Viskas apie 2.2 TiD

Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Valdelis » 2013 Rgp 14, 16:55

Nusipirkau tas gumytes gudriasias, muzetu ant purkstuku tu kitu neradau niekur :( tiksliau iki auturos nespejau nuvaziuot... nes saabas nesiveda... matyt nepatinka jam misinys su tepalu :D tai tikiuosi jog jos bus geros, arba dar iki tanagros reiks nukeliaut gal ten bus...

Keisiu ryt vakare, tai meginsiu pafotkint kiek galesiu ir padaryti pamokele, gal kam pravers ;)
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Trafukas » 2013 Rgp 14, 17:17

Paprasčiausia rasti opelio centre - pasakyk, kad reikia 2.2 dyzeliui purkštukų salnikėlių, jie jau iškart žinos, ko tau reikia. Kiekvienam purkštukui eina po 1 salnikėlį (būtent tą, per kurį užsiorina arba leidžia tepalus į salerką) ir po vieną žiedelį, kuris dedasi toje vietoje, kur purkštukai įsistato į galvą ir prisisuka kuro vamzdelis. Šituos rekomenduočiau pasikeisti todėl, kad per juos būna praleidinėja tepalus, ir variklis būna apsitepalavęs. Kadangi purkštukus ištrauksi, tai nebėra jokio skirtumo, kokį dėsi atgal - naują ar seną, o kadangi jie kainuoja tikrai nebrangiai, tai neverta kišti senų, nes jei leis tepalą, teks viską ardyti iš naujo.

Pakeitimas tikrai nėra sudėtingas. Atsisuki ir nuimi vožtuvų dangtelį. Su kuo nors, kad ir su švirkštu nusiurbk po velenėliu esantį tepalą. Nusuki vakuumo pompą. Atsuki nuo purkštukų kuro vamzdelius, numauni grįžtamo kuro žarneles. Tada truputį reikia atleisti paskirstymo velenėlį (užtenka, kad pasikeltų kokius 3mm). Gamintojai sako, kad velenėlį reikia nuimti, bet tai tikrai nebūtina, nes jeigu nuimsi, tai jau reikės degimą nusistatinėti. Kai atlaisvinsi velenėlį, reikia atsukti kiekvieną purkštuką (po 1 varžtą iš viršaus). Tik prieš atsukdamas pasitikrink, kokia jėga jie priveržti, nes ten labai lengvai atsisuka, paskui taip pat reikės prisukti, kad neperveržt salnikėlių. Atsukus viršuje esančius purkštukų varžtus galima pajudinti purkštukus ir lengvai su atsuktuvu judinant ištraukti juos po vieną iš galvos. Gali būti, kad truputį kabinsis į įsiurbimo kolektorių, tai turėsi nuimti jo dangtelį - tuo pačiu bus proga ir jį išsivalyti. Kai jau ištrauksi purkštukų viršutines dalis iš galvos, su pincetu pasikeisi salnikėlius (jie bus likę galvoje). Surinkimas atbuline tvarka.
Tik paskui užvesti sudėtinga, nes sistema bus visiškai užsiorinus. Jei pas tave ne automatas, tai paprasčiausia ir geriausia patempti ant buksyro, starterio neverta degint, nes labai ilgai neužsipompuos kuro. Jei automatas, tai gausi į įsiurbimo kolektorių ko nors papurkšti, kad užsivestų ir dar kurį laiką dirbtų variklis, kad sistema per tą laiką prisitrauktų kuro.

Va ir viskas :)
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Valdelis » 2013 Rgp 14, 19:21

va tame ir beda kad zaibo ratas neturi tu gumyciu arba tingejo ieskot, sako niekad ju nekeiciam tipo varyk i koki rasmita... o buvo 5.30 as be masinos tai be sansu... sakau gal surasiu ismatavimus tai kokiam servise gal bus bet niekur nerandu tu ismatavimu ziedu...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Trafukas » 2013 Rgp 14, 22:06

Turbūt, kad tingėjo ieškot, nes jie kainuoja tik po 2Lt.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Valdelis » 2013 Rgp 16, 08:36

Svente namie SAAB'as vel rieda :D Paskaicius kitu zmoniu aprasymus ir pagooglinus(remontas apie 8h ;D), susidaro tokia nuomone, kad turbut jie ne masina remontuoja, o alu geria :D Prie progos padarysiu kazkokia intrukcija kadangi kiek prisiminiau tai pafotkinau viska. Nuemus isiurbimo kolektoriu radau viena sklende uzlenkta ir ji buvo visada atidaryta, sutvarkyta viskas kaip priklauso. Nezinau ar moraliskai ar kaip bet atrodo masina gyvesne pasidare :)

Darbu pradzia: 19:00
Uzsivedziau: 23.30
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė raimax » 2013 Rgp 16, 08:41

ir kaip rytinis cold startas? :) veleną nuiminėjai ar ne?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Valdelis » 2013 Rgp 16, 09:25

Zymiai geriau nei buvo, bet siurblio el dali manau vistiek reiks tvarkyt :) Ne veleno nenuiminejau, nereikia jo nuimti istikro neverta :) Siaip grandine liuks bent atrodo zodziu vaziuot ir vaziuot :D Dar nusipirkau kazkokio marmalo i baka kad prasivalyt kuro sistema, nes dabar dar nekeiciau kuro filtro kadangi salerka juoda dar, o nauja idesiu iskarto vel bus sakau biski tegu prasivaziuoja ant tokios kokia yra :)
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Trafukas » 2013 Rgp 16, 18:23

Viskas matyt priklauso nuo nusiteikimo ir nuo to, iš kur rankos dygsta. Jei atsidaryt kapotą ir po kiekvieno varžto atsukimo rūkyt po cigaretę, tai gal ir visos dienos būtų maža. Aš nesu automechanikas, bet retkarčiais rankas prie mašinos prikišu, tai keičiau lygiai tokiam pat varikliui, nuo kapoto atidarymo iki uždarymo trukau nepilnas 4 valandas. Manau, kad tas, kas daro tokį darbą ne pirmą kartą, padarytų tikrai daug greičiau
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Valdelis » 2013 Rgp 16, 20:03

Matyt Trafukai, viskas priklauso nuo nusiteikimo ir ranku tiesumo :D O jei ir dar ne pirma karta keiciant manau kokiu pusvalanduku sutrumpetu laikas :)
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
shax
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: 2011 Lap 12, 17:33

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė shax » 2013 Rgp 18, 12:05

Tai va prieš mėnesi atsirado lengvas trukčiojimas važiuojant to lygei viena karta su trukčioja labai retai į savaite kartą koki. Vieną ryta užsivedžiau pradėjau važiuoti ir mašina pradėjo trukčioti sustojau daviau gazo, bet vos vos užkilo apsukos iki 2k. Nusprendžiau užgesinti varikly ir nuo to laiko nebeužsikuria, jei užsiveda tai ne ilgam krenta apsukos ir užgesta į gazo spaudima nereguoja, ir dar sukant starteri apsukos pakyla iki 500 ir dreba visas variklis. Gal žinot kokia bėda čia :/ saab 2003 9-3 2,2 tid 92 kw
Biški neitema, bet ar tinka atraminės gumos nuo vectros c?
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė raimax » 2013 Rgp 18, 12:25

kažkas su kuro padavimu manyčiau, ar tai siurblys nepasiema kuro kiek jam reikia, arba nesukelia reikiamo slėgio. Salerką "aišku" iš lukoilo ar statoilo pilama? nes taip gali būt, kad bake yra varlių..
kai trukčiodavo CE neužsidegdavo?

o atrama su guoliu turėtų tikti nuo Vectra C/signum.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
shax
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: 2011 Lap 12, 17:33

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė shax » 2013 Rgp 18, 12:29

saliarka rusiška :? ce nežinau dega ar ne kai pirkau buvo jis išsuktas.
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė raimax » 2013 Rgp 18, 12:38

nežinau ar verta čia iš kavos tirščių burti.. pas dyzelistus bandyk varyti, lai žiūri, tikrina slėgiu ar dar kažką...
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Valdelis » 2013 Rgp 18, 13:20

pradzioj gal megink koki kuro filtra pasikeist... gal jis jau uzkemsyjes...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
salogubovas9-3
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2013 Rgs 05, 14:03

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė salogubovas9-3 » 2013 Rgs 06, 14:28

sveiki, važiuojant trasoje pabandžiau paspaust pasiekus 140km/h užsidegė chekas ir atsijungė turbina, dingo trauka, atrodo kad būtų sugedęs oro srauto daviklis, sustojau, užgesinau variklį, palaukiau porą minučių, užvedus variklį viskas buvo gerai kol vėl nepasiekiau 140km/h. Ir dar viena problema, kol neužpučia turbo, važiuojant įkalnę nėra traukos. Auto 9-3 2,2 TiD 92kw

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių