Puslapis 23

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 15, 14:10
Kukiz
Dabar pavažinėjom su galingas.lt pasijungę kompą. Pagal jį viskas yra normose.
Nepatiko, kad 1.7 baro turba pučia ir sako neaišku, ar pastoviai išlaiko slėgį ar ne (pagal viską 1.8 turėtų pūsti). Siūlo nuvežti turbinas ir patikrinti nuosekliai (nors jau vežiau kartą, man tada numetė tokį, tipo viskas ok, nieko detaliai nesakė).

Toliau, kuro slėgis ok, purkštukai kuro pravaro ir ok - kiek pamenu skaičius, kažkas apie ~27? (neatsimenu tik ko, ir ar tikrai apie tą patį šnekam mes).

Dar vienas pasiūlymas - įsidėti įsiurbimo kolektorių su sklendėm. klausimas tik kur gaut panaudotą ir saugų pabandymui :))

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 15, 17:01
Khary900
Patarčiau kompresiją pamatuot, poto purkštukus tikrinti.
Mėlynas dūmas, jei dega saliura- ją ir smirdės (visi nesudegęs kuras), jei tepalas- smirdės tepalu. Pauostyk dūmą, kad suprastum nuo ko pradėt ieškot ligų.
Komonreilo purkštukus, jei sąžiningai kalbant- Lietuvoje nelabai kas sugeba tinkamai tikrinti. Bijau sumeluot- baltarusai ar lenkai turi arčiausiai stendus kuriose gali pilnai patikrinti šituos purkštukus- visi kiti.... tiesiog paduoda srovę ir kurą, bet neduoda to, ką duodą tavo ecu. Tiksliau nelabai paaiškinsiu, kadangi man čia taip aiškino vienas rimtas motoristas labai nesiplėsdamas.
Per daug kuro/mažai oro- turi būt juodas dūmas, o ne mėlynas dar dar koks žalias.
Permečiau tik akimis visą temą (neturiu laiko gilintis), tačiau jei tavo čipintas ar kitaip burtas- reiktu statyt auto ant dino stendo, jungti prie normalaus kompo ir žiūrėt visus parametrus, juos sustiguoti ir t.t. Kai to nepadaroma- tada ir prasideda visi bajeriai kurių priežasčių niekas neranda ,kol nepakeičia ECU. Normaliausiai tai daro Vimota.
Dar variantas- žiūrėk po kokių operacijų pradėjo mest dūmą- ar po kolikų, slendžių operacijų. Jei visgi lindo programiškai- bandyk Vimota Kaune, nebent galingas daro visus diagnostikas su dino stendu, bei pasitikrink visus vakumus (čia iš patirties,nes visko būna)

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 15, 18:36
Kukiz
Juodokas dūmas. Juodai/pilkas, ir kvepia kuru. Nečipuotas.
Kompresiją matuot siūlai aišku ne kompu, o su spec prietaisu ane?

P.S nečipuotas pas mane. pas mane jau sklendžių nebuvo, dėl to ir variklis operuotas :)
Ok, reiks susirast visus vakuumus, nes akivaizdžius pachekinau ir ten viskas ok...

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 15, 19:00
Khary900
Jei kuriasi gerai- tuomet matuot gal ir nelabai verta. Maniau jog pats tave tik mėlynas dūmas.
Kaip ten baigėsi su tuom srauto matuoklėm?
Bendram išprusimui- kompresija matuojama kompresometru, kuris kišasi vietoje pakaitinimo žvakių arba purkštukų.
Patarčiau dar su Prusų susisiekti, gal jis ką patars išmintingo.

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 15, 19:16
Romeo
raimax rašė:pagal idėją yra matuojama oro masė (a.k,a. srautas- nors tarp masės ir srauto matuoklių yra didelis skirtumas, bet ne apie tai.), daugiau įsiurbiamo oro temperatūra,
kolektoriaus slėgis t.y. kiek turbina pripučia. tas pats daviklis dar matuoja ir temperatūrą.
O daugiau išmetimo angoje - tai ten matuojami slėgiai prieš ir už filtro, bei jo temperatūra.


O tai liamda zondo dyzeliai neturi? Bet tokiu atveju turėtų mesti klaidą.

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 15, 19:47
raimax
Romeo rašė:O tai liamda zondo dyzeliai neturi? Bet tokiu atveju turėtų mesti klaidą.
Turi bet ne visi. ŠIuo atveju Z19DTR turi, o DT ir DTH ne.

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 16, 14:08
Kukiz
Khary900 rašė:Jei kuriasi gerai- tuomet matuot gal ir nelabai verta. Maniau jog pats tave tik mėlynas dūmas.
Kaip ten baigėsi su tuom srauto matuoklėm?


Visi duomenys pagal kompą idealūs. Kuriasi easy, čia porą savaičių pastovėjus užsikūrė sunkiau (lyg springdama), bet ir išmetė daug kuro nesudegusio, baisiai smirdėjo (kvepėjo). O šiaip no problems kurti. Variklis dirba kaip bitutė, gražiai :)

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 16, 17:00
Khary900
Įdomiai tada gaunasi, jei variklis dirba tolygiai- jokios oro srauto matuoklės čia neprieko.

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 16, 18:28
Kukiz
Dabar norėčiau pabandyt:
1) pasiskolint iš kažkur įsiurbimo kolektorių su sklendėm ir pachekint
2) paprašyt, kad pažiūrėtų ar turbos išlaiko slėgį. kodėl jos nepučia tiek kiek ir turi.. 1.8 baro.

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 16, 19:59
Khary900
1 punktas- nieko nežinau.
2. Bandyk susisiekti su dėdule Prusu, manau jis turės ką patarti išmintingo :-D

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 16, 20:59
Kukiz
Khary900 rašė:2. Bandyk susisiekti su dėdule Prusu, manau jis turės ką patarti išmintingo :-D


Keliu tai į pirmą punktą! :pirat:

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 30, 08:25
Marius 9-3
Ar pavyko gauti kolektoriu su slendemis?

Turiu isigijes TTID bolida su variklio defektu ir turejau dideliu problemu, teko pirkti nauja varikli is "saabpartners", nes senojo variklio alkuninis velenas buvo neberemontuojasmas, o gauti gera - jokiu galimybiu. Taip pat ir abi turbinos buvo sugadintos, reikejo restauruot. Nuo senojo variklio nuiminejau isiurbimo kolektoriu ir jau nebebuvo dvieju sklendziu, tai is kart ir isoperavom. Idomu kaip vaziuos be ju, kol kas vis dar viksta surinkinejimo darbai, manau kita savaite jau bandysim kurt. Ar nebus be skelndziu didesnis dumingumas ar dar kokiu problemu?

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 30, 16:26
Kukiz
Be jų dūmina, ir mašina biški buka prie mažų apsukų jaučias, bet tą bukumą puikiai paslepia pirmoji turba.
Bandau užsisakinėt. Tėvukas sakė žino kur, bet dabar išvažiavęs tai nežinau ar užsakė ar ne. Kitą sav žinosiu :)
Beje, yra du modeliai tų kolektorių, jei galvoji dabar žiūrėt, tai su kodu 55 231 588 ;)
Seno kodas 93 191 642.

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 30, 16:27
Kukiz
O beje, kas alkūniniui nutiko? Pas mane jis lyg ir sveikas buvo..

Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas

Parašytas: 2013 Spa 31, 07:47
Marius 9-3
Kazkaip man naujo isiurbimo kolektoriaus detis nesinori, nes kai buvo ant senojo variklio, tai dvieju sklendziu nebebuvo, o i nauja jau idejo be sklendziu. Kiek zinau tai su tom sklendem viena is opiausiu problemu yra. Turbut tai itakojo ir turbinu defektui, nes ju sparneliai sulankstyti buvo.
O kas del alkuninio, tai moteris prancuze vazinejo, turbut tepalu nekeite, gal uzsikiso koks tepimo taskas, gal dar sklendes tam padejo. Tai ketvirtas kakliukas tinka tik 3 - iam remontui, plius jis atkaitintas yra, sau darytis nebeverta. Galvojau pigiai prasisuksiu, bet gavosi kaip visada :-D :-D