9-3 1.9TID 110KW 2004
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2014 Lie 09, 15:18
9-3 1.9TID 110KW 2004
Sveiki, kadangi spaudžia labai laikas rašau čia. Turiu bėda su 1,9TID 110KW nuo šiandien pradėjo motoras tiesiogine prasme dūsti žemėn, nebeprijema gazo, net ant laisvų nepastovi, laikosi apie 0.5rmp~. Gal kas susidūrėte su šitokia bėda kas nors? Man kas į galvą šauna, tai tik užsikimšęs kaminas(DPF filtras).
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 2014 Bir 17, 13:17
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2014 Lie 09, 15:18
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
Taip, visi filtrai buvo keisti prieš 4tūks. km~ Ir dar vienas klausimėlis, kas stovi kamino paskutinėje pūslėje?
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
yra buvę taip, kad važiuojant mašina dūsta, dūsta dūsta ir uždūsta dėl užsikišusio DPF.
Po kelių minučių užsiveda, dirba ant laisvų beveik gerai, bet gazo praktiškai nepriima
Po kelių minučių užsiveda, dirba ant laisvų beveik gerai, bet gazo praktiškai nepriima
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2014 Lie 09, 15:18
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
Taip būtent man taip ir atsitiko. Sustojau prie šviesaforo ir labanaktis. O kur būtent tas DPF stovi, kurioje pūslėje? Aplamai kas su jais užsijema Mažeikiuose,Telšiuose,Šiauliuose arba Klaipėdoj?
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
stovi mašinos dugne (už traverso link vidurio), ilga bačka su vamzdeliais iš galų. Pagal idėją, jei filtras užsikišęs jį reiktų keisti nauju ....... Šiauliuose buvo burtininkas kuris 'išprogramuoja', o seną filtrą turėtum išgręžti. Keletas pažįstamų SS'ų taip važinėja ir anomalijų nėra, ir patenkinti žmonės.
Tačiau taip aklai čia ir gal nereiktų dar kaltinti jo... gal bėda kažkur kitur
Mažeikiuose neteko girdėti kad tokius darbus atliktu.
(p.s. dar yra filtro plovimo opcija, bet kiek teko susidurti prieš 3-4metus tai iš plautų filtrų naudos kaip iš ožio pieno. Gal dabar kažkas kažkur tai ir padaro... nežinau )
Tačiau taip aklai čia ir gal nereiktų dar kaltinti jo... gal bėda kažkur kitur
Mažeikiuose neteko girdėti kad tokius darbus atliktu.
(p.s. dar yra filtro plovimo opcija, bet kiek teko susidurti prieš 3-4metus tai iš plautų filtrų naudos kaip iš ožio pieno. Gal dabar kažkas kažkur tai ir padaro... nežinau )
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2014 Lie 09, 15:18
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
O kaip kažin mašina reguotų jei prieš DPF`ą išpjaučiau kamine skylutę, bent tam kartui nuvažiuot iki serviso? Ir jei sakai, kad nepult iškart jo kaltinti tai kas gali būti dar? Užvedus grynai iš variklio galo(prie priekinio stiklo) Eina lauk dūmai ir grynai smirda suodžiais. Bent aš daugiau nežinau prie ko prikibti.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
nu tai išvis tada atsisuk varžtus ir nusek tą bačką žemėn o mašina greičiausia reaguos LIMP mode
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2014 Lie 09, 15:18
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
Na va, katik iš kaimo gryžau su liūdna šypsena. Dėje, visiškai ne DPF filtro gedimas, o tikriausiai Turbinos. Nes pradėjus traukinėt vakūminės šlangutes, vieną atjungus nuo dačiko kuris randasi prie intercoolerio mašina atgavo kvapą, bet turbina neveikia. Beliko tik dvi priežąstys kodėl neina. Tai tas dačikas arba turbina.
- dolphinltu
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2013 Gru 23, 15:07
- Miestas: Kelmė
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2014 Lie 09, 15:18
Re: SAAB 9-3 1.9TID 110KW 2004
Tokios operacijos nebent padės galutinai ant kaladžiu mašiną pastatyt. )
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių