Puslapis 12

pavaru dezes keitimas ish mechanines i automatine

Parašytas: 2011 Vas 03, 18:24
Maksimas
Noriu pasiteirauti, ar imanoma idet i mechana automatine deze, ir ka reikia keisti jei tai imanoma?aciu uz atsakymus. saab 9000 2,3 non turbo o deze ish saab 9000 2,3 t

Parašytas: 2011 Vas 03, 18:30
Haro
turbo ir non turbo dezes gali skirtis final drive ilgiu bent taip jis mech dezej vadinasi. Darbo gal but ir nera baisiai daug kai supranti ka darai. Nuimi sankaba su smagraciu uztatai automato smagrati ar kaip jis ten, uzdedi pati automata isvedzioji laidus sujungi ten kur reikia kur reikia prilituoji, pakeiti rycega dar pora laidu lemputes apsvietimui patrasivedi, dar pora laidu del idomumo pravedi gal prireiks, ir isemi sankabos pedala, idedi dideli stabdziu pedala. ir tu jau automatinis zmogus. mechanine dali padaryt nera sunku, o su laidais tai pakovosi kolega. ypac jai schemu neskaitai. gali but kad dar siek tiek reiks pasikelti apsukas ECU bei pasikoreguoti programa. Na turbut ir viskas.

Parašytas: 2011 Vas 03, 18:31
trulikas
o nesiskirs perdavimai turbinines dezes ir paprastos?
jeigu nesiskiria ir tvirtinimo taskai tokie patys, tai analogiska situacija, kaip ir keiciant is automato i mechana. isimi pedala, idedi deze, idedi kompa ir programiskai susitvarkai

.

Parašytas: 2011 Vas 03, 18:48
Maksimas
pasiimu ryt saaba su uzkalusiu varykliu, tai kapitalini daryt nesinori, tai i savo bandysiu ikisht automatine deze ir visus pribumbasus kurie ten yra... o spidometra vistiek reiktu keist nes ten dega kokia pavara esi ijunges, tikiuos nereikes daug pravodkes keist...

Parašytas: 2011 Vas 03, 20:00
ifixas
Reikia dar automato kompo, kuris viską reguliuotų.

:)

Parašytas: 2011 Vas 03, 23:05
Maksimas
o kur tas kompas randasi? ar tinka jungtis ir panasiai, galima ishsamesnes informacijos...

Parašytas: 2011 Vas 04, 00:07
redb
trulikas rašė:o nesiskirs perdavimai turbinines dezes ir paprastos?
jeigu nesiskiria ir tvirtinimo taskai tokie patys, tai analogiska situacija, kaip ir keiciant is automato i mechana. isimi pedala, idedi deze, idedi kompa ir programiskai susitvarkai

tikrai ne. jei tvirtinimo taskai net vienodi. keiciant is AT i MT dar reik pasirupint hidrauline sankaba. bent jau ant 9-5...

Re: :)

Parašytas: 2011 Vas 04, 00:25
faze
Maksimas rašė:o kur tas kompas randasi? ar tinka jungtis ir panasiai, galima ishsamesnes informacijos...


Kad automato deze neturi kompo, ten viskas mechaniskai valdosi.

:)

Parašytas: 2011 Vas 04, 00:31
Maksimas
bereikalingai is fazes pirkau daliu, dabar beliekiek ju turesiu...

:)

Parašytas: 2011 Vas 04, 00:31
Maksimas
pas tawe automatas buwo?

Re: :)

Parašytas: 2011 Vas 04, 11:46
ifixas
faze rašė:
Maksimas rašė:o kur tas kompas randasi? ar tinka jungtis ir panasiai, galima ishsamesnes informacijos...


Kad automato deze neturi kompo, ten viskas mechaniskai valdosi.

Na nežinau, bet 9-5 tai tikrai turi automato kompiuterį.

Re: .

Parašytas: 2011 Vas 04, 12:01
dr.amber
Maksimas rašė:pasiimu ryt saaba su uzkalusiu varykliu, tai kapitalini daryt nesinori, tai i savo bandysiu ikisht automatine deze ir visus pribumbasus kurie ten yra... o spidometra vistiek reiktu keist nes ten dega kokia pavara esi ijunges, tikiuos nereikes daug pravodkes keist...


tai gal paprasčiau tavo variklį į tą kėbulą ir tiek...

:)

Parašytas: 2011 Vas 04, 13:32
Maksimas
noriu sau automato, o ta laikui begant, taupysim pinigelius kapitalini darysiu ir bus 2,3t mechanine

Parašytas: 2011 Vas 04, 17:00
ifixas
Dar klausimas ar apsimoka perdaryti, o ne parduoti ir iškarto įsigyti automatą. Gamyklinis darbas ir liks gamykliniu :)

Re: :)

Parašytas: 2011 Vas 04, 22:09
faze
Maksimas rašė:pas tawe automatas buwo?


Taip, automatas. Na kiek ten tu daliu pirkai, juokas ten...:)