, palaukiau porą minučių, užvedus variklį viskas buvo gerai kol vėl nepasiekiau 140km/h. Ir dar viena problema, kol neužpučia turbo, važiuojant įkalnę nėra traukos. Auto 9-3 2,2 TiD 92kw
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių