Puslapis 11

Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (2005)

Parašytas: 2015 Geg 08, 18:00
Hellmann
Sveiki,
Po pirkimo pastebėjau, kad grybauja pavarų dėžė, kai ilgiau pavažinėju. Tepalą keičiau - rezultatas kažkiek geresnis, bet ne toks, koks turi būti. Važiuojant jaučiasi pavarų perjungimo delsimas, sunkiai jungia pavaras, pašilusi dėžė pavaras pradeda jungti grubiai, jungiant atbulinę pavarą pradžioj būna uždelsimas ir įsijungia pavara su smūgiu. Simptomai kaip ir visiem, kurie turi problemų su šita dėže. Taigi... Problema aiški - hidroblokas. Pasidomėjus jo kainom pasidarė negera: servisas "APD" Vilniuje gali pakeisti hidrobloką, kaina ~950 EUR all-in (darbas, tepalas, naujas hidroblokas). Pamaniau, kad aš su mašina pravažiuoju per metus max 20k km ir ilgiau dviejų metų mašinos nelaikau - parduodu, kad ir kokia gera, ar bloga ji būtų, tiesiog norisi atsinaujinti... Taigi nusprendžiau į hidrobloką nelysti, o keisti visą pavarų dėžę. Taip taip, iš to lietuviško taupumo. Kaina skiriasi dvigubai: dėvėta (~100k km bėgusi) dėžė kainuoja ~400 - 500 eur, pakeitimas dar 100 eur. Susitaupo ~400 eur... Aišku, garantijos nėra, kad ir nauja dėžė veiks be priekaištų, bet nusprendžiau imtis šios avantiūros. Blogiausiu atveju išleisiu kokiam baltarusiui ar lenkui į marčias ;)

Keletas klausimų:
1: Dėžės keitimas viskas kaip ir aišku: nuimam, uždedam, pajungiam. Kas toliau? Ar reikalinga kažkokia adaptacija? Pririšimas prie pagrindinio kompo? ... ?
2: Gal kas nors iš šio forumo lankytojų tyčia ar netyčia turi tokią pavarų dėžę? Nupirkčiau, jei tikrai gera!
3: Gal yra dar kažkokių pastebėjimų ar niuansų apie kuriuos turėčiau žinoti, prieš lupant lauk dėžę?

P.S. Truputį ne į temą, bet kad nekurti naujos temos parašysiu čia.
Užvedus variklį ir duodant gazo girdisi švilpimas, netgi ant žemų apsukų jis girdisi. Pergazavus daugiau pasigirsta ir natūralus turbinos švilpimas + tas garsus švilpimas. Atleidus gazą jis tolygiai, lėtai žemėja, kol nutyla, pagazavus vėl švilpia.
Kiaura interkūlerio šlanga? Turbina? ... ?

Tikiuosi nepyksit, jei jau buvo kažkur tokia tema ir labai norėčiau, kad atsakymai (jei tokių bus) būtų konkretūs, o ne "klausi apie vežėčias, o atsako apie akėčias".

Ačiū!

Re: Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (20

Parašytas: 2015 Geg 08, 22:12
CandyBoy
Hidrobloka galima butu suorganizuoti pigiau...

Re: Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (20

Parašytas: 2015 Geg 08, 23:35
Hellmann
CandyBoy rašė:Hidrobloka galima butu suorganizuoti pigiau...


Va! :D Čia jau įdomiau. Publika norėtų platesnės info.

Ačiū.

Re: Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (20

Parašytas: 2015 Geg 09, 09:43
CandyBoy
Kokia deze stovi tiksliai pasakyk

Re: Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (20

Parašytas: 2015 Geg 09, 10:12
Hellmann
Geras klausimas... Manau, turėtų būti AWTF-80 SC. Netikiu, kad kažkas mandro ar išskirtinio sumontuota, nei pas kitus.
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

Re: Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (20

Parašytas: 2015 Geg 09, 10:35
CandyBoy
Hidroblokas ~400EU, bet pirmadieni ar antradieni zinosiu tiksliai kaina.

Re: Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (20

Parašytas: 2015 Geg 09, 11:47
Hellmann
CandyBoy rašė:Hidroblokas ~400EU, bet pirmadieni ar antradieni zinosiu tiksliai kaina.

OK. Lauksiu žinių.

Re: Automatinės pavarų dėžės keitimas, SAAB 9-3, 1.9 TiD (20

Parašytas: 2015 Geg 12, 13:32
Hellmann
CandyBoy, gal turi kokių naujienų?