Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Parašytas: 2013 Spa 14, 21:49
Sveiki, pakūriau čia temą, nes nelabai radau į kur ją kišti. Paskaitę suprasit
Žodžiu, turiu smagų agregatą, tačiau nepatinka dūmingumas. Paspaudus gazą išmeta gan nemažai dūmų. Visa istorija, kaip galima trumpiau:
-Turiu išoperuotą katalizą/dpf ir rebuildintą variklį. Dūmino ant laisvų net. Paklausus, kurie darė operaciją, ar normalus dūmingumas, atsakė, kad ne. Jei būtų čipuota, ale tada panašiai dūmina.
-Nuvažiavau į turbo servisą (fabuose), kad patikrintų mano turbinas. Sakė pučia 1.7 bar (turėtų būt 1.8 berods, bet gal čia smulkmė?) ir su jomis ok. Užvedęs ir pagazavęs pasakė, kad čia ne suodžiai išmetami, o dūmas melsvas. Arba tepalas, arba nesudegęs kuras. Pavažinėjęs dar pasakė, kad kiek bandės tokių saab'ų, tai šitas visiškai netraukia. Sako mechaniškai su varikliu negerai, gal fazės ir pan. Pasitikrinau pagrindinį diržą, viskas ok...
-Neseniai išsijungiau EGR ir pasikeičiau tepalo radiatorių (greičiausiai jis nelabai turėtų įtakot, tačiau jį pakeitus, lyg tyčia sumažėjo dūmingumas, nžn gal nuo nuotaikos čia taip).
Po EGR atjungimo - dingo dūmingumas užvedus ir ant laisvų apsukų. Ir net paspaudus dugną, nebemeta didelio dūmų kamuolio.
-Praeitą savaitę pasikeičiau visus filtrus + tepalus. Oro filtras - kažkas baisaus. Na, ir kaip bebūtų keista, pakeitus oro filtrą pradėjo mašina dar labiau dūminti (tikėjaus atvirkštinio varianto).
Taigi, buvo tikrinta ar gerai pagrindinis diržas uždėtas - gerai.
Kompresija gera.
Purkštukai pagal kompą (sakė, kad common rail, tech'as labai gerai mato ir nebūtina vežti ant stendo) nukrypę normoje.
Turbinos sveikos.
Šlangos sveikos.
Tepalo nevalgo.
Gal turit minčių kas dar gali būti? Ar gali būt oro matuoklė nušokus? Kaip tai patikrint?
Realiai, laukiu, bet kokių teorinių pamąstymų. Vis tiek čia mūsų tarpe yra labai protingų žmonių.
Aš jau nebeturiu minčių, kur galima ieškot dūmingumo priežasčių. Suprantu, kad truputį dūminti yra norma, bet net ir prie nedidelių pagazavimų - spjaudos...
P.S pamiršau paminėt, kad įsiurbimo kolektorius pas mane be sklendžių. Svarsčiau galimybę nusipirkt naują (nuo 2010 metų galo jau atnaujinti jie ir nebyra ale..), tačiau užsienio forume bent jau nerekomenduoja dėtis naujo, jei EGR išprogramuotas.
Žodžiu, turiu smagų agregatą, tačiau nepatinka dūmingumas. Paspaudus gazą išmeta gan nemažai dūmų. Visa istorija, kaip galima trumpiau:
-Turiu išoperuotą katalizą/dpf ir rebuildintą variklį. Dūmino ant laisvų net. Paklausus, kurie darė operaciją, ar normalus dūmingumas, atsakė, kad ne. Jei būtų čipuota, ale tada panašiai dūmina.
-Nuvažiavau į turbo servisą (fabuose), kad patikrintų mano turbinas. Sakė pučia 1.7 bar (turėtų būt 1.8 berods, bet gal čia smulkmė?) ir su jomis ok. Užvedęs ir pagazavęs pasakė, kad čia ne suodžiai išmetami, o dūmas melsvas. Arba tepalas, arba nesudegęs kuras. Pavažinėjęs dar pasakė, kad kiek bandės tokių saab'ų, tai šitas visiškai netraukia. Sako mechaniškai su varikliu negerai, gal fazės ir pan. Pasitikrinau pagrindinį diržą, viskas ok...
-Neseniai išsijungiau EGR ir pasikeičiau tepalo radiatorių (greičiausiai jis nelabai turėtų įtakot, tačiau jį pakeitus, lyg tyčia sumažėjo dūmingumas, nžn gal nuo nuotaikos čia taip).
Po EGR atjungimo - dingo dūmingumas užvedus ir ant laisvų apsukų. Ir net paspaudus dugną, nebemeta didelio dūmų kamuolio.
-Praeitą savaitę pasikeičiau visus filtrus + tepalus. Oro filtras - kažkas baisaus. Na, ir kaip bebūtų keista, pakeitus oro filtrą pradėjo mašina dar labiau dūminti (tikėjaus atvirkštinio varianto).
Taigi, buvo tikrinta ar gerai pagrindinis diržas uždėtas - gerai.
Kompresija gera.
Purkštukai pagal kompą (sakė, kad common rail, tech'as labai gerai mato ir nebūtina vežti ant stendo) nukrypę normoje.
Turbinos sveikos.
Šlangos sveikos.
Tepalo nevalgo.
Gal turit minčių kas dar gali būti? Ar gali būt oro matuoklė nušokus? Kaip tai patikrint?
Realiai, laukiu, bet kokių teorinių pamąstymų. Vis tiek čia mūsų tarpe yra labai protingų žmonių.
Aš jau nebeturiu minčių, kur galima ieškot dūmingumo priežasčių. Suprantu, kad truputį dūminti yra norma, bet net ir prie nedidelių pagazavimų - spjaudos...
P.S pamiršau paminėt, kad įsiurbimo kolektorius pas mane be sklendžių. Svarsčiau galimybę nusipirkt naują (nuo 2010 metų galo jau atnaujinti jie ir nebyra ale..), tačiau užsienio forume bent jau nerekomenduoja dėtis naujo, jei EGR išprogramuotas.