9-3 2.2 2004 sankabos diskatoriaus stiprinimas.
Parašytas: 2015 Rgs 19, 10:29
Sveiki, kreipiuosi pagalbos ir patarimo.
Istorija: Po intercoolerio keitimo (buvo prapūstas) variklis pradėjo gaut visą jam skirtą orą, todėl 3 bėgiu nuo 2 k apsukų paspaudus dugną pradėjo slysti sankaba šiek tiek.
Praeitą savaitgalį nuvažiavau pas RCL (opelis.lt) remapui, viskas ok, tik slysta dar labiau dabar. nuo 2k numynus dugną slysta iki 2,6k ir poto netoli 3k sukabina vėl (diagnostika taip rodo)
Pakalbėjus su rcl, papasakojo, kad buvo viena vectra su tokia pat bėda, tai klientas sakė Vilniuje vežė diskatorių, kad pakeistų diską ir (kaip jis išsireiškė) kala antrą plunksną ir tada viskas ok. mokėjo 60-80€
Klausimas: Ką reiškia "Kala antrą plunksną" ir kas tokį dalyką galėtų atlikti Kaune, ar verta tai daryti ar reikėtų dėti naują detalę?
Saabas po remapo tapo daug judresnis, smagesnis, galbūt ekonomiškesnis nuo Vilniaus iki Kauno, kai autopilotas ant 100 sąnaudas SID'as rodė 4,7 visą kelią.
Istorija: Po intercoolerio keitimo (buvo prapūstas) variklis pradėjo gaut visą jam skirtą orą, todėl 3 bėgiu nuo 2 k apsukų paspaudus dugną pradėjo slysti sankaba šiek tiek.
Praeitą savaitgalį nuvažiavau pas RCL (opelis.lt) remapui, viskas ok, tik slysta dar labiau dabar. nuo 2k numynus dugną slysta iki 2,6k ir poto netoli 3k sukabina vėl (diagnostika taip rodo)
Pakalbėjus su rcl, papasakojo, kad buvo viena vectra su tokia pat bėda, tai klientas sakė Vilniuje vežė diskatorių, kad pakeistų diską ir (kaip jis išsireiškė) kala antrą plunksną ir tada viskas ok. mokėjo 60-80€
Klausimas: Ką reiškia "Kala antrą plunksną" ir kas tokį dalyką galėtų atlikti Kaune, ar verta tai daryti ar reikėtų dėti naują detalę?
Saabas po remapo tapo daug judresnis, smagesnis, galbūt ekonomiškesnis nuo Vilniaus iki Kauno, kai autopilotas ant 100 sąnaudas SID'as rodė 4,7 visą kelią.