Puslapis 122

Automatine 9-5 deze

Parašytas: 2007 Kov 05, 23:11
thedoctor
sveiki , kiek ziurejau neradau informacijos kiek tepalo reikia pilti i automato deze ? beje gal kas nete radote nuoroda kaip si procesa padaryti ?? kur randasi filtriukas? pro kur pilti? ir panasiai..

Re: Automatine 9-5 deze

Parašytas: 2007 Kov 06, 07:28
draivas
thedoctor rašė:sveiki , kiek ziurejau neradau informacijos kiek tepalo reikia pilti i automato deze ? beje gal kas nete radote nuoroda kaip si procesa padaryti ?? kur randasi filtriukas? pro kur pilti? ir panasiai..


O manualuose nėr? Šiaip "nuorodose ir kontaktuose" yra daug visokių linkų, manau rastum kuriame nors. Bent jau kiekį, kiek reikia pilti.

Parašytas: 2007 Kov 06, 11:50
Snatch
manuale tikrai yra nurodytas kiekis, del keitimo proceduros nesu tikras.

Re: Automatine 9-5 deze

Parašytas: 2007 Kov 06, 13:40
ALDU
thedoctor rašė:sveiki , kiek ziurejau neradau informacijos kiek tepalo reikia pilti i automato deze ? beje gal kas nete radote nuoroda kaip si procesa padaryti ?? kur randasi filtriukas? pro kur pilti? ir panasiai..

AT visa talpa - 7,2 l Dexrono III mineralinio. Keitimas numatomas kas 80 ar 90 tūkst. km ir tik 3,2 l. Daugiau nenuleisi be didesnio išardymo - ten tepalas dar aušintuve ir sukimo momento transformatoriuje. Pats nekeičiau, todėl patirtimi pasidalinti negaliu. ;)

Re: Automatine 9-5 deze

Parašytas: 2007 Kov 06, 23:43
thedoctor
o kur tu keitei ?? ir kiek malonumas tas kainavo ???

Re: Automatine 9-5 deze

Parašytas: 2007 Kov 07, 11:36
ALDU
thedoctor rašė:o kur tu keitei ?? ir kiek malonumas tas kainavo ???

Sakydamas, kad nekeičiau, turėjau omeny, jog iš viso per mano turėjimo laikotarpį nekeista. Dabar odometras rodo 151 kkm. Jei manyti, kad ankstesnis savininkas tinkamai vykdė aptarnavimą, tai iki kito keitimo liko apie 9 kkm. O ir objektyvių priežasčių nerimui tuo klausimu kol kas nėra.

Parašytas: 2007 Kov 15, 08:25
playa
turiu beda su AT.
Vaziuojant ijungus "D" ir pasiekus didesni greiti, kai turi permusti is 3 pavaros i 4 - neperjungia, plius nebeperjungia ir i zemesnias pavaras, t.y. pakimba ant 3 pavaros. Tada nebeveikia nei kickdown'as, nei S ar W rezemai.
Jeigu vaziuoju ijunges svirti ant "3" - tada viskas normaliai, visos trys pavaros persijungia aukstyn ir zemyn, S rezimas veikia tvarkingai, tik W rezimais durniuoja - kartais isijungia kartais ne, gal nekontaktuoja ar dar kas..
Tepala pakeiciau vakar - buvo tamsiai rudas, pakeitus - sviesiai rudas.
Paskambinus i Aeropoli pasake kad Saab dezes netaisomos, Piliakalnis pasake kad rimtas gedimas ir gali kainuot iki 8,000 litu.
Niekam panasios bedos nebuvo?

Parašytas: 2007 Kov 15, 13:41
Snatch
playa rašė:Paskambinus i Aeropoli pasake kad Saab dezes netaisomos

Gal kas iš AER gali pakomentuoti šitą smulkiau? :shock:

Parašytas: 2007 Kov 15, 15:22
Meshka
Snatch rašė:
playa rašė:Paskambinus i Aeropoli pasake kad Saab dezes netaisomos

Gal kas iš AER gali pakomentuoti šitą smulkiau? :shock:


nu jei tikrai jie taip sakė,tai ŽR vs.Aer 1:0.Bet kažkaip nesitiki,kad jie taip galėtų pasakyt.

Parašytas: 2007 Kov 15, 15:48
Snatch
Domkratas rašė:
Snatch rašė:
playa rašė:Paskambinus i Aeropoli pasake kad Saab dezes netaisomos

Gal kas iš AER gali pakomentuoti šitą smulkiau? :shock:


nu jei tikrai jie taip sakė,tai ŽR vs.Aer 1:0.Bet kažkaip nesitiki,kad jie taip galėtų pasakyt.

Tu, as ir daug kas is cia esanciu tokiu dalyku nenoretu girdeti is AER, bet... kazkur dar metosi mano istorija apie ratu geometrija. Taigi - klausimas: AER, whatafak? Ir priminimas - skola - ne rona....

Parašytas: 2007 Kov 15, 16:09
Oldb
Snatch rašė: kazkur dar metosi mano istorija apie ratu geometrija.


A kuom baigėsi geometrinė istorija? Lygtais ir gi nebuvo Aeropolio atsakymo :roll:

Parašytas: 2007 Kov 15, 16:14
Danis
O man atrodo kad kazkoks atsakymas buvo. Reiktu paieskoti.

Parašytas: 2007 Kov 15, 18:24
Snatch
kol ieškosite.... AT remontas - Stanevičiaus 86 B, 232 67 93. Aš nebuvau. Buvo bičiulis su Renault Espace sudegintu automatu. Sutvarkė viską už 1800 pinigų. Pasak jo, jokių pojūčių po sutvarkymo, kad kas nors būtų kitaip negu buvo iki tvarkymo. Ir sprendžiant iš automobilių markių, bei kiekio - vyrukai dirba neblogai.

Parašytas: 2007 Kov 15, 19:59
Alex
Domkratas rašė:
Snatch rašė:
playa rašė:Paskambinus i Aeropoli pasake kad Saab dezes netaisomos

Gal kas iš AER gali pakomentuoti šitą smulkiau? :shock:


nu jei tikrai jie taip sakė,tai ŽR vs.Aer 1:0.Bet kažkaip nesitiki,kad jie taip galėtų pasakyt.


neatrodo keistai, klausimas telefonu "kiek kainuoja", kai net diagnoze nenustatyta? Koks klausimas, toks ir atsakymas...

ka tik viena deze vien perpute softa suremontavom

idomu kas atsake, ir kokiu tiksliai tekstu

o siaip naudota deze greiciausiai pigiau butu, negu sena perrinkt

nors is ispudziu itariu, kad cia visai ne dezes, o jos valdymo problema

Parašytas: 2007 Kov 15, 20:15
playa
Alex rašė:
Domkratas rašė:
Snatch rašė:
playa rašė:Paskambinus i Aeropoli pasake kad Saab dezes netaisomos

Gal kas iš AER gali pakomentuoti šitą smulkiau? :shock:


nu jei tikrai jie taip sakė,tai ŽR vs.Aer 1:0.Bet kažkaip nesitiki,kad jie taip galėtų pasakyt.


neatrodo keistai, klausimas telefonu "kiek kainuoja", kai net diagnoze nenustatyta? Koks klausimas, toks ir atsakymas...

ka tik viena deze vien perpute softa suremontavom

idomu kas atsake, ir kokiu tiksliai tekstu

o siaip naudota deze greiciausiai pigiau butu, negu sena perrinkt

nors is ispudziu itariu, kad cia visai ne dezes, o jos valdymo problema


Kai piliakalnyje su tech'u dare diagnostika - rado mechanine AT klaida.
Tai nezinau ar vaziuot dar karta i piliakalni ar ne, nes jei ten pacios dezes gedimas, o ne jos valdymo - tai vel bereikalo sumokesiu pinigus.
Ar problema valdyme ar ne gali patikrint tik saab centre, ar gali ir AT taisymu uzsiimancios firmos?