Automatine 9-5 deze
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Snatch rašė:Teisingai, klausiu ne kaip patikrinti lygi, o kaip TEISINGAI pakeisti?
Iš esmės - kaip ir variklio. Išleisti, atsukus kamštį, jį užsukti 40 Nm momentu , įpilti 3,2 l naujo Dexrono III, turint omeny, kad vistiek tai sudaro mažiau 50 proc. viso kiekio.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- sMatis
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 2007 Bir 02, 16:28
- Miestas: Gargzdai-Vilnius
- Contact:
AGD
Hey...
O kaip sveikiau naudoti automatine greiciu deze... ta prasme vaziuojant kamsciuose ir kai reikia ilgeliau palaukti kamstyje ar prie sankryzos perjunginet i neutral pavara ... ar laikyti ant drive+stabdis ... nes dabar pastoviai permetineju i neutrala prie sustojimu visokiu... kazkur girdejau kad nesveika ant drive stovet ant stabdziu...
O kaip sveikiau naudoti automatine greiciu deze... ta prasme vaziuojant kamsciuose ir kai reikia ilgeliau palaukti kamstyje ar prie sankryzos perjunginet i neutral pavara ... ar laikyti ant drive+stabdis ... nes dabar pastoviai permetineju i neutrala prie sustojimu visokiu... kazkur girdejau kad nesveika ant drive stovet ant stabdziu...
::: SAAB 9-5 SE 2.3 TURBO 1998-12-30 :::
- sK
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 295
- Užsiregistravo: 2007 Kov 15, 15:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Na čia daug diskusijų dėl to kyla, tačiau tiksliausiai galėtų pasakyti arba gamintojo manualas (neabejoju, kad tai gali skirtis priklausomai nuo dėžės gamintojo), arba įgaliotas atstovas (tačiau niekas negarantuoja, kad jis nepasakys "kaip jam tuo metu atrodo" ). Šiaip kiek senesnių MB automat. dėžėms rekomenduojama jungti iš D į N ar P tik tada, jeigu variklis pradeda stipriai kaisti stovint kamščiuose.
Aš kadangi patirties su APD turiu tik 10km su nauja Mazda3 ir ~700km su 86 gimimo Civic shuttle, tai galiu pasakyti tai: Mazda3 per mažai važiavau , o civikui stovėti D padėtyje buvo gan "sunku" - ty kaip arklys norėjo rauti į priekį, stabdį reikėjo stipriai įminus laikyti. Taigi labai nori pirštis išvada, kad ir stabdį numinus APD nėra "100% nesilietimo būsenoje", t.y. "sankaba šiek tiek atleista, kad jaustųsi, kada automobilis važiuoja". Kita vertus, abejoju, kad APD gamintojai (tuo labiau - naujesnių, nei 86 m. dėžių ) nebūtų to apgalvoję. O kadangi nėra plačiai žinomas faktas, kad "stovint būtina jungti į kitą padetį", siūlyčiau stovėti D padėty... Nebent jau tamstai tikrai šviečiasi 5 min stovėjimo - tada galima ir variklį užgesinti.
Tokie mano pamąstymai...
Kitų pamąstymai auto.Bangje pasiekiami tokiais adresais:
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... (828762082
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... (521638351
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... (754755149
(tarp visų komentarų galima atsifiltruoti ir protingus, ir sielai labiau artimus ir jais tikėti )
PS> nuorodos ne'click'inkite, o kopijuokite į naršyklę - šio forumo nuorodų varikliuką reiktų "patiuninti".
Aš kadangi patirties su APD turiu tik 10km su nauja Mazda3 ir ~700km su 86 gimimo Civic shuttle, tai galiu pasakyti tai: Mazda3 per mažai važiavau , o civikui stovėti D padėtyje buvo gan "sunku" - ty kaip arklys norėjo rauti į priekį, stabdį reikėjo stipriai įminus laikyti. Taigi labai nori pirštis išvada, kad ir stabdį numinus APD nėra "100% nesilietimo būsenoje", t.y. "sankaba šiek tiek atleista, kad jaustųsi, kada automobilis važiuoja". Kita vertus, abejoju, kad APD gamintojai (tuo labiau - naujesnių, nei 86 m. dėžių ) nebūtų to apgalvoję. O kadangi nėra plačiai žinomas faktas, kad "stovint būtina jungti į kitą padetį", siūlyčiau stovėti D padėty... Nebent jau tamstai tikrai šviečiasi 5 min stovėjimo - tada galima ir variklį užgesinti.
Tokie mano pamąstymai...
Kitų pamąstymai auto.Bangje pasiekiami tokiais adresais:
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... (828762082
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... (521638351
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... (754755149
(tarp visų komentarų galima atsifiltruoti ir protingus, ir sielai labiau artimus ir jais tikėti )
PS> nuorodos ne'click'inkite, o kopijuokite į naršyklę - šio forumo nuorodų varikliuką reiktų "patiuninti".
- Meshka
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 598
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
- Miestas: Vilnius
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių